Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam e61 z 2005 roku błąd regelzeit heben auto siadło na ziemię i mimo pompowania kompresora nic się nie działo. kupiony używany kompresor też z 2005 r auto się podniosło ale też wyskakuje błąd i auto pompuje się około minutę po uruchomieniu i nie tylko nawet bez dociążania. Oczywiście na wyświetlaczu pojawia się błąd level control failur. Wygląda na to jakby kompresor nie mógł uzyskać jakiegoś progu ciśnienia w zbiorniczku, bo przy pompowaniu auto się nie unosi ani nie opada, tak jakby uzupełniało zapas powietrza w zbiorniku. Mam wrażenie że drugi kompresor jest też na wykończeniu niestety,

 

jeśli ktoś ma jakieś sugestie będę wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kup sobie kompresor ale nie z 2005 tylko szukaj 2008-2010 i będziesz miec spokoj...
Opublikowano

układ szczelny nic nie wskazuje na nieszczelność przynajmniej tak się wydaje. zamówiony drugi kompresor z 2010r zobaczymy.

Mam tylko pytanie czy po zamontowaniu nowego kompresora trzeba robić jakieś pomiary poziomowania i adaptację- Disem lub inpą??

Opublikowano
Nie

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Ja wymieniałem kompresor, na ten mocniejszy i robili mi adaptację zawieszenia, tak dla informacji, mówili, że trzeba.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moglbys rozwinąć temat, na jaki mocniejszy ?
Opublikowano
kupiłem kompresor, jak dobrze pamiętam, model z tego roku, firmy AMK, wzmocniony, to znaczy pozbawiony wad kompresora przed liftowego, były tam problemy z jakąś częścią, która i tak po jakimś czasie padała, no i co jest ważne, wymiana okresowa filterka, co jakieś dwa lata
Opublikowano
Problem rozwiązany kupiony kompresor z 2012r i wszystko wróciło do normy.
Opublikowano
Problem rozwiązany kupiony kompresor z 2012r i wszystko wróciło do normy.

 

Panowie to co wszystkie stare kompresory są wadliwe? Czy nie się ich regenerować? Co będzie za 5 lat jak obecne kompresory z 2010 będą miały po 10 lat?

Opublikowano
Tak kolega ma rację. W moim przypadku też tak było że kompresor przekraczał czas pracy. Ale było tak, że kompresor potrafił pompowac około 1,5 minuty albo kilkadziesiąt sekund i wywołało błąd. Po wymianie kompresora po nabiciu ciśnienia i do auta na klapę wsiadly trzy osoby i kompresor włączył Siena może 15 sekund i SI wyłącza. To świadczy o jego sprawności i tyle. Muszę w tym miejscu podziękować dla kolegi dziqsek z forum który od razu obstawał kompresor. Kolega jest dobry w tematach bardzo dobry. :D
Opublikowano
Podepnę się pod temat bo mam pytanko. Mianowicie miałem tez problem że poziomowaniem. Kompresor oddany do regeneracji, założony sprawdzony inpa i wszystko gra + wymiana przekaźnika. Wyjechałem za granice i autko stało 3 dni pod blokiem. Teraz gleba i tak jakbym miał gwint założony. Kompresora nie słychać. Nie mam inpy przy sobie. Dopiero za 2 tygodnie zjadę do Polski. Macie jakiś pomysł na to?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podepnę się pod temat bo mam pytanko. Mianowicie miałem tez problem że poziomowaniem. Kompresor oddany do regeneracji, założony sprawdzony inpa i wszystko gra + wymiana przekaźnika. Wyjechałem za granice i autko stało 3 dni pod blokiem. Teraz gleba i tak jakbym miał gwint założony. Kompresora nie słychać. Nie mam inpy przy sobie. Dopiero za 2 tygodnie zjadę do Polski. Macie jakiś pomysł na to?

 

 

A gdzie za granicę? Jesteśmy na całym świecie :mrgreen:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam w moim przypadku kompresor się załącza i wogule nie chce się wyłączyć jeden już się spalił pompował z puł (h) i się wyłączył .zamontowany nowy kompresor kilka razy do pompowywał i się wyłączał po kilku sekundach dziś znowu się załączył chodził z 5 min i sam go odłączyłem wyciągając kostkę kompresora żeby się nie powtórzyła sytuacja co z pierwszym .miał ktoś może podobną sytuację być jaka może być przyczyna raz dopompowuje i się wyłącza a nie kiedy włączy się i nie chce się w ogóle wyłączyć jak ktoś miał taki przypadek proszę o info dziękuję pozdrawiam :(. BMW E61 525 xdreiv 2008
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Jak kompresor jest dobry i przewody szczelne to pomoże wymiana filtra. Dodatkowo można wymienić przekaźnik. Jak miałem problemy z błędem zawieszenia (szczególnie jesienią i zimą) po wymianie filtra i przekaźnika mam spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.