Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam następujący problem: po nocy gdy odpalam auto, silnik uruchamia się "na dotyk". Jak powoli dodaje gazu (nawet na postoju) po około 2 tys. obrotów zaczyna przerywać i bardzo powoli wkręca się na obroty. Natomiast po 1-2 min. po ruszeniu gdy niby jest już wszystko ok, jak przeciągnę auto do 4-5 tys obrotów na każdym biegu, to od biegu 3 (przy około 4 tys.) ponownie zaczyna przerywać. Podobna sytuacja jest w trasie. Jadąc 60 km/h (około 2 tys obrotów) wszystko jest ok, ale gry zredukuje do 3 i zacznę przyspieszać to przez pierwsze 20-30 s. jest ok a potem znów szarpanie i brak mocy. Auto zachowuje się tak jakby nie dostawało odpowiedniej ilości paliwa. Wymieniłem świece i przewody, filtr paliwa i bez zmian. Po podłączeniu do kompa wyskakuje błąd układu paliwowego i sondy lambda. Macie jakieś propozycje dalszych poszukiwań przyczyn?

Opublikowano
A nie jest przypadkiem tak że sonda pokazuje błąd przez to że układ dostarcza za mało paliwa i mieszanka na wysokich obrotach jest zbyt uboga? Nie problem powymieniać wszystko ale znaleźć konkretną przyczynę usterki. Czy to przypadkiem nie pompa paliwa? Miał ktoś już taki przypadek? Czy może spaść jej wydajność czy gdyby był z nią jakiś problem to od razu by się spaliła? jeśli nie pompa to...regulator ciśnienia?
Opublikowano

Aby wykluczyć przepływkę to ją odłącz i zobacz jak Ci silnik pracuje.

A z pompą to sprawdź jakie daje Ciśnienie, albo sprawdzić na podmianę. A jak zatankujesz pod korek to może być lepiej .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Przepływka wykluczona. Po odłączeniu dusi się, obroty delikatnie falują. A jak zmierzyć ciśnienie bez manometru?:-) macie jakis sposob aby sprawdzić w domowych warunkach sprawność pompy lub regulatora ciśnienia paliwa?
Opublikowano

Stary doświadczony mechanior to po siku pozna ciśnienie z pompy paliwowej ale tego dla nie doświadczonych nie radzę.

Najlepiej to tym : TESTER CIŚNIENIA POMP PALIWA - WAKUOMETR

Np tu możesz to zobaczyć http://allegro.pl/tester-miernik-cisnienia-pomp-paliwa-wakuometr-i5258935679.html

Ale po co to kupować ? może ktoś w okolicy to ma ? Inna sprawa że tym można podciśnienie można sprawdzać.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

cześć

i jak kolego doszedłeś już co to za przyczyna braku mocy

u mnie jest podobnie

nowe świece ,filtr paliwa ,na kompie zero błędów ,dolot szczelny ,nowy czujnik temperatury cieczy przy wentylatorze a także nowy termostat z ta grzałką odpowiedzialna za mierzenie temperatury cieczy , przepływka odpięta i obroty szalały

Opublikowano

dziś po oględzinach stwierdzam uszkodzone wężyki podciśnienia

sparciały ze starości

nowe trzeba zamówić

możne ktoś coś podpowie gdzie szukać problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.