Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , proszę o opinię i rady na temat podniesienia mocy w e93 335i . Chciał bym zrobić 500 KM . Auto zakupiłem z zamiarem dużego zwiększenia mocy . Na ten moment mam wydajny intercooler dwa razy większy niż seria . Wydech idzie cały na zamówienie , z wyciętymi katalizatorami wstępnymi i środkowymi , down pipe i delikatny końcowy . Jeśli chodzi o turbiny do wyczytałem gdzieś na forach że chłopaki w Poznaniu wkładają kute aluminiowe wirniki , większej wydajności już się z nimi wstępnie umówiłem . Pytanie jak stroić auto czy na coobie ? chłopaki z łodzi mówią że tylko na nim można zrobić więcej 400+. Czy lepszy normalny program pod auto bez cooba ? Proszę o pomoc osoby które przeszły już podobną drogę i podzielą się radą . Bardzo chętnie też poproszę na kogoś kto naprawdę dobrze stroi bmw 335i , najlepiej w okolicach Wrocławia . A jeśli ktoś ma jeszcze uwagi to chętnie proszę pisać
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
zacznij od wyczyszczenia dolotu z carbonu po ppoprzednim uzytkowniku przy chipach niezbedne. W BMW to robia za 4 tysiaki :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
dzięki Panowie za info co znaczy wyczyszczanie dolotu z carbonu ? chodzi o wyczyszczenie gniazd zaworowych z syfu który się tam zbiera co 80 tyś mniej więcej ? czy o coś innego ?
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Po naprawdę kilku intensywnych miesiącach rozkminiania , mam ponad 400 koni , i za nie długo będę próbował zrobić prawię 500 koni , tak więc jak ktoś by miał jakieś pytania co i jak i czy coś się poradzić to proszę pytać , ja zrobiłem dodatkowe chłodzenie silnika powietrzem , potem dodatkową chłodnicę oleju , usunąłem trochę osłon , układ dolotowy powietrza zamawiałem ze stanów krótki filtry są zaraz przy turbinach a nie jak te śmieszne afe co kosztują worek pieniędzy i szału nie robią , intercooler większy , cobb do strojenia , nawiew powietrza większy na chłodnice skrzyni biegów , kat wyrzuciłem środkowe , tumik tylni performance jest kozak brzmi według mnie i znajomych lepsze od akra... itp , no i ogólnie wszystko robiłem sam więć fanu i satysfakcji co niemiara , każdemu polecam taką zabawę :)
Opublikowano
a pokazesz wykres zhamowni jak to wyglada plz ? :norty:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
i zrob galerie bo na razie to samochod widmo !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
może głupie pytanie ale jak tu się dodaje zdjęcia ? :mad2:
Opublikowano
ale zdjęcia mam w jpg na dysku twardym , gdzie znajdę linka do nich ?
Opublikowano

nie jestem fotografem ale kilka fotek mam :)

 

http://pl.tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22NaK33zEQvC3Yh4l5k2TGxc#.VmiXykrhCUl

Opublikowano

http://i67.tinypic.com/34ryazk.jpg

 

udało się :) tak wygląda z zewnątrz :)

 

 

dodatkową chłodnicę oleju montowałem od strony pasażera w zderzaku sam robiłem zestaw bo są dedykowane ale kosztują chyba z 1,5 tyś dolarów w usa jak szukałem , a mnie to wyniosło 1000 zł , zwykła chłodnica olejowa +węże ale muszą być o zwiększonej wytrzymałości bo standardowe parcieją po czasie i może być duży!!! problem

 

http://i68.tinypic.com/5v9nbt.jpg

Opublikowano
porobię więcej zdjęć , nagram filmiki itp jak kolega pisał i powrzucam więcej materiału , ale nie bez przyczyny chciałem zacząć od chłodzenia bo to podstawowy problem w tym silniku , jest za gorący i osobiście uważam że najpierw dużo trzeba pokombinować z chłodzeniem a dopiero potem zabrać się za kuce :)
Opublikowano

Zmień hamulce...bo te "talerzyki" przy tej mocy to troszkę słabe...

Szkoda , że tak mało ludzi, pamięta o hamulcach....zabawa się zaczyna jak na ostatkach hamujesz :twisted:

Opublikowano
zrob galerie w dziale nasz samochody, to nie miejsce na ten typ postow

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

http://i63.tinypic.com/33xftlj.jpg

 

link gdzie kupić to :http://www.vr-speed.com/vrsf-upgraded-inlet-intake-kit-07-13-bmw-n54-335ii-e90-e92.html

 

polega na tym że wyrzuca się zbiornik na drugą stronę a w jego miejsce montuje się filtry , ogólnie dolot łącznie ma gdzieś koło 30 cm długości , a normalnie to jest on dookoła silnika prowadzony , potem dopiero do puchy z filtrem a potem dopiero kanałami na przód maski . Podobno ten dolot starcza na 600 koni spokojnie , wiadomo sam w sobie mocy nie dodaje ale nie ogranicza silnika jak już podniesiemy moc :)

Opublikowano

Moja rada , nowa pompa paliwa , nowy filtr w baku , jak możesz to wydajniejsza pompa paliwa w baku (można kupić gotową w USA) , koniecznie czyszczenie zaworów i cobb ,może to dać ok 450KM , potem to już tylko E85 , NOS itp... . lub grubo "single turbo" :D

Koniecznie ogarnij hamulce bo rozpędzić to tylko 50% sukcesu :(

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Wiem wiem to prawda Pompa i filtr nowe , zastanawiałem się nad wymienieniem pompy , dużo tunerów mówi że pompa wysokiego ciśnienia nie daje rady , dzwoniłem do stanów do 3 największych tunerów i mówią że to nie do końca tak to znaczy nie jest problem w pompie wysokiego ciśnienia a w pompie paliwowej w baku seria daje za mało , zestawów do zwiększenia jest co niemiara począwszy od dodatkowej pompy którą np oferuje Vischu , po zestawy koszowe wkładane do baku gdzie samemu trzeba kupić np.pompę Walbro , po całkowicie gotowe zestawy w miejsce fabrycznej pompy paliwa w baku z przepływem sięgającym 300L/H, seryjny układ paliwowy starcza do 480 koni . Ale własnie nie chce się decydować na up great układu paliwowego ponieważ nie wiem czy jest bezpieczne zwiększanie ponad 100% wydajności układu paliwowego czy węże dają rade ? jak wystrzeli paliwo z węża to się można żywcem spalić , wydaje mi się że to za duże ryzyko , szczególnie jak się używa auta na co dzień a nie tylko na tor . Chyba że sie mylę , jeśli ktoś posiada dużo wiedzę na temat układu paliwowego do 335i bardzo proszę o opinię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.