Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie wiem jak z komfortem ale wiem jedno - 6GC to najładniejszy sedan BMW na dzień dzisiejszy - moim zdaniem oczywiście.

F10 też jest świetna ale do linii 6GC jest jej daleko. Ostatnio jak się nudziłem w salonie to zobaczyłem piękną białą 640d GC z mpakietem - dzieło sztuki. I z pewnością jeździ ich o wiele wiele mniej niż F10. Ale z drugiej strony F10 napewno jest praktyczniejsze - jeśli myślisz o przewozie z tyłu 3 osób to GC odpada.. Więcej pewnie napisze Sławomir który ma piękną GC od niedawna :cool2: Co do silnika to szkoda że nie ma m650d ale jakiejś ogromnej przepaści w osiągach chyba nie ma..

 

http://i.imgur.com/DCsiQdT.jpg

 

P.S. No i te szyby bez ramek :twisted:

Opublikowano

To auto dla 4 osobowej rodziny maz zona dwojka dzieci

nie dla mnie :>

a jak z tymi szybami bez ramek jest w 6 gc ?

bo w tojce przy duzych predkosciach mi to troche nie pasuje === szumi za bardzo no ale to trojka :> nie 6 , ale chce zapytac na zas :>

 

no minusem jest ze tego 50d nie wsadzaja do 6 a lift podobno juz byl i nie dodali tego motoru ehh

 

jest ktos na tym forum kto testowal te oba auta w trasie /po miescie i moglby sie wypowiedziec ....

Opublikowano

Ramki po pewnym czasie będą trochę szumieć, miałem 2 razy 3er coupe i po 2-3 latach szumiały. Ale... kogo to obchodzi :)

Jak byłoby mnie stać na nową GC to brałbym od razu. Podoba mi się f10 ale przy GC wygląda jak śmieciarka, choćby miało silnik od ferrari. Oczywiście GC to nie jest wóz rodzinny, jak zaczniesz mierzyć bagażniki, foteliki i inne pierdoły to wyjdzie ci, że najlepiej kupić f11 530d. Więc nie rób tego ;)

Opublikowano

Też przymierzalem sie do kupna 640xd GC vs 535xd. Zdecydowalem sie na 535xd z kilku powodów.

 

1/ Wnętrze jest dużo bardziej praktyczniejsze. 6stka wydaje się dużo ciaśniejsza niż 5tka. Siedziałem i w jednym i w drugim.

2/ Design faktycznie przemawia za 6stka GC, ale ja nie jestem człowiekiem który lubi się rzucać w oczy. A 6stek GC jeździ faktycznie mało.

3/ Cena. Pomimo tego, że BMW rabatuje nowe 6stki GC średnio o jakieś 5% więcej niż 5tki (przynajmniej mnie tyle dawano). To i tak przy tym samym wyposażeniu 6stka z większym rabatem wychodziła mi ponad 10% drożej, więc stwierdziłem, że przy takich kwotach za mniej praktyczniejsze auto to się po prostu nie opłaca...

Opublikowano

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, gdybym miał wybierać to bym się nie zastanawiał, 6GC to wg mnie bije f10 na głowę, poza tym lada moment wchodzi nowy model 5-tki i F10 polecą na łeb na szyję z cenami.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

To tak jak 7...z tego co ja zauwazylem tpto miedzy seriami tymi które są od "zawsze" czyli 3;5;7 średnio jest dwa lata roznicy

Pierwsze 7 potem 5,a potem 3

.no zobaczymy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wydaje mi się,żeby w 6 coś szumiało.

Zawsze bardzo mi to przeszkadzało w e46ci i e92 do tego stopnia,że zrezygnowałem z serii 3.

Moje e63 ma 9 lat i w środku panuje cisza nawet przy vmax szyby nie szumią wię stawiam,że w nowym jest tak samo.

F10 jest bardzo ładne ale 6 jeszcze ładniejsze i dużo mniej ich jest jeżeli komuś nie przeszkadza,że jest mniejsze, nie.potrzebuje tyle miejsca zdecydowanie 6GC.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie wydaje mi się,żeby w 6 coś szumiało.

Zawsze bardzo mi to przeszkadzało w e46ci i e92 do tego stopnia,że zrezygnowałem z serii 3.

Moje e63 ma 9 lat i w środku panuje cisza nawet przy vmax szyby nie szumią wię stawiam,że w nowym jest tak samo.

F10 jest bardzo ładne ale 6 jeszcze ładniejsze i dużo mniej ich jest jeżeli komuś nie przeszkadza,że jest mniejsze, nie.potrzebuje tyle miejsca zdecydowanie 6GC.

 

Właśnie miałem przytoczyć Twój wpis o szumiących ramkach bo tak jak autor miałeś E92 a teraz E63 - starszą ale też "szóstkę".

Ja bardzo dużo jeździłem 630i E63 LCI i nawet powyżej 200km/h nie było słychać żadnych szumów - auto 2009 rok. Myślę że w nowszej budzie nie zrobili gorzej.

Opublikowano

NIe przejmowalbym sie data produkcji bo F10 produkowane bedzie z tego co kojarze przynajmniej do pazdziernika 2016, wiec nowy model G30 pewnie pojawi sie w produkcji dopiero na przelomie roku lub dopiero na poczatku 2017...

 

6er czy to E63 czy F13 nie maja problemu z szumem. Chociaz taki problem wystepuje w E92, nie wiem jak jest w F32

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano
NIe przejmowalbym sie data produkcji bo F10 produkowane bedzie z tego co kojarze przynajmniej do pazdziernika 2016, wiec nowy model G30 pewnie pojawi sie w produkcji dopiero na przelomie roku lub dopiero na poczatku 2017...

 

+ trzeba dodać ze 2 lata na usunięcie "chorób wieku dziecięcego"

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hejka

 

testowalem 535D i 550D oraz 640GC

 

Z nich wsyztkich najlepiej mi sie jezdzilo 640GC :lol:

 

Niestety ze wzgledow praktycznych kupilem co innego :) ale moze w przyszłosci skusze sie na GC :)

Opublikowano

No i jak To bywa w życiu wybór padł na całkiem co innego mianowicie bmw x5 50d

Po jazdach próbnych seria 5 i 6 dostali x5 na weekend do testów ...i się spodobało minus to tylko to ze cena o 10 TyS euro przekroczyła budzet.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.