Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Dziś zauważyłem plamę pod samochodem. Zapewne jest to paliwa. plama mniej więcej na środku auta na wysokości deski rozdzielczej. Nie tankowałem do pełna ostatnio :) Wie ktoś może co to?

Opublikowano

jeździłeś może ostatnio z włączoną klimatyzacją?

jeśli tak to wysoce prawdopodobne, że to woda z układu klimatyzacji i nie masz się czym martwić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie jest to olej. Podczas następnego parkowania połóż pod samochód kawałek czystej folii. Jeśli to paliwo, to będzie czyste, a jeśli olej to brudne.
Opublikowano
No i diagnoza postawiona ... Niestety wyciek jest z kolektora ssącego. Chyba trzeba powymieniać uszczelki. Tak wstępnie. Ktoś wie czy jakaś niespodzianka może mnie jeszcze czekać, której nie widać gołym okiem ... i jaki koszt?
Opublikowano
Koszt uszczelek w zależności od ilości czyli albo 8 albo 12 szt zamknie sie w max 90zł. Ja płaciłem tyle za uszczelki Reinza za 12 szt do 330d. Więcej? Posprawdzaj klapki jeśli je masz i to tyle:) U mnie poza uszczelkami kolektora z których leciało okazało się tez uszczelka pod pokrywą zaworów bo też z niej ciekło. Koszt to kolejne ok 80-90zł. Ogólnie masa roboty nam to zajęło ok 3 dni;/
Opublikowano
No i diagnoza postawiona ... Niestety wyciek jest z kolektora ssącego. Chyba trzeba powymieniać uszczelki. Tak wstępnie. Ktoś wie czy jakaś niespodzianka może mnie jeszcze czekać, której nie widać gołym okiem ... i jaki koszt?

Wyciek z kolektora to na pewno ale nie z uszczelek a z osiek sterujących klapkami, częsty problem przy przebiegu powyżej 120 tysięcy i nie wymieniaj uszczelek bo to nic nie da i dalej będzie ciekło, najlepiej wymienić kolektor i sprawa załatwiona :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Wczoraj odebrałem auto :)

 

Wymienione uszczelki i wywalone klapki od razu i już nic nie cieknie ... dodatkowo jakiś przewód od chłodnicy poszedł i kilka innych rzeczy poszło do wymiany :)

 

Pozbyłem się też błędu 4501. Wystarczyło w moim przypadku wymienić elektrozawór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.