Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW to raczej auta z priorytetem na kierowce. Kobieta rzadko wybierze BMW, chyba ze sama lubi duzo jezdzic...

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • Odpowiedzi 152
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Niestety ale f30 z premium ma tylko cenę taka maszynka do zarabiania kasy przez BMW problemów jakościowych jest dużo.

Przejedź się f10 może warto rozważyć takie auto tam nawet 2.0d mniej drażni bo wyciszenie jest lepsze i ogólne wykonanie dużo lepsze.

 

Wobec tego po co w ogóle kupować auto, które nie jest warte swojej ceny? Może przynajmniej w innych aspektach jest lepiej niż w klasie średniej

Opublikowano
BMW to raczej auta z priorytetem na kierowce. Kobieta rzadko wybierze BMW, chyba ze sama lubi duzo jezdzic...

 

Mojej żonie dużo lepiej się jeździ F36 niż A4 B8. Docenia to, że auto jest sztywniejsze, fotele lepsze, mniejszy promień skrętu. No i przede wszystkim mówi, że wygląda lepiej, chociaż była zakochana w A4.

Osobiście przyłączam się do kolegów, którzy twierdzą, że audio, nawet w wersji HiFi jest takie sobie. Bas płytki i spóźniony, z sopranami też jest coś nie halo.

Opublikowano

Ja mam zwykłe audio i gra gorzej niż "concert z Audi" ( ale nie jest AŻ tak bardzo źle ), nie mam natomiast porównania do zwykłego zestawu z audi.

Jeżeli chodzi o błyszczące czarne plastiki ( które się pięknie rysują ) i trzeszczenie np. uchwytu do otwierania drzwi to muszę się zgodzić :), w ogóle audi i mercedes pod względem wykończenia wypadają lepiej.

 

Mimo tego wszystkiego, do A4 mi się nie chce nawet wsiadać, a tu jak najbardziej - może to jest kwestia mocy, prowadzenia, genialnego automatu?

Opublikowano

 

A co do twojego wyboru to widząc jak wyliczasz skrupulatnie różnice w cenie nawet przy pb/on to bez obrazy, ale bierz już tego diesla bo szkoda twojego czasu na testy benzyny. Jak "ważysz" każdą złotówkę to w sumie polecam wziąć 318d, nie dość, że spalanie może być minimalnie mniejsze od 320d to masz różnicę w cenie między modelami a jak poruszasz się w większości po trasie to moc ci tam szczególna nie jest potrzebna.

 

Nie ma powodu do obrazy - przeciwnie, dziękuję za radę:)

318d jest jednak dla mnie za słabe - 320d to pod względem mocy minimum socjalne.

chciałbym mieć troszeczkę tej przyjemności z prowadzenia auta. Gdyby chodziło mi tylko o ekonomię to bym kupił skodę

Opublikowano

 

Jeśli spalanie ma dla Ciebie duże znaczenie, nie zastanawiaj się nad benzyną.

Mam wrażenie, że starasz się dorobić teorię i ugrzecznić benzynę, jednak nie ma takiej możliwości.

Bardziej bym się zastanawiał czy nie iść w 18d i podciągnąć auto boxem lub programem, choć w przypadku nowego program odpada.

Zresztą w przypadku benzyny również, zwłaszcza jak widzę tego typu wyniki.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1089600121069716.1073742055.532595143436886&type=3

 

Trafnie to określiłeś - faktycznie z z benzyną pewnych jej "minusów" nie wyeliminuję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odwieczna walka rozumu z sercem ;)

Realnie na codzień z tego co piszesz będziesz zachwycony ze spalania 20d.

Patrząc po wykresach to rzadko które 20d trzyma serię i te 184 to nieco na wyrost lub na papierze.

Po czasie dołożysz do pieca, pęknie 200ps i będzie Pan zadowolony :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

No nie. Muszę wrzucić swoje 3 grosze, bo popadacie w skrajności i wyłania się z tego przedziwny, mylący obraz.

