Skocz do zawartości

e90 2005r. 320i 150KM WBAVA71000PR90243


Rekomendowane odpowiedzi

Oglądałem na żywo auto z linku poniżej i mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło bo lakier super stan , nigdzie nie malowany , środek zadbany ale coś mnie powstrzymuje żeby je zakupić ...nie wiem co , może gdyby rocznikowo mlodsze było to chętniej bym na nie spojrzał. Czy mógłby ktoś mi sprawdzić czy po vinie miało xenony po wyjeździe z fabryki ? Czy ktoś coś wie o tym egzemplarzu ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=5401617886#45afcd8218

VIN WBAVA71000PR90243

Edytowane przez Nitro87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrzuć ten Vin do tytułu tematu

Data for vehicle identification number: WBAVA71000PR90243

Model description: 320i

Market: Europa

Type: VA71

E-Code: E90

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: N46 - 2,00l (110kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Titansilber Metallic (354)

Upholstery: Stoff Fluid/anthrazit (ALAT)

Production date: 20.05.2005

Assembled in: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S4AGA Interieurleisten titan matt Interior trim finishers Titanium matt

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S2CXA BMW LM Rad Sternspeiche 155 BMW light alloy wheel, spider spoke 155

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A Raucherpaket Smoker package

S465A Durchladesystem Through-loading system

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A Regensensor Rain sensor

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SBA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak auto jest do opłat .

1. Z tego co zauważyłem to w komorze silnika na dole bliżej zderzaka przedniego mniej więcej po środku była jakaś plama oleju na osłonie tej dużej silnika od spodu auta .Czy to normalne w tych silnikach ?

2. Stan oleju był nie maksymalny , kreskę mniej miał. Uszczelka drzwi od kierowcy była podarta , ale tą przypadłość widziałem już w kilku bmw e90 przed liftem :/ . Silnik po włączeniu nie wydaje dziwnych odgłosów a po włączeniu klimatyzacji nie znacznie podnoszą się obroty w strone 1000 obr/min . Zawieszenie nawet na duzych dziurach ciche , jedynie delikatne ze 2-3 puknięcia uslyszałem z przodu prawa strona.

3. Sprzegło w każdej 2.0i 150 bierze wysoko na 3/4 od dołu ?

4. Czy w e90 na przechyłach nadwozia pod górkę z górki na pierwszym biegu normalne jest że delikatnie coś trzeszczy ..podejrzewam że uszczelki ? Bo podczas jazdy cicho

 

JAkieś inne uwagi odnośnie egzemplarzy z pierwszego roku produkcji ? Cena waszym zdaniem jest dobra ? Na coś zwrócić uwagę przy tym silniku ?

 

Wybaczcie za te pytania ale na forum o benzynach jest stosunkowo malo informacji jakich ja bym chciał uzyskach a przeczytałem już mega dużo . Do tej pory jeździłem samymi mocnymi dieslami i potrzebuję czegoś do miasta i czasem na wypad poza miasto żeby tez nie było mocno mułowate ale i nie spalało dużo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gdzie się podziała podbitka z przedniej maski , bo jeśli dobrze widzę to jej nie ma , no i ten przebieg też mi nie pasuje .

Po przesiadce z tak mocnego diesla na 150 konnego benzyniaka jak wrażenia z jady ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie pasuje przebieg ?hmm , o jaką podbitkę chodzi ?

 

Na początku patrząc tylko na parametry w internecie czyli ok. 9s. do 100km/h ta różnica myślałem że nie bezie tak odczuwalna ale w realu jest to bardzo na minus benzyny , o ile do 100km jakoś się rozpędza przy wkręcaniu na obroty to powyżej zastanawiałem się czy na pewno chcę tak spokojne auto .Z ciekawości przy 60km/h wrzuciłem 5 bieg i wcisnąłem pedał w podłogę ,co się stało ?.... czekałem czekałem czekałem aż się rozpedzi ;) . W Alfie czy 50 km/h czy 150km/h wcisnę pedał i mam wbicie w fotel a wskazówka tak samo ochoczo szybko idzie do góry. Wiem że tych silników nie powinno się porównywać i tego nie robię bo każdy innym mocny motor bmw z alfą wygrywa ale jak pytasz to chętnie odpowiadam :)

Edytowane przez Nitro87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z ciekawości przy 60km/h wrzuciłem 5 bieg i wcisnąłem pedał w podłogę ,co się stało ?.... czekałem czekałem czekałem aż się rozpedzi ;) .

Napisać Ci co się stanie jak ja przy 60 km/h swoją 530i wrzucę 6 bieg i nacisnę pedał gazu?...chociaż nie,szkoda mi silnika... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ale nie interesuje mnie to ,przeczytaj dokładnie założony temat to będziesz wiedział dlaczego . Takie tematy powinny służyć pomaganiu sobie i wymianie informacji a nie bezsensownemu drwieniu z innych ,zachowaj to dla siebie albo na inne okazje.

