Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w swoim m52 wymienialem ostatnio uszczelke podstawy filtra oleju bo ciekla, ogladalem podstawe filtra i zawor zwrotny byl juz wyrobiony :( w tym czasie gdy auto nie bylo dlugo odpalane kontrolka cisnienia oleju swiecila sie z 5-6 sek i byl w tym czasie klekot popychaczy :cry: wymienilem podstawe na uzywke lecz i ten zaworek nie trzyma idealnie ale jest poprawa, bo kontrolk swieci sie gora 2 sek lecz zdarza sie tez klekot w tym czasie na poltorej sekundy :| gdy silnik pochodzi i go zgasze poczym odpale to kontrolka znika normalnie, z zwiazku z tym mam pytanie czy grozi cos silnikowi przy takjim suchym starcie?
Opublikowano
Zarżniesz głowice prędzej czy później. Jakim olejem masz zalany silnik? Moje M50B20 jest zalane 5w40 i po dwóch miesiącach postoju bez odpalania zero jakiś stuków czy czegokolwiek niepokojącego przy odpaleniu. Kontrolka ciśnienia gaśnie jeszcze zanim sinik dobrze odpali, w momencie kiedy 'łapie'.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano
silnik jest zalany olejem mobil 2000 10w40. No ale gdzie dostac taka podstawe filtra oleju nowa? albo niewyrobiona? na allegro wszystkie uzywane sa i nawet kupujac ta najdrozsza pewnie mozna sie naciac :cry:
Opublikowano
Może trzeba będzie szukać nową oczywiście uszczelki również ,przy wymianie filtra oleju też idą dwie malutkie okrągłe gumki no i co do oleju jaki masz zalany to :?: :?: :?: :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.