Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z autem ,wczoraj zauważylem po dłuższej jeździe i staniu na jałowych obrotach wydobywający sie biały dym , który miał gorzki zapach , dodam ze co jakiś czas troszke dolewam płynu chłodniczego :

 

odmy mam wymienione

pajęczyna węzy od wody wymieniona (gdyż kruciec przeciekał )

korek od zbiorniczka wymieniony

Edytowane przez aduki1234
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pękanie głowic to częsty problem w n62 po przegrzaniu.

Można to sprawdzić specjalnym testerem na obecność spalin w płynie chłodzenia porządne warsztaty mają takie urządzenia.

Biały dym nie zawsze oznacza spalanie płynu chyba,że sporo go ubywa ale zrób test i będzie jasne.

Co do błędów dwa pierwsze dotyczą pompy dogrzewającej która powinna chodzić po odpaleniu zimnego auta.

Trzeci to w tłumaczeniu czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.

Czwarty to błąd czujnika AUC, który po uruchomieniu ma wyłapywać nieprzyjemne zapachy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.