Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

Witam

Koledzy forumowicze potrzebuje podpowiedzi bo już kilka osób jest bez radnych na czele ze mną dodam na początku zanim wgl zacznę opisywać problem ze całą przednią zawiecha jest 100% sztywna zero luzow byłem na szarpakach na stacji diagnostycznej i nic nie wykazało a podczasbpelnego skrętu w lewo przy samym końcu słychać dwa szybkie jak by strzały z okolic koła a patrząc z kanału z okolic osłony tarczy zaciski itd co to może być czytałem o podobnych problemach ale tam okazywało sie ze to wina wahacza lub swoznia wahacza ale u mnie wsxystko jest ok. Wiec jesli ktos ma jskis pomysl to prosze o podpowiedź.

A druga sprawa również związana z "cykaniem" to podczas włączania kliny jak załącza się kompresor slychac cykanie przez ok 3sekundy czy to może byc łożysko w kompresorze ?

Opublikowano
Ja podczas kupna e39 i zaraz po kupnie byłem na stacji diagnostycznej. Dwie różne stacje i dwa bardzo dokładne przeglądy zawieszenia przedniego i tylnego (i nie tylko) nic nie wykazały. Jakieś 2 tygodnie później podczas bardzo wolnego i ostroznego przejazdu przez prog zwalniajacy wypadła kulka sworznia z wahacza. Chcę przez to powiedzieć , że na stacji nie zawsze wszystko wszystko widać. Pojedz do jakiegoś ogarnietego mechanika i razem ustalicie co jest nie tak.
Opublikowano
No U mechanika też byłem już I powiedział to samo niby podczas jazdy nic się nie dzieje na dziurach nic nie słychać tylko w moje cię kiedy koło jest maksymalnie wychylone w lewo:/ a z tą Klima co myślicie że to łożysko na rolce od kompresora powoduje to cyganie ?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.