Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukałem po tematach, ale nie spotkałem się z podobnym problemem jak u mnie. Otóż po dodaniu gazu na 3, 4 czy 5 tyś na luzie obroty ładnie spadają, a kiedy wskazówka dochodzi zawsze na 1,5 tyś następuje tak jakby delikatne ''zawieszenie - dodanie gazu - obroty schodzą do wartości biegu jałowego'' Podczas jazdy i zmiany biegów jest to niezauważalne, ponieważ rzadko dochodzi się do granicy 1,5 tyś obr. / min. Wiem, że łatwiej było by ocenić Wam gdybym posiadał filmik z nagrania, ale jeszcze nie zdążyłem tego udokumentować. Jak się dobrze wsłucha jest tak jakby silnik sam na ułamek sekundy dodawał sobie gazu, by potem zejśc z obrotami na dół. Jak nie kręcę tak wysoko tylko dodaję gazu do właśnie tych 1,5 tyś. jest to samo. Przy dodawaniu gazu nie ma żadnego przydławienia ani spadku obrotów - po prostu dodając go np do wartości 4 tyś nic się nie dzieje, dopiero przy spadku obrotów występuje to zjawisko zawsze i tylko przy tej wartości 1,5 tyś. Nie powiem by było to zbyt uciążliwe bo podczas jazdy czy nawet ruszania wcale nie przeszkadza, ale np. podczas powolnego manewrowania do tyłu czasem mam mylne wrażenie, że dodałem zbyt dużo lub zbyt mało gazu. Poza tym zjawiskiem silnik nie wykazuje żadnej nieprawidłowej pracy zarówno na postoju jak i podczas jazdy.

Teraz tak: silnik dopiero co wymieniony, układ jeszcze do końca nie odpowietrzony, nie sprawdzałem na inpie ( bo nawet nie wiem za bardzo której wartości by się przyjrzeć ), komputer nie wyświetla żadnego błędu z silnikiem, wymieniałem całe sprzęgło oprócz dwumasy - nie występują żadne drgania przy ruszaniu i podczas jazdy ( układ załącza i rozłącza się płynnie ), świece, cewki i filtr powietrza nowe, odma na razie nie zmieniana...

Wiem, że jest wiele teorii i niewiadomych, ale szczerze to nie wiem od czego by zacząć.. Jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o wskazówki. Postaram się po weekendzie wrzucić filmik o co mi chodzi.

Opublikowano
wyczysc se krokowca i przepustnice. i sprawdz lewe powietrze :mad2:
z mojä bee nie idzie sie nudzic
Opublikowano

witam proszeo pomoc chodzi o silnik m54

jestem po wymienaie swiec i odmy czyscilem tez krokowca i przepustke

zero bledow na inpie

i tak jadac wciskajac sprzeglo ogroty faluja i czuc ze autem lekko bujnie

zauwazylem ze jest taki swist ponizej filmik czy to naturalne bo mi sie wydaje ze nie auto jakby sie dlawi

 

dziekuje

Opublikowano

Wyktecilem disa i sie okazalo ze ten oring okragly jest zużyty wiec umylem i wsadzilem na silikonie jutro sprawdzę

Wie moze ktos jaka dokladma miarę ma te oring to sobie taki zakupie

Reszta disa chyba ok klapka dziala nie ma luzu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.