 

Pomijając ten fakt będę wdzięczny za inne spostrzeżenia na temat ogłoszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziękuję ale nie interesuje mnie to ,przeczytaj dokładnie założony temat to będziesz wiedział dlaczego . Takie tematy powinny służyć pomaganiu sobie i wymianie informacji a nie bezsensownemu drwieniu z innych ,zachowaj to dla siebie albo na inne okazje.

 

Pomijając ten fakt będę wdzięczny za inne spostrzeżenia na temat ogłoszenia

Sam piszesz,że jeździłeś samymi mocnymi dieslami a porównujesz benzynę która ma 190 Nm i masę 1,4 tony.Domniemywam że Twoje mocne diesle miały dwa razy większy moment obrotowy-więc po co porównanie?

Teraz spostrzeżenie na temat ogłoszenia:porównaj sobie interwały wymian oleju w tej KS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pasuje Ci taki przebieg bo nie jest kręcony jak większość aut? Jeżeli szukasz mniejszego przebiegu to 08 lift ->

Wtedy znajdziesz mniejszy przebieg..

 

Xenon świeci normalnie, taka żarówka prawdopodobnie...

 

Nitro z całym szacunkiem, ale Twoje pytania sugerują, iż szukasz perfekcyjnego auta. W autach używanych w większości przypadków trzeba coś włożyć.. nie mówie o dużych inwestycjach ale pierdołach..

W odniesieniu do Twoich pytań:

Cieżko powiedzieć skąd jest wyciek po Twojej sugestii. Jeżeli z korka z miski olejowej, to spotkałem się z tym w większości e90.

Auto najlepiej zbadać na podnośniku, aczkolwiek zapewne jest to jakaś uszczelka.

Z klimatyzacją w większości wypadków po jej włączeniu podnoszą się obroty - sprężarka daje dodatkowe obciążenie na silnik. Włącz sobie dmuchawę na maksa i zaobserwuj ruch obrotomierza.

Taką sytuację spotykałem w autach 8-9-10 letnich (w wzwyż). Stuka łącznik stabilizatora? Ewentualnie osłona dolna silnika, często spotykane również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
320i e90 nie posiada wyciszenia pod maską, przedni zderzak polakierowany na nowo za jasną farbą albo już mógł zaślepki spryskiwaczy xenon też polakierować :wink: wyciek masz widoczny na zdjęciu silnika ( oring filtra oleju ) , następna w kolejce jest uszczelka dekla zaworów, oringi elektrozaworów i pompa vacum. Auto ogólnie ładne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz... co do perfekcyjnego auta to już nie jedno miałem i wiem że znalezienie takiego graniczy z cudem nawet od forumowicza ktory mocno dbał , dlatego też szukam w przedziale dosyć sporym a oprócz tego mam jak na każde auto pakiet startowy przygotowany na kilka tys zł. W swoje aktualne włożyłem przez dwa lata prawie tyle co te srebrne bmw jest warte i nie załuję tego bo radość z jazdy jaką przynosi i wygląd wybacza wszystko . To że będzie coś do naprawy to mnie nie martwi ,oczywiście chciałbym jak każdy przed zakupem wychwycić możliwie dużo potencjalnych usterek . JA jak sprzedaje auto to nie ukrywam niczego jeśli coś nie gra, mimo że auta mam mega zadbane i często aż żałuję bo ludzie chyba by woleli usłyszeć że wszystko jest perfekcyjne a pozniej plują sobie w brodę że kupili i tyle trzeba zrobić , Może dlatego oczekuję że jak pytam co jest do zrobienia to sprzedawca powie chociaż to co wie :P .

 

P.S. Tego wygłuszenia w żadnej benzynie przed liftem nie widziałem , po lifcie a i owszem były .. Co mnie zdziwiło w kilku egzemplarzach to to że maski od spodu wyglądają jakby dopiero wyszły z fabryki , poprostu są nowe ?

 

Klima przy pełnym obciążeniu podnosi obroty nie znacznie od tego poziomu jak się włączy z minimalnym nawiewem , obroty nie falują.

 

Czy uważacie że silnik po lifcie 2,0i 143KM będzie bardziej dynamiczny ? Spalanie to wiem że jest sporo niższe . Troche mnie te 150KM rozczarowało :( , myślałem że będzie sprawniej się nim jeździło , a spalanie po mieście pokazywał ok14l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy też w jakim stanie jest sam silnik. Wiadomo 143KM to nie rakieta, ale jeżeli nie masz zamiaru ścigać się po drogach to jest to moc wystarczająca. I tak 80% samochodów jest wolniejszych. Ja u siebie mam średnie spalanie około 8.3l, a jeżdżę całkiem normalnie. Może dlatego, że mam wersje Efficient Dynamic to spalanie jest tak przyzwoite :)

 

U mnie wygłuszenia nie ma, maska wygląda jak nówka z fabryki. Nie wiem czy jest sens zakładać wygłuszenie, bo silnik jest cichutki.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.