 

Na początek słowo wyjaśnienia. Mam dwie pasje: od 7 lat duże cruisery z silnikami V i od 15 lat porządne audio hi-fi (wzmacniacze lampowe gramofony).

 

F30 320D jeżdżę 4ty rok. Przed zakupem porównałem dwie wersje 328i i 320D. I bez wahania wybrałem 320D. Dlaczego? W sporej mierze z powodu fajniejszego brzmienia silnika (!)

 

DŹWIĘK

 

Panowie, ja nie wiem, kiedy Wy słyszycie klekot BMW. No nie zrozumiem tego za Chiny całe. Jedyna opcja jest tylko taka, że macie pootwierane szyby. Ja tylko kilka razy słyszałem klekot Diesla w moim aucie - w garażu podziemnym stałem przy ścianie i musiałem zapłacić ochronie za parking. Raz nawet miałem wrażenie, że to inny samochód stoi za mną i tak klekocze. Przy zamkniętych szybach, w kabinie F30 ŻADNEGO klekotu nie słychać. A co słychać? Fajny, niski pomruk, który towarzyszy 320D podczas całego procesu rozpędzania. 328i brzmiał przy tym niezwykle żałośnie.

 

Jedyne na co mogę narzekać, to jazda autostradą z V powyżej 150km/h. Wg mnie mogło by być ciszej (upierdliwy staje się szum wiatru pochodzący od szyby), choć nadal można w aucie rozmawiać i to nawet szeptem.

 

 

PRZYSPIESZENIE

 

O tym trudno ze mną gadać, bo jestem przyzwyczajony do przyspieszeń typu 3,5sek do setki bez żadnej szyby z przodu, czyli do wrażeń, jakie mam ze swojego dwulitrowego power cruisera. Nie mniej, w ruchu miejskim (Wwa) 320D potrafi, gdy trzeba wystrzelić jak z procy i wciągnąć nosem wszystkie seryjne Toyoty, Skody i inne Hondy. Raz nawet wygrałem start ze świateł z Nissanem GT :) Nie ścigałem się, tylko chciałem przeskoczyć dwa pasy w lewo a obaj czekalismy na zielone światło. On wyczuł że dam max i po zmianie świateł tez dał. Ja pojechałem a on został z obracającymi się w miejscu kołami (było po deszczu).

 

Uważam, że jak na auto seryjne, 320D ma bardzo dobre, znacznie ponadprzeciętne przyspieszenie. Przy obecnych ograniczeniach prędkości i wysokich karach, nawet nie chciałbym szybszego auta. Moi koledzy mają po 500koni. Wykorzystują to? Nie. Czują tylko przy każdym tankowaniu.

 

Najbardziej zaś mnie cieszy zasięg 320D. W trasie na jednym tankowaniu ok.900km w mieście niemal 800km.

 

JAKOŚĆ MATERIAŁÓW.

 

Moje 4 letnie auto nie ma żadnej rysy. Każdy, kto wsiada wybałusza oczy mając wrażenie że wczoraj wyjechałem z salonu. Jak kto dba, tak ma.

 

AUDIO

 

Uważam że dźwięk jest bardzo dobry (mam ten droższy zestaw z subami pod fotelami). Nie jest to dźwięk mojego domowego audio i daleko mu do niego, ale do jazdy połączonej z szumem opon, szyby, mruczandem silnika - wybitny.

 

 

Dziękuję za uwagę.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano

REASUMUJĄC

 

Po 4 latach jestem na tyle zadowolony ze swojego F30, że postanowiłem zostać z nim na kolejne lata. 320D spełniło wszelkie moje oczekiwania. Jest szybkie, ekonomiczne, wygodne, bezawaryjne. Jeżdżę nim 90% w mieście. Raz, dwa razy w roku jakaś dłuższa trasa. Materiały wg mnie są ok, podoba mi się bursztynowe nocne podświetlenie całej kabiny (zwłaszcza drzwi z boku), mam jasne skóry, więc to fajnie wygląda.

