Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jeździłem dzisiaj troszeczkę i po pewnym odpaleniu pojawiła się na desce kontrolka czerwonej kierownicy wraz z kłódka. Samochód normalnie odpala. Kierownica po wyciągnięciu kluczyka normalnie się blokuje. Nie zauważyłem żadnych zmian a kontrolka dalej świeci? jakieś pomysly? jakieś własne doświadczenia?

Po niedzieli dopiero pojadę podpiąć pod komputer.

Opublikowano
Samochód za pewne stoi na zewnątrz a nie w garażu, więc czynniki zewnętrzne, wilgoć, źle oddziaływują na elektronikę w samochodzie, mogło zaśniedzieć lub po prostu "wyrobić się" , jest dużo tematów nawet ja zakładałem podobny więc warto poszukać bo tonie boli;) Moim zdaniem nie długo do wymiany kolumna kierownicy a dokładniej system blokujący kierownicę, na razie nie zobaczysz różnicy ale komputer przelicza ilości odblokowań kierownicy dlatego Cię już informuję, że pojawia sie problem, nie długo może się już nie odblokować i samochód też już nie odpali, więc zostanie tylko laweta... można też blokadę usunąć całkowicie i problem zniknie, ale blokady też już nie będzie;-)!

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano
Mówię, że system przelicza poprawne/niepoprawne blokowania więc ,nie ma co patrzeć co się będzie działo ,bo pewnego dnia nie odpalisz samochodu, najcześciej bywa to w najmniej spodziewanym momencie (np: przed wyjazdem na wakacje;)) moja rada zrób coś z tym, zanim to zrobi coś czego byś nie chciał. :norty:

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź do kogoś na aktualizację softu i kalibracje ELV póki jeszcze możesz jeździć ;)

 

Potwierdzam. U mnie aktualizacja softu rozwiązała problem.

Opublikowano
Mi aktualizacja softu nie pomogla do wymiany kolumna wazne by kupic zgodna z numerami czesci, kozzt aktualizacji jak dobrze pamietam to okolo 500zl...

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Byłem dzisiaj u elektromechanika i stwierdził ze ten błąd może wykasować tylko serwis. Na moje pytanie czy kierownica może mi się zblokować stwierdził ze nie bo to tylko błąd. Co wy o tym sądzicie?
Opublikowano
Błędu po pierwsze nie da sie wykasować, błąd powstaje przez zurzyte już "rygielki" które nie mają już mocy, bo są wypracowane, więc jest to usterka mechaniczna, o której informuje cię komputer... temat był wałkowany wystarczy chcieć poszukać viewtopic.php?f=164&t=243355

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Skąd wiesz, że błędu nie da się wykasować ? Podpinałeś do komputera? Ogladąłeś rygiel ? Sprawdzałes licznik blokady ? Sprawdzałeś czy blokada nie jest wyłączalna poprzez programowanie w tym konkretnym samochodzi ? Czy po prostu standardowo jak zwykle wróżysz z fusów i wiesz lepiej od wszystkich dookoła ?

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Podleciałem dzisiaj do elektromechanika. Podłaczył pod komputer przegladał, probowal kasowac i nie dalo sie tego blędu wykasowac. Stwierdził ze tylko serwis mi z tym problemem pomoze.
Opublikowano
Skąd wiesz, że błędu nie da się wykasować ? Podpinałeś do komputera? Ogladąłeś rygiel ? Sprawdzałes licznik blokady ? Sprawdzałeś czy blokada nie jest wyłączalna poprzez programowanie w tym konkretnym samochodzi ? Czy po prostu standardowo jak zwykle wróżysz z fusów i wiesz lepiej od wszystkich dookoła ?

 

Przecież to Ty jesteś Najmądrzejszy Panie i władco Corleone!!!

Nie wiem lepiej, ale tak mi sie wydaje, tak było u mnie, i u innych forumowiczów, gdzie każdy naciągał na zmianę softa i aktualizację po czym i tak było (KUKU).... ale okey wiem że zajmujesz sie aktualizacjami itd ect. zaproś go do siebie lub prześlij mu aktualizację online i skubnij go na hajs i powiedz mu na końcu to co ja napisałem. Aktualizacje pomagają tylko na chwilę, do wymiany będzie tak czy tak całą "sztyca" kierownicy. pozdrawiam!

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

Opublikowano

Czyli naj prosciejszym sposobem jest wymiana ''sztycy'' tak?

dzisiaj pisałem do serwisu i otrzymałem taka oto wiadomość: Diagnostyka błędów w naszym serwisie kosztuje 650 zł brutto. Nie kasujemy błędów w przypadku, gdy nie wykonamy naprawy uszkodzonego elementu.

Najpierw musielibyśmy wykonać diagnozę i stwierdzić, co tak naprawdę jest przyczyną uszkodzenia.

 

haha cena jest zabójcza;d

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Jeżeli aktualizacja modułu i resety liczników nie pomagają nikt go za to nie skasuje, do siebie też nie zaproszę bo raczej nie jest z moich rejonów.

Kierownic z kłódka naprawiałem setki, i może w jednej na 30 sztuk trzeba było załatwiać rygielek.... Aktualizacje pomagają na chwile... to najśmieszniejsze co mogłeś napisać. Albo pomogą albo nie....

 

Najpierw niech jedzie do kogoś na kompa w okolicy , kto w normalnych pieniądzach powie czy się da czy nie.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
"Najśmieszniejsze" hmm no wiem w końcu mam swój cyrk w którym pracujesz.... przeczytaj ten post viewtopic.php?f=164&t=243355 co osoby piszą o aktualizacji a co piszą o wymianie mechanicznej i co pomaga a co nie? więc to nie jest tylko moje zdanie;/ i dotyczy on żółtej kłódki, a jak pojawiła się czerwona kłódka to już chyba raczej lipa i żaden soft nie pomoże;/ na e91 piszę jeszcze więcej na temat tego problemu... DziQus z jednej strony piszę dobrze trzeba sprawdzić u kogoś konkretnego, z tym się zgadzam, ale na aktualizacje nie daj sie naciągnąć bo popłyniesz z $$$$$$....;/ lepiej kup od razu sztyce z odpowiednim numerem jak najnowszą ja kupiłem nawet z 2010 roku i wszystko śmiga jak ta lala;-)

Pokonując granice własnej wytrzymałości,

Wznosisz się na wyżyny własnych umiejętności,

Bo to życie oferuje nam dziś wiele możliwości,

A ty łap los w swoje ręce nadal bądź duchowo mocny!

P.S Ryszard Andrzejewski (PEJA)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Porządny macher zrobi update i reset licznika a jak to nic nie pomoże to nie powinien wziąc ani grosza, w każdym razie w warsztatach które ja znam to tak jest, a że jest to tańsza i szybsza opcja niż wyciaganie rygielka dlatego to zalecam najpierw ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Trochę kłódek robiłem, nawet mnie osobiście to dotknęło, dlatego może pominę inne przykłady i napiszę swój, bo to auto użytkuję. Jeśli wyskakuje od razu czerwona kłódka to przeważnie reset ELV i aktualizacja softu pomaga skuteczne. U siebie najpierw na szybko zrobiłem tylko reset i problem za 2 dni wrócił. Po aktualizacji w tej chwili mija jakieś 1.5 roku i problem nie wrócił.

Ktoś tam pisał, że rygielki tracą moc... już dobrze nie pamiętam ale tam jest chyba mały silniczek i to on jest elementem wykonawczym.

 

Oczywiście każdy rozwiązuje problem wg swojego uznania.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wyskoczyła żółta i już było po wszystkim nie szło odpalić ani z tych rzeczy.... Także różne są przypadki
  • 5 lat później...
Opublikowano

Naturalnie ze można skasować błąd. System liczy do 99,ale wystarczy również przepięcie na akumulatorze i po sprawie. Osobiście polecam emulator i po sprawie. Inaczej koszta około 700 PLN tylko grzebanie w sofcie..

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.