Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Również opiszę swój przypadek skończyły się klocki więc texstar przejechane 30 km piszczą a założone były jak wszyscy opisują pasta papierek, stwierdziłem że może coś z tarczami nie tak zawiozłem do przetoczenia po przetoczeniu było OK potem znowu to samo kupiłem podkładki antywibracyjne piszczenie nie ustało szkoda mi było nowych textarów i 220zł które na nie wydałem i na całą reszte obecnie mam założone pród ATE i mam święty spokój tył Brembo.
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po przejechaniu 2000km znowu zaczęły piszczeć.... W sobotę znowu rozebrałem i zauważyłem, że na końcówkach/rantach klocków zaczęły się robić jakby wyżłobienia. W miejscu gdzie na tarczy robi się z czasem rant, ten ran zrobił wgłębienie w klocku, bardzo małe bo i rant na tarczy jest malutki, ale jednak i coś mi mówiło, że stąd bierze się pisk. Przeczytałem kilka tematów z różnych for i kilka osób to potwierdziło, piszczenie pojawiało się również gdy nie hamowałem, klocki popiskiwały gdy na przykład wchodziłem w ostrzejszy zakręt czy rondo.

Klocki wsadziłem w imadło, kontówką zeszlifowałem ranty klocków, znowu pasta przy składaniu i zobaczymy jak będzie..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A ja mam ATE Ceramic i piszczą ;/ Może mało jeszcze na nich pojeździłem ale na początku nie piszczały potem zaczęły i teraz trochę piszczą zobaczymy jak dłużej pojeżdżę :) Założyłem je na przód + tył.
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

A ja teraz wymieniałem przednie tarcze i klocki z piszczących wynalazków (takich "na sztukę" do dotarcia tarcz).

 

Kupiłem OEM i po rozpakowaniu (plomby BMW nienaruszone) okazało się, że klocki są TEXTAR T4165 FF (można je osobno lub w komplecie z tarczami kupić też na allegro za 50% tego co wyszło jako OEM, więc przynajmniej już wiem co będę kupował przy następnych wymianach).

http://s32.postimg.org/dflvqh6dx/20160331_173911.jpg

how to take a screenshot on a pc

 

Na tarczach były tylko wybite loga BMW i numery części - bez nazwy producenta (ciekawe dlaczego).

 

Cały zestaw wraz z czujnikiem 1350,00 zł przez allegro + 150,00 wymiana w norauto (w ASO krzyknęli 2000 za części + 500 za robociznę; tylko się uśmiechnąłem).

 

Oczywiście praca zestawu jest idealna, cicho, gładko i sprawnie - gorąco polecam.

Edytowane przez Siwy1982

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.