 

Awarie ? Kolega w Audi wymieniał silnik, bo mu się rozleciał. Dwumas może polecieć w każdym aucie, to m.in zależy od stylu jazdy. Kolega w Mitsubishi ma 70tys km i już 2x wymieniał sprzęgło. ten w Audi jeden raz. Pokażcie mi współczesne, bezawaryjne auto.

 

Uważam, że BMW F30 jest bardzo udanym samochodem. Wyjątkiem jest zakup auta używanego. Są tak nakombinowane, że nie wolno ich usterek przypisywać autom, które wyjechały z salonu i są w jednych rękach od nowości. Kolega przeklął F10 ale tylko dlatego, że kupił w ramach Premium Selection auto z przebiegiem 15 tys km. Komuś wystarczył taki odcinek, by je załatwić na amen. Ręcę mi opadają, gdy widzę, jak niektórzy traktują swoje auta. Jako drugie auto wciąż mam 13 letniego Forda Mondeo. ZERO AWARII I KOROZJI. Ale to ja nim wyjechałem z salonu i to ja nie miałem nim żadnych stłuczek. Zostanie u mnie dożywotnio, tak, jak BMW.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BMW 320d:

Fajny, niski pomruk

Raz nawet wygrałem start ze świateł z Nissanem GT

nawet nie chciałbym szybszego auta

wrażenie że wczoraj wyjechałem z salonu

dźwięk jest bardzo dobry (mam ten droższy zestaw z subami pod fotelami).. mruczandem silnika - wybitny

 

nie wiem co wciagasz ale chce to samo :twisted: :duh:

.

Opublikowano

Bmw_3 o jakim ty pomruku mówisz ? stary udaj sie do laryngologa,przeciez ten diesel N47 zwlaszcza w f30 klepie jak stary condon na pompowtryskiwaczach,ja sie wstydzilem ,kto nie wsiadł pytal sie czy motorschaden :mrgreen: sprzedałem to w cholere i nie załuje.

GTR? Chłopie czyż ty oszalał? jeszcze gtr-a (chyba o to auto chodziło ) łykasz tym klekotem ze swiateł.Nie no hit miesiąca.Wygrałeś.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Fanboy :lol: trzeba być gościem uważającego się za nieomylnego żeby głosić takie cherezje. Też mam F31 320d po chipie w m sporcie z zestawem Hi-Fi

*fajny niski pomruk ------ owszem ale przy emeryckim stylu jazdy jeżeli nie rozmawiasz przez zestaw głośnomówiący, ja jak dam w kitę to warkot jest straszny, ludzie się oglądają, (nie wiem czy masz manual czy automat, ja mam w automacie i silnik kręci się wysoko)

*przyśpieszenie jest niezłe ale nie powala, jestem świeżo po chipie na 220KM

*u mnie nie jest tak różowo, rysy na lakierze na nieosłoniętym progu, porysowane butami boczki drzwi przednich.

*Hi-Fi porażka w A4B8 w standardzie gra lepiej.

Opublikowano

1. Bmw_3 o jakim ty pomruku mówisz ? stary udaj sie do laryngologa,przeciez ten diesel N47 zwlaszcza w f30 klepie jak stary condon na pompowtryskiwaczach,ja sie wstydzilem ,kto nie wsiadł pytal sie czy motorschaden :mrgreen: sprzedałem to w cholere i nie załuje.

 

2. Fanboy :lol: trzeba być gościem uważającego się za nieomylnego żeby głosić takie cherezje. Też mam F31 320d po chipie w m sporcie z zestawem Hi-Fi

*fajny niski pomruk ------ owszem ale przy emeryckim stylu jazdy jeżeli nie rozmawiasz przez zestaw głośnomówiący, ja jak dam w kitę to warkot jest straszny, ludzie się oglądają, (nie wiem czy masz manual czy automat, ja mam w automacie i silnik kręci się wysoko)

 

3. GTR? Chłopie czyż ty oszalał? jeszcze gtr-a (chyba o to auto chodziło ) łykasz tym klekotem ze swiateł.Nie no hit miesiąca.Wygrałeś.

