Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Po sprzedaży mojego e46 330i rozglądam się za innym autem. Szukam głównie benzyny ale ładnego diesla również biorę pod uwagę.

Co myślicie o tej e61?

http://allegro.pl/bmw-e61-520d-2010r-xenon-navi-prof-skora-braz-i5431149763.html

Może Kruk coś o niej wygrzebie. :norty:

Może ktoś z okolic Szczecina kojarzy auto?

 

VIN

Data for vehicle identification number: WBAPX31030C527214

Model description: 520d

Market: Europa

Type: PX31

E-Code: E61 (MUE)

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: N47D20O0 - 2,00l (130kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Leder Dakota/naturbraun (LCNG)

Production date: 14.04.2010

Assembled in: Dingolfing

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S346A

Chrome Line Exterieur Chrome Line exterieur

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S1CBA

CO2 Umfang CO2 package

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S230A

Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific

S255A

Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S2HHA

BMW LM Rad Radialspeiche 244 / Notlauf

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S354A

Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S386A

Dachreling Roof railing

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S441A

Raucherpaket Smoker package

S442A

Getränkehalter Cup holder

S481A

Sportsitz Sports seat

S494A

Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4ATA

Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S524A

Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S609A

Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S612A

BMW Assist BMW Assist

S614A

Internet Vorbereitung Internet, preparations

S615A

Erweiterte BMW Online Information Expanded BMW Online Information

S616A

BMW Online BMW Online

S620A

Spracheingabe Voice control

S633A

Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S698A

Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S6AAA

BMW TeleServices BMW TeleServices

S6ABA

Steuerung Teleservices Control for Teleservices

P735A

Basic Package Basic Package

S761A

Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S7SPA

Navi Professional/Handyvorber. Bluetooth Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8S8A

Länderspezifische Navi Zusteuerung Country-specific nav. system supply

S8SAA

Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.

S8SCA

Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

P9BDA

Business Package Business Package

Z góry wielkie dzięki.

Edytowane przez transporter0
Opublikowano

Po zdjęciach wygląda fajnie. Wyposażenie zgadza się z VIN. Zastanawiała mnie na początku czarna podsufitka ale doszukałem się S775A Dachhimmel anthrazit. Więc początek obiecujący :cool2:

Zobaczymy co wynajdą mądrzejsi ode mnie :modlitwa:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki wielkie :mrgreen:

Jak wygląda przesiadka z M54 na N47, hmmm. Do jazdy autostradowej 20d jest wystarczający, paląc przy tym frytki. Wczorajszy powrót ze Szczecina S3 i A2 140-150 momentami do 200 zaowocował 6L/100. Elastyczność przy kick-downie w przedziale 120-170 bardzo ok jak na taki mały silnik. Wiadomo M54 miało kopa przy każdej prędkości ale teraz zależało mi głównie na wygodzie a nie osiągach, a ta jest nieporównywalna między seriami 3 i 5. Jedyne zastrzeżenia mam do automatu w 520d w porównaniu do tego z 330i, zmienia biegi bardziej wyczuwalnie, nie szarpie, tylko w trójce ZF zmieniał je miękko, niezauważalnie szczególnie z 1na2 i 2na3, nie wiem może kwestia softu lub przebiegu tej skrzyni lub po prostu tego że jest to słabszy silnik i biegi są krótsze. Nie wiem jakoś tak inaczej mi się jeździ tym automatem szczególnie na zimnym gdy nie chcę go pałować i tak mam wrażenie że po starcie jest trochę mułowaty i wyżej ciągnie biegi niż w e46 która przy jeździe na emeryta zmieniała biegi w granicach 1600-1700obr. Ale to tylko przy jeździe w niskim zakresie obrotów tak do 2000 powyżej zmiana jest już komfortowa i szybsza niż w e46. No i drgania diesla, coś czego nie było w R6, troszkę czuć je na całym aucie, (zwłaszcza kładąc rękę na kokpicie) ale to tylko R4 więc tutaj wiedziałem na co się piszę. To na tyle z minusów, ogólnie jestem mega zadowolony. :mrgreen: Samochód jest naprawdę pedantycznie utrzymany i mam nadzieję że będzie dobrze służył jako nasze auto wyjazdowe.

Opublikowano

@up

 

skrzynia może po prostu już wymaga serwisu.. Olej , tłoczki, filtr i do przodu :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.