Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

BMW f10, 520i, automat, przebieg 30.000.

Hamuje, pojazd staje do zera. Puszczam haulec i zanim pojazd zacznie się toczyc slychac takie stukniecie przy kolach.

Miozliwe ze ten typ tak ma i po prostu stukają klocki? Lub cos innego?

Napiszcie mi proszę - nie miałem wcześniej automatu i nie wiem czy tak ma być....

Opublikowano
Raczej ten typ tak nie ma. U mnie bynajmniej jest cisza, ale poczekaj, może ktoś miał podobne objawy i coś napisze.
Opublikowano

W każdym trybie tak jest. Slychac jak by lekki pukniecie. Byłem na szarpakach, sprawdzali luzy - kompletnie nic. Auto ma 30 tys. Niedawno wymieniałem klocki z przodu i zaraz potem taka jazda....

Nie wiem gdzie mam szukac przyczyny.... Aha - jedno pukniecie.....

Opublikowano

To jak dla mnie to klocki, skoro tak piszesz - jak masz jeszcze w śmietniku stare - to możesz zamienić i sprawdzić :lol: Jak byłeś w ASO, to zgłoś reklamację i niech szukają.

A oryginały założyłeś czy jakieś zamienniki?

Opublikowano
Jak to przod, to czy przy wymianie klocków zmieniłeś tez sprężyny dociskowe na nowe? Jakie klocki założyłeś? Wymiana w ASO?
Opublikowano

Ok, sprawdze sprężynki, a raczej podjade do ASO bo sam tego nie zrobie..

To teraz jeszcze jedno pytanie. Czy możliwe, ze brak tej sprężynki powoduje, ze na kierownicy czuje takie jak by oceranie czegos o cos....

Nie ma bicia na kierownicy, tylko takie mrowienie, takie przenoszenie ocierania się czegos o cos tak jak by....

Opublikowano

na 99% nie dali nowej bo akurat w ASO wszystko jest mega dokładnie wyszczególniane w FA VAT - nawet 6gr smaru(dosłownie)

I o sprężynie ani wudu, ani slychu

Możliwe ze to wina wlasnie tego?????????

I możliwe ze takie "szmery" na kierownicy to od tego, od drganin klocka i luzu na nim?

Opublikowano
u mnie było to samo, wystarczyło posmarować specjalnym środkiem prowadnic po których pracuje klocek i problem zniknął :)
Opublikowano

Odpowiednie posmarowanie prowadnic smarem oraz wcześniejsze dokładne oczyszczenie ich z pyłu z klocków drucianą szczotką jest dla mnie tak oczywiste jak to, że jutro też jest dzień.

No ale może faktycznie problem tkwić w takiej błahostce?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Tak aby zamknąć temat. Byłem z ASO w Jankach. Rozebrali caly układ hamulcowy, popatrzyli, posmarowali, skrecili i powiedzili ze ten typ tak ma.

Nic nie znaleziono...

Ogolnie przyzwtczailem się i już.....

Opublikowano
Szkoda tylko, że ten typ tak zaczął mieć po ich perfekcyjnej wymianie klocków ( jeżeli oczywiście je wymienili a nie umyli, bo przy tym przebiegu to co najmniej dziwne). W czasie studiów pracowałem w trzech aso i powiem Wam to co dla Was oczywiste w aso to abstrakcja. Zacisk i prowadnicę to ci wyczyści zaprzyjaźniony mechanik jak będziesz z nim gadał i patrzył w trakcie roboty. W aso zrobią co muszą, wbiją klocek młotkiem ale szczotki nie ruszą. Dla mnie przyczyny mogą być dwie: albo klocek przykleja się do tarczy, albo źle przesuwa się w zacisku ( przyczyną jest to co napisali Koledzy).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.