 

4. *u mnie nie jest tak różowo, rysy na lakierze na nieosłoniętym progu, porysowane butami boczki drzwi przednich.

*Hi-Fi porażka w A4B8 w standardzie gra lepiej.

 

 

Chyba za długi post napisałem, bo widzę, że część z Was wyłapała tyko urywki.

 

AD1. Dobrze rozumiem? Kupiłeś klekoczące BMW a następnie szybko i ze wstydem sprzedałeś, bo... klekotało?! Moje nie klekocze. Na życzenie nagram dźwięk auta podczas jazdy, bez włączonej muzyki. Żadnego klekotu nie słychać. Gdybym słyszał klekot w salonie, nie wybrałbym przecież silnika 2.0D !

 

AD2. Wygłosiłem swoją opinię. Ustęp dotyczący audio przeczytaj w całości a nie tylko fragment, wówczas zrozumiesz.

Emerycki styl jazdy? A jaki inny może być w zatłoczonym po uszy mieście? Po jaką cholerę dawać "w kitę" silnikowi 2.0D ? Rozumiem, na chwilę, żeby uniknąć jakiejś sytuacji ale usiłowanie wyciągnięcia z tego silnika jakiejś adrenaliny, do tego siedząc w puszce obudowanej blachą z szybą przed nosem? Wskocz kiedyś na porządny motocykl. Mój ma dwa litry i tylko dwa cylindry , czyli każdy tłok miesza litrem pojemności. Odwiń kiedyś manetę czymś takim, nie mając pod nogami podłogi a przed nosem szyby. Poczujesz prawdziwe emocje a nie takie okryte blachą i szkłem. Diesel 2.0 nawet nowoczesny, nie jest stworzony do dawania "w kitę".

 

AD3. Tu podobnie: przeczytaj całe zdanie. Napisałem, że jezdnia była mokra? Napisałem, że gość wystartował z dużym opóźnieniem, ponieważ do tego stopnia depnął, że koła w miejscu mu się obracały? Posiadanie mocy nie zawsze idzie w parze z umiejętnością jej wykorzystania. Wiem jak szybkim autem jest ten Nissan i nie robię porównania ze swoim, bo takie nie ma sensu. Ale Ty oczywiście wyłapałeś z tego tylko to, że Nissan przegrał z 320D i pisząc to z pewnością oszalałem. :mad2: Więc odpowiadam- nie oszalałem. Danie w całą pizdę Nissanowi GT® na mokrej ulicy skutkuje pozostaniem w miejscu i przegranie startu nawet z Lanosem 1,6. Teraz wyjaśniłem?

 

AD4. Co znaczy, że w A4 gra lepiej? Ma więcej basu? Średnicy? Wysokich? Napisałem jak na warunki samochodu, który jadąc szumi i mruczy, audio w wersji wyższej uważam za bardzo dobre. Słucham najczęściej jazzu i zarówno wokale jak i cała reszta jest odtwarzana bardzo dobrze. Lepiej niż niejeden człowieczek ma w swoim domu, ale oczywiście, nie ma takiego basu by robić ums ums ums pod budką z lodami. Żeby tak mieć, trzeba zapewne jakieś dodatkowe ums włożyć do bagażnika. Ja słucham innej muzyki i stwierdzam, że całość, jak na warunki samochodu, gra bardzo, bardzo dobrze.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano

Ps.

 

Czytając Wasze posty mam wrażenie, że ktoś na siłę Was unieszczęśliwił tymi BMW. Nie mieliście okazji nimi pojeździć przed zakupem?! Posłuchać tego audio?

 

Naprawdę nie rozumiem. Przecież to nie są tanie fury. Zwykle taki zakup jest przemyślany. Mój był. Mam to, co wybrałem i z tego się cieszę.

