Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
bo moj elektronik chce 700 zl i wywali mi dpf i zmieni ustawienia w kompie ale wycietego dpf zostawia sobie i mowi ze on inaczej nie robi a wiadomo ze dpf moze sprzedac i ma za to kase..... powiedzial ze jak wytne sam to.mi tego nie zrobi w kompie... co radzicie

 

po pierwsze zmień mechanika/elektornika..

Potwierdzam

Jak ci taki tekst zapodal to najwyzsza pora zmienic naprawiacza

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja mam nietypową sytuację :(

 

Również przybywało mi oleju... ( silnik 535d)

 

Wyjąłem DPF, przeczyściłem go bardzo solidnie, sam osobiście...

 

Po oczyszczeniu jechałem przypisać do kompa i test, wszystko perfekcyjnie, wyszło lepiej niż fabrycznie (diagnoza serwis BMW)

 

Stan oleju na miarce ok minimum, droga do Chorwacji ok 4000 km, po przyjeździe, sprawdzam miarkę i jest ok 2-3 mm więcej :?:

 

Jak odczytać taką sytuację :?:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja tez mialem podobny problem. wymienilem olej i po okolo 2000km przybylo 1,5 cm oleju.

Wywalilem dpf i zrobilem remap z 163 na 192. przejechalem nastepne 4000km i stan oleju nawet nie drgnal a auto jezdzi jak rakeita w porownaniu do tego co bylo wczesniej.

Opublikowano

Czy może kogoś polecić do wyłączenia DPF-u, ale tak żeby były zachowane wszystkie punkt pomiarowe na wydechu ? tak aby był możliwy odczyt parametrów :?:

 

W ostatnim BMW miałem zrobione tak, że podczas wyłączenia DPF-u wszystkie punkty pomiarowe na wydechu były niedostępne, ( krótko mówiąc, zero czarne, wyłączone, niedostępne )

Podczas diagnozy w ASO z małą usterką, niestety nie mogli mi pomóc, z tego względu że był niemożliwy odczyt, mówili że układ wydechowy jest jednym z ważniejszych

punktów diagnostycznych auta, może nim mierzyć np. ciśnienie wydechu, turbiny, przepustowości, mieszanki układu paliwowego, przepływki itp. oczywiście

było trzeba przywrócić docelowy program softwarowy, koszt 700 zł 3 godziny aktualizacji, po zabiegu i przywróceniu punktów pomiarowych, usterka rozwiązana w ciągu 5 min :)

 

Także jest potrzebny dobrze ogarnięty chłop :D

Opublikowano

Czy możecie kogoś polecić do wyłączenia DPF-u, ale tak żeby były zachowane wszystkie punkt pomiarowe na wydechu ? tak aby był możliwy odczyt parametrów :?:

 

W ostatnim BMW miałem zrobione tak, że podczas wyłączenia DPF-u wszystkie punkty pomiarowe na wydechu były niedostępne, ( krótko mówiąc, zero czarne, wyłączone, niedostępne )

Podczas diagnozy w ASO z małą usterką, niestety nie mogli mi pomóc, z tego względu że był niemożliwy odczyt, mówili że układ wydechowy jest jednym z ważniejszych

punktów diagnostycznych auta, może nim mierzyć np. ciśnienie wydechu, turbiny, przepustowości, mieszanki układu paliwowego, przepływki itp. oczywiście

było trzeba przywrócić docelowy program softwarowy, koszt 700 zł 3 godziny aktualizacji, po zabiegu i przywróceniu punktów pomiarowych, usterka rozwiązana w ciągu 5 min :)

 

Także jest potrzebny dobrze ogarnięty chłop :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wywalisz dpf,to ciśnienie przed dpf będzie pokazywało 0,0mbar,temperaturę przed i za katem normalnie można odczytywać,więcej parometrów tam chyba nie ma.Ja mam bynajmniej tak zrobione.Robiłem to sam :D
Opublikowano

Ja robilem to w Lodzi, firma TC-Performance. Szybko i konkretnie. Najpierw pomiar na hamowni potem napisanie i wgranie mapy i pomiar koncowy. Orginalnie powinieninem miec 163, bylo 159 czyli po 8 latach ubylo 4km i podniesione do bezpiecznej 192 km.

Ja jestem zadowolony. zrobilem juz jakies 8 tys km i nic zadnego problemu, aha i dodam ze po wycieciu wcale nie kopci nawet jak dam buta to i tak czysciutko. Czasami jak pojezdze tydzien mulowato to pojawi sie mala chmurka jak go przycisne. Obecne spalanie spadlo z 7.6l do 7.2 l

 

Aha a jak macie manuala i macie sztywne biegi to bardzo polecam olej do szkrzyni Redline atf D4, Jak zienialem stary to wlalem Fuchsa i po okolo 6tys km wylalem bo to takie gowno ze skrzynia chodzila gozej niz na starym oleju, za to Redline to jak dzien i noc zmina jest o 50% lepsza.

Opublikowano
Jak wywalisz dpf,to ciśnienie przed dpf będzie pokazywało 0,0mbar,temperaturę przed i za katem normalnie można odczytywać,więcej parometrów tam chyba nie ma.Ja mam bynajmniej tak zrobione.Robiłem to sam :D

 

No to wiem, kto mi już to zrobi... :D :D :D :?: :?: :?: sam program, falki wyrzucę sam :D

 

Wymieniłem olej 3 dni temu, licznik spisany, dokładnie sprawdzona miarka oleju...daje ostatnią szanse rosnącej miarce...

ogółem mam dobre minimum, jak olej podskoczy wyżej max. do 10.100 km, wyrzucam badziewie...

Ogółem szkoda mi...rurki białe jak ulał, zero dymku, zero błędów, DPF wyczyszczony osobiście...tak biały w środku jak firanka :D dałem trochę mu popalić Karcherem i środkiem chemicznym :D

Na rosnący olej nie ma lekarstwa...niestety miasto i częste odpalania pojazdu... :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.