Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

Jakieś 3 miesiące temu zakupiłem BMW E46 320d. Auto generalnie sprawuje się całkiem nieźle ale mam jeden mały problem.

Podczas jazdy na zimnym silniku przy jeździe na 3 biegu i utrzymywaniu równych obrotów ( 2000 bez dodawania gazu, typowa jazda miejska) auto dostaje dziwnego bujania/pulsowania i lekko falują obroty. Problem znika: a) po rozgrzaniu silnika (na ciepłym problemu nie zauważyłem), b) po lekkim dodaniu gazu wyrównuje się i nie buja.

Może ktoś zetknął się z czymś takim, bo podobnego tematu nie znalazłem.