 

Współczuję tym, którzy są zawiedzeni.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano

ale masz "dupowoz" ktory ledwo co jedzie a dorabiasz do tego ideologie jakbys mial sportowe auto.

ja mam 40 lat i jezdze Bmw od 20 lat

1 raz kupilem 320d (e90) ktora chipowalem na 200PS ale i tak bylo to "minimum socjalne"....

335i ktore mialem czy teraz 328i przewyzszaja 4 cyl Diesle o lata swietlne jezeli chodzi o osiagi czy kulture pracy....

Mysle ze problem jest w tym ze to co dle jednych jest sufitem dla innych jest podlogą...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie przesadzajcie, z tego co opisuje BMW_3 jeździ w 90% po mieście. 184KM w F30 z 8 biegowy automatem napędem na tył i całkiem fajnym wyposażeniem jest bardzo fajnym autem. Co innego byłoby lepszego? Każdy tylko pisze ze 6 cylindrów, nagłośnienie najlepsze i nic innego, ale po co taka wersja do miasta? Co do klekotu to faktycznie jak gra jakaś muzyczka, to tego nie słychać. Nie jest to seria 7 ale porównując do innych aut miejskich to w F30 jest super.

Kiedy tylko mijam jakieś F30 lub F10 to najczęściej 18d lub 20d.

Zwróćcie uwagę że wszystkie konkurencyjne auta są slabsze fordy Toyoty a mimo to jakoś ludzie się tym przemieszczają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

*u mnie nie jest tak różowo, rysy na lakierze na nieosłoniętym progu, porysowane butami boczki drzwi przednich.j

 

Przecież wsiadajac lub wysiadajac nie dotyka się progu ani drzwi. Jak można takie elementy porysowac? W ten sam sposób możesz napisać, że cały lakier do dupy bo jak myłeś samochód szmatą z piachem to się porysował.

Opublikowano (edytowane)

Emerycki styl jazdy? A jaki inny może być w zatłoczonym po uszy mieście? Po jaką cholerę dawać "w kitę" silnikowi 2.0D ? (...) Diesel 2.0 nawet nowoczesny, nie jest stworzony do dawania "w kitę".

 

ale masz "dupowoz" ktory ledwo co jedzie a dorabiasz do tego ideologie jakbys mial sportowe auto.

 

 

Teraz rozumiem - niektorzy odpisują w ogóle nie czytając albo mają poważny problem z rozumieniem czytanego tekstu.

 

Dla mnie rozpędzające się 328i, gdy jadę motocyklem, to jakby w miejscu stało, podczas gdy Ty jak rozumiem, wlasnie przezywasz uderzenia najwyzszej dawki adrenaliny?

 

Nie pojmuję, ale OK.

Edytowane przez BMW_3
17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
  • Moderatorzy
Opublikowano
Raz nawet wygrałem start ze świateł z Nissanem GT :) [...] Ja pojechałem a on został z obracającymi się w miejscu kołami (było po deszczu).

BMW RWD ma lepsze przyspieszenie NA MOKRYM od GT-R AWD :D

Opublikowano

chyba się nie zrozumieliśmy, ja z swojego BMW jestem bardzo zadowolony ale tak jak każde auto ma swoje wady.

Te które mnie drażnią to:

-klekot w dieslu

-słabe audio.

 

Po jaką cholerę dawać "w kitę" silnikowi 2.0D ? Rozumiem, na chwilę, żeby uniknąć jakiejś sytuacji ale usiłowanie wyciągnięcia z tego silnika jakiejś adrenaliny

Dla mnie auto ma jechać i jak mam ochotę pocisnąć to cisnę i nie ważne czy jest to diesel czy beznzyna, dla mnie auto musi jechać. jak by nie to kupił bym 316D i toczył się jak emeryt.

Na codzień jeżdzę różnymi samochodami i pomruk to masz np. w VAGach. Diesel z BMW bardziej przypomina tego z KIA.

Zalety tej konstrukcji to niskie spalanie i przyzwoite osiągi.

Kupując następny samochód napewno będzie to BMW serii 3 w benzynie 320i/328i z najwyższym audio.

