Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
albo wtryski, albo przepływka, albo nieszczelność w dolocie... albo parę innych rzeczy jeszcze...
Opublikowano
ja bym stawiał na nieszczelność w dolocie, taki miałem przypadek jak miałem saaba TiD-a, przy dodaniu jak za starym tirem czarno i wymiana gumy intecoolera i jazda bez kopcenia
Opublikowano
Okej , w dolocie tzn. jak byscie mogli opisac to szerzej troszke ?? :) i czytalem cos na temat egr , ale wlasnie nie wiem czy mam jutr bede musial siagnac obudowe i sprawdzic chyba , ze wy cos wiecie na ten temat :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nieszczelność w dolocie oznacza jakąś dziurę lub mikrodziurę pomiędzy turbo a silnikiem.

U mnie np. w Mondeo lejące wtryski dawały taka chmurę po przegazowaniu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.