Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widzina live i gdyby nie te felgi byłaby idealna tzn kolor :?

 

Co do wydechu mają też testową 428i xDrive z wydechem M performance dedykowaną dla 335i (po jednej z rur na lewą i prawą stronę) i to naprawdę super gada, szczególnie tryb sport i zmiana biegu, a wydech jeszcze nieprzepalony :D Koszt wraz z dyfuzorem m performance, montażem i samym wydechem to 8k pln. Czy warto? Warto :lol:

  • Odpowiedzi 93
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widzina live i gdyby nie te felgi byłaby idealna tzn kolor :?

 

Co do wydechu mają też testową 428i xDrive z wydechem M performance dedykowaną dla 335i (po jednej z rur na lewą i prawą stronę) i to naprawdę super gada, szczególnie tryb sport i zmiana biegu, a wydech jeszcze nieprzepalony :D Koszt wraz z dyfuzorem m performance, montażem i samym wydechem to 8k pln. Czy warto? Warto :lol:

 

PRZEPRASZAM ale kolega trochę przesadza z tą ceną i myślę niewielu by się zdecydowało na taką wymianę.

A ja mam to od ponad roku.

Cena częsci to koszt brutto lekko ponad 3 tys. oraz montaż około 1 tys.

 

Więc bez przesady z tą ceną. No chyba, że klientela bez marudzenia zapłaci to czemu nie :D 2 razy

Opublikowano
Widzina live i gdyby nie te felgi byłaby idealna tzn kolor :?

 

Co do wydechu mają też testową 428i xDrive z wydechem M performance dedykowaną dla 335i (po jednej z rur na lewą i prawą stronę) i to naprawdę super gada, szczególnie tryb sport i zmiana biegu, a wydech jeszcze nieprzepalony :D Koszt wraz z dyfuzorem m performance, montażem i samym wydechem to 8k pln. Czy warto? Warto :lol:

 

PRZEPRASZAM ale kolega trochę przesadza z tą ceną i myślę niewielu by się zdecydowało na taką wymianę.

A ja mam to od ponad roku.

Cena częsci to koszt brutto lekko ponad 3 tys. oraz montaż około 1 tys.

 

Więc bez przesady z tą ceną. No chyba, że klientela bez marudzenia zapłaci to czemu nie :D 2 razy

 

Nie przepraszaj :) Kolega mowi co dzisiaj uslyszal w Bawaria Motors, masz takze dokladke tylna M performance? Powiedz gdzie kupiles bo to faktycznie mega roznica z vs to co usłyszalem...

 

http://fotozrzut.pl/zdjecia/72a0b10e5d.jpg

Opublikowano
Montaż odbył się w Bawarii Motors w Katowicach ponad rok temu. Jesli chodzi o dyfuzor posiadam zwykły. Po prostu nie do końca mi się podoba ten Performance z Estoril Blue, a i cena była dużo większa. Ale nie pamiętam teraz o ile większa.
Opublikowano

Odnośnie do powyższego pytania, takie samo zadałem kilka dni temu w ASO. Potwierdzam, że jest to ten sam dyfuzor tylko pomalowany bądź ostatecznie oklejony folią. Nie ma w M Performance dyfuzorów w kolorze karoserii (nawet częściowo).

 

Jutro wybieram się do BM w Katowicach posłuchać tłumików, coś czuję, że w moim odbieranym za tydzień 428i również usłyszymy tłumik M Performance z 35i :)

Opublikowano
Odnośnie do powyższego pytania, takie samo zadałem kilka dni temu w ASO. Potwierdzam, że jest to ten sam dyfuzor tylko pomalowany bądź ostatecznie oklejony folią. Nie ma w M Performance dyfuzorów w kolorze karoserii (nawet częściowo).

 

Jutro wybieram się do BM w Katowicach posłuchać tłumików, coś czuję, że w moim odbieranym za tydzień 428i również usłyszymy tłumik M Performance z 35i :)

 

Myślę, że się skusisz :lol: fajnie gada!

Opublikowano

Szczerze mówiąc to nigdy nie rozumiałem takiego "oszukiwania" wersji.

Wydech z 35i to znak rozpoznawczy 35i, po co udawać, że 28i to 35i ;)?

 

Równie dobrze gadają wersje do 28i np Eisenmann, na który finalnie ja się zdecydowałem.

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano

to nie jest kwestia "oszukania" wersji, ale dużo lepiej to wygląda imo.

 

Co do cen dostałem dzisiaj info na emilka z Bawarii:

"...Mamy oczywiscie 2 takie 428 z zamontowanymi tłumnikami performance z 435 I z dyfuzorem M performance

Koszt całości z montażem to ok 8 tys brutto (wydech –dwie końcówki- zestaw montażowy- dyfuzor- robocizna)..."

 

@ robro BM może zdrożało :? albo za dyfuzor liczą jak za zboże...widziałem, że można go kupić w DE za 400 EUR, a wydech z końcówkami w chromie za 900 EUR z przesyłką.

Opublikowano
to nie jest kwestia "oszukania" wersji, ale dużo lepiej to wygląda imo.

 

Co do cen dostałem dzisiaj info na emilka z Bawarii:

"...Mamy oczywiscie 2 takie 428 z zamontowanymi tłumnikami performance z 435 I z dyfuzorem M performance

Koszt całości z montażem to ok 8 tys brutto (wydech –dwie końcówki- zestaw montażowy- dyfuzor- robocizna)..."

 

@ robro BM może zdrożało :? albo za dyfuzor liczą jak za zboże...widziałem, że można go kupić w DE za 400 EUR, a wydech z końcówkami w chromie za 900 EUR z przesyłką.

 

 

Nie zgodzę się. Rok temu dyfuzor Performance był za 2 tys. ale to wciąż za dużo o 1,5 tys. róznicy między moim zakupem. Ale skoro klient płaci to czemu nie...

Drugie ten dyfuzor dostaniesz nawet za 360 Euro, już nie mówiąc, że możesz go kupić w kwocie netto....

Zwykły dyfuzor za niecałe 400 stówki.

 

Jakby przwidując opinię kolegi Tancerz nie zdecydowałem się na ten dyfuzor Performance :D - tylko zwykły, który dalej uważam za super.

 

Ja to kupowałem w ciemno ale naprawdę jestem bardzo zadowlony z jego "gadki". Tak więc przestałem mieć parcie na zmianę na np. M2.

Chociaż któż wie...

Opublikowano
Robo dyfer to co innego - to akcesorium / dodatek, a zmiana wydechu z wersji 28i na 35i to w mojej opinie sami wiecie co ;) Ale wygląda oczywiście super!

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
Robo dyfer to co innego - to akcesorium / dodatek, a zmiana wydechu z wersji 28i na 35i to w mojej opinie sami wiecie co ;) Ale wygląda oczywiście super!

Dodatkowo takie 428i z podwójną rurą oraz bez oznaczeń modelu – jest wizualnie nie do odróżnienia od 435i – co może powodować również większe niebezpieczeństwo kradzieży, bo złodziej chętniej połasi się na topową wersję silnikową...

Opublikowano
Robo dyfer to co innego - to akcesorium / dodatek, a zmiana wydechu z wersji 28i na 35i to w mojej opinie sami wiecie co ;) Ale wygląda oczywiście super!

Dodatkowo takie 428i z podwójną rurą oraz bez oznaczeń modelu – jest wizualnie nie do odróżnienia od 435i – co może powodować również większe niebezpieczeństwo kradzieży, bo złodziej chętniej połasi się na topową wersję silnikową...

To co jak ma poczwórną ? :>

Opublikowano
Robo dyfer to co innego - to akcesorium / dodatek, a zmiana wydechu z wersji 28i na 35i to w mojej opinie sami wiecie co ;) Ale wygląda oczywiście super!

Dodatkowo takie 428i z podwójną rurą oraz bez oznaczeń modelu – jest wizualnie nie do odróżnienia od 435i – co może powodować również większe niebezpieczeństwo kradzieży, bo złodziej chętniej połasi się na topową wersję silnikową...

To co jak ma poczwórną ? :>

Wtedy to już strach się bać ;)

Opublikowano

...ale wracając do tematu.

 

Czy myślicie, że jest jakaś różnica w brzmieniu pomiędzy wydechem M Performance 28i (dwie rury po jednej stronie) a 35i (dwie rury po jednej na stronę) ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Różnice poczujesz jak będziesz masz przynajmniej dwie sekcje wymienione środkowa i końcowa i nie ważne czy dwie rurki kolo siebie czy osobno- dużo w dźwięku nie zminisz mając jedna sekcje......

 

wysłane

galaxy 6

Opublikowano

Mi powiedzieli, żebym zaczął od wymiany jednego elementu, a sekcję środkową dołożył jak mi będzie brakowało dźwięku z wersji SPORT Eisenmanna.

Niedługo przyjdzie element więc zobaczymy... też wybrałem lakierowanie na czarny połysk dlatego zamiast dwóch tygodni, muszę czekać miesiąc :(

Pozdrawiam,

M.

Opublikowano
koszt normalnie wynosi tak jak piszecie koło 8tys.. Ja założylem zwykłą dokładkę z m pakietu, ta performance mi się nie podoba. Dźwięk bajka, na sport+ fajnie buczy nawet nie operując gazem. Gazowanie na Neutralu do 3,5-4tys obrotów i odpuszczanie to coś pięknego:)
Opublikowano
koszt normalnie wynosi tak jak piszecie koło 8tys.. Ja założylem zwykłą dokładkę z m pakietu, ta performance mi się nie podoba. Dźwięk bajka, na sport+ fajnie buczy nawet nie operując gazem. Gazowanie na Neutralu do 3,5-4tys obrotów i odpuszczanie to coś pięknego:)

A jak to się spisuje na autostradzie przy większej prędkości w trybie comfort? Nie buczy za bardzo?

Opublikowano
szczerze to nie mam porównania do seryjnego tłumika, jednak tuż po odbiorze wybrałem się w trasę i wcale nie narzekałem. Na comforcie może delikatnie słychać jednak dla mnie to sama przyjemność:) Z pewnością nie jest to uciążliwy dźwięk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.