 

Jest też duża różnica między jazdą manualem a automatem, w automacie przy gazie w podłogę silnik kręci się naprawdę wysoko z tąd też moje odczucia.

Manual do zatłoczonego miasta :?

 

Dla mnie rozpędzające się 328i, gdy jadę motocyklem, to jakby w miejscu stało, podczas gdy Ty jak rozumiem, wlasnie przezywasz uderzenia najwyzszej dawki adrenaliny?

Motocykl to co innego i napewno daje dużą dawkę adrenaliny ale motocyklem nie zawieziesz dziecka do przedszkola a przy tylko nawet małej obcierce ryzykujesz życiem.
Opublikowano

UWAGA UWAGA!

 

Robię quiz dla wszystkich piszących o klekocie Diesla - proszę wskazać mi w którym momencie tego nagrania słychać klekot silnika. Proszę o odpowiedzi typu: O! w 30 sekundzie nagrania słyszę klekotanie.

 

Jeżeli takich odpowiedzi nie otrzymam, uznam że klekoczą tylko wyjątkowe egzemplarze i tylko osób skarżących się na ten dźwięk.

 

Nie przyjmuję także odpowiedzi, że klekot słychać poza kabiną, bo cały czas piszemy o dźwięku tylko w kabinie, więc nagłe budzenie się typu "a nie, w kabinie nie słychać" będzie wskazywało na poważne kłopoty z rozumieniem czytanego tekstu.

 

Zaczynamy - oto brzmienie 320D w kabinie bez muzyki https://youtu.be/ZcFmN5zOfQY

 

Poniżej zamieszczam także dźwięk silnika 328i. Z obu dźwięków silnika, dla mnie znacznie lepiej brzmi 320D ponieważ słychać niskie pomruki basowe, co mi bardziej odpowiada niż odchudzony dźwięk 328i.

 

Zapraszam do odpowiedzi.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
  • Moderatorzy
Opublikowano

Posłuchajmy:

sieczkarnia 320d N47 (i tak jest lepiej niż M47, którą miałem)

wewnątrz też szału nie ma.

 

 

 

 

w porównaniu do 320i, to benzyna ta inna liga

 

4 cyl w benzynie też trochę warczą jak są piłowane na obrotach

 

Podsumowując chcemy mieć b. dobre osiągi ,niskie spalanie, dobry sound i wysoka kulturę pracy to idziemy w kierunu 330d, 335d

 

Udowadnianie, że 328i, 320i a tym bardziej 320d to super akustyka i osiągi to oszukiwanie siebie i zaklinanie rzeczywistości.

 

I odbiegając od tematu: http://www.bmwblog.com/2015/06/06/alpina-d3-an-everyday-m3-alternative/

Opublikowano

Podsumowując chcemy mieć b. dobre osiągi ,niskie spalanie, dobry sound i wysoka kulturę pracy to idziemy w kierunu 330d, 335d

Udowadnianie, że 328i, 320i a tym bardziej 320d to super akustyka i osiągi to oszukiwanie siebie i zaklinanie rzeczywistości.

 

Hehe :twisted: Chcesz usłyszeć dobry sound? Proszsz... https://youtu.be/g9WaU-lnsVM

 

I tym mógłbyś mi zaimponować. 330D - sorry, ale tez nie. Prawdziwa zabawa w auta się skończyła wraz z końcem XXw. Teraz, to sobie możemy się ścigać tylko na małe zużycie paliwa, bo cała reszta jest do d.... i jedno od drugiego tylko trochę lepiej brzmi lub jedzie.

 

Nasze dzieci niebawem, będą nam zazdrościły nawet silników 2.0D, bo za parę lat największe BMW bedzie miało silnik 1,1. Np. 511ka :)

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano
Nasze dzieci niebawem, będą nam zazdrościły nawet silników 2.0D, bo za parę lat największe BMW bedzie miało silnik 1,1. Np. 511ka :)

Jeżeli w ogóle będzie miało silnik spalinowy :D

Primator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.