Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w mojej e87 ostatnio wracając do domu pękła mi przednia lewa sprężyna , pękła tak że zaczęło mi chaczyć o oponę zrobił się dym i prawie że mi opona pękła. Wymieniłem na przodzie w komplecie na 2 kayaby i tu rodzi się pytanie czy zrobić też profilkatycznie tył ? czy ma to sens? jest różnica między przodem a tyłem ok 2/3cm . Czy zdarzyło się komuś też taka sytuacja z pękającą sprężyną?
Opublikowano

Sprezyny sie wstawia oryginalne kolego a nie zamienniki.

Teraz niewiadomo co wstawic na tyl by wyszla seria.

Rozumiem ze przod stoi wyzej a tyl teraz nizej i jest to widoczne???

MADE IN PRL
Opublikowano
Tak dokładnie, decyzja o kayabach zapadła po przeczytaniu kilku forów ponoć są lepsze i trwalsze od oryginalów różnicy w cenie prawie żadnej nie było kilka złotych. Teraz pytanie czy robić też tył ? Różnica jest dosyć widoczna...
Opublikowano

Wymiana tylu nie gwarantuje podniesienia identycznego z przodem,no chyba ze trafi sie ten sam produkcyjny batch stali…

Zamienniki maja to do siebie ze nie sa zgodne z oryginalem w 100%.

KYB zastosowal zbyt twarda stal przez co sprezyna nie jest tak elastyczna jak OEM choc moze byc bardziej trwalsza co bedzie warunkowac wczesniejszym zuzyciem pozostalych elementow zawieszenia.

Poprawianie serii na raty na azjatyckich komponentach nie jest roztropne.

MADE IN PRL
Opublikowano

Hehe dziękuje za odpowiedzi Kumaty Wujek , ma to sens jak najbardziej się zgadzam ale mleko rozlane, części zamontowane, przy następnej naprawie (oby jak najpóźniej )będę się konsultować ;-)

 

Tylko ostatni aspekt naszej wymiany czy mam wymienić ten tył czy nie? czy jak wymienię tył to już oryginał czy pakować KYB? czy wymienić też amortyzatory w komplecie? moje autko ma 140K jestem 1 właścicielem od salonu i tak jestem w szoku że takie rzeczy się dzieją.

Opublikowano

Ja bym wrocil do serii na przodzie jesli bym mial taki problem ale ty masz okazje zostac beta testerem KYB i wymienic tez tyl.

Istnieje szansa ze auto stanie rowno ale nie ma pewnosci.

Twarde wysokie sprezyny to zwiekszone zuzycie opon, amortyzatorow,lacznikow stabilizatora,gum stabilizatora i wahaczy.

Jak widzisz oprocz nowych sprezyn trzeba dokupic tez pozostale elementy w przyszlosci.

To wszystko moze i mialo by sens gdybys uzywal tego auta na syberii lub w kazachstanie..

 

PS.Najpierw potestuj przod przez kolejne 3msc i podejmiesz decyzje.

MADE IN PRL
Opublikowano

Ej glinkowcy :) kupilem swoja pierwsza glinke.

Krzysiu a jak moze dokupic takie same jak nie kupil kompletu od razu?

Jesli tobie damianz pepsi cola ,coca cola i hoop cola ma ten sam smak to nie dziwne ze nie odrozniasz charakterystyki sprezyn roznego producenta.

MADE IN PRL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem kumaty ty jesteś z epoki poloneza możesz mu coś doradzić życie jest za krótkie na podroby jeśli cię nie stać kradnij :norty:

Jak to mówili za Twoich czasów masz łeb i h..j to kabinuj :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.