Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciał bym trochę obniżyć moja betoniarkę e90 320d. mam standardowe zawieszenie i chciał bym na seryjnych amortyzatorach zejść około 30mm. Najlepszym rozwiązaniem było by chyba kupno sprężyn eibach pro kit , jednak oczywiście szukam jak najtańszej i najlepszej opcji, jeden z forumowiczów zaproponował mi sprężyny od e87 s226a z tym ze niewiem jaka będzie różnica wysokości w porównaniu do serii. Czy ktoś ma informacje na ten temat? znalazłem też używane sprężyny firmy PI jednak obniżenie wydaje mi się zbyt drastyczne bo -45/-30 jak by to sie spisało z seryjnymi amorami ?

Opublikowano

kup sprężyny eibach pro kit lub vogtland

na m pakiecie za dużo nie obniżysz niestety... obniży się tylko ok 20mm

o firmie PI pierwszy raz słyszę...

Opublikowano
Tak tez będę musiał zrobić, eibach pro kit najbardziej odpowiada mi obniżeniem bo sportline już trochę za nisko jak na seryjne amorki, tym bardziej ze samochód jest dużo używany a wiadomo nieraz i pod krawężnik trzeba podjechać :) A sprężyny PI o których pisałem znalazłem na allegro http://allegro.pl/kpl-sprezyny-przod-tyl-obnizajace-bmw-e90-45-30-i5204896606.html tez niewiele w necie znalazłem informacji o tej firmie. Czy ktoś się orjęntuje gdzie najtaniej kupie sprężynki eibach pro kit? na allegro widzę po 539 w sumie nigdzie taniej nie namierzyłem
Opublikowano
Zwróciliście może uwagę na to, że na stronie eibach.pl wybierając pro kit do e90 325d/330d, w specyfikacji obniżenie tyłu wynosi 0,00mm!!! (przód 20mm). To jest pomyłka czy tak w rzeczywistości jest ??
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Tak jak napisali koledzy wyżej, bierz eibach pro kit 30/25 mm.

Sam posiadam ten zestaw + seryjne amortyzatory. Od prawie 70tys. km zero problemów. Polecam.

 

Jeździłeś na serii?? Jest różnica jeśli chodzi o komfort??

Opublikowano
To i ja się wypowiem. Pro kit! Miałem u siebie na zawieszeniu standard, bardzo fajnie auto usiadło. Komfort trochę się pogorszył ale nieznacznie względem serii.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

 

Sorka za odkopanie, ale chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu.

 

Założyłem w e90 320d pro kit, na przód poszły dodatkowo nowe amory sachs, z tyłu wymieniałem amory jakis rok wcześniej wiec zostały. O ile tył usiadł mi 3cm, to przód pozostał na identycznej wysokości. Stąd moja prośba, możecie podać mi jak wysoko stoją wasze bmw przy założonym pro kicie? Zawieszenie u mnie standard. Interesowałaby mnie wysokości od np. środka dekielka do nadkola, lub od ziemi do nadkola (jeśli stoi na 18").

 

Pytam ponieważ gdy mierzyłem swoją przed wymianą to miałem już kompletnie martwy jeden amortyzator (wylany) i teraz nie wiem czy po prostu przed wymianą mój już za nisko siedział i stąd brak zmiany, czy też coś jest nie tak.

 

Z góry dziękuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak porównywałeś sprężyny podczas wymiany to prokity nie były zauważalnie krótsze? Może poprzednik założył od sportowego dostosowania podwozia i stąd ta sama wysokość. W moim przypadku różnica była mocno zauważalna (robiłem sam przód), auto siadło jakieś 20mm po montażu i dodatkowo jakieś 5-10mm po "ułożeniu" się po jakimś czasie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

prokity były bardzo zauważalnie krótsze (jakieś 7cm krótsze, podaje na oko bo nie mierzyłem, aż sprawdzałem po numerach czy odpowiednie mi przysłali). Stąd tym bardziej moje zdziwienie po montażu, że stoi na identycznej wysokości, i prośba o pomiar od kogoś z tymi sprężynami i zawieszeniem standard.

 

Zastanawiam się jeszcze czy po prostu stare sprężyny i amory były już w takim stanie że u mnie "wysokość pro-kit'a" już była (i gdybym wymienił np na ori to by siedziała teraz z 3cm wyżej).

Opublikowano

logic

Używane amortyzatory,ich poduszki oraz sprężyny jak są "uklepane" to samochód niżej stoi.

Zakładasz nowe graty wszystko przez pewien czas/km się układa ............ i najlepiej 2 raz na geometrię aby było na gotowo.

 

Z kolejnymi latami i km przez proces naturalnego zużycia samochód jest coraz niższy i dlatego możesz aktualnie mieć taką a nie inną różnicę w wysokości.

Nieprawidłowy montaż wykluczam bo w przypadku E9X ciężko coś pomieszać przy składaniu :) .

Opublikowano

Wysokość od ziemi do początku nadkola przód = 64 cm, tył = 64,5 cm. Koła 18" ale to nie ma znaczenia, zawieszenie B12 ProKit (Bilstein B8 + Eibach ProKit).

 

Możesz zajrzeć do mojej galerii.

  • 1 rok później...
Opublikowano

witam. Odświeżam temat

Przymierzam się do kupna amortyzatorów i sprężyn do bmw e91 by obniżyć swoje auto ...co powiecie na taki zestaw:

http://racingstreet.pl/sportowe-zawieszenie-vogtland-bmw-e91-e93-touring-cabrio-07-p-70916.html

Ponieważ wcześniej założyłem eibach pro kit ale siadło mi auto tylko o 20mm i w dodatku po 2 msc teraz padł przedni amortyzator dlatego chciałbym teraz założyć jakieś amortyzatory i sprężyny by siadło więcej niż na pro kitach ale mniej niż na eibach sportline ( miałem w e46 i siadło tak że koła przykrywało)

odrazu mówię że nie bardo chce bilstein b6 czy b8 ponieważ to wychodzi ok 3 tys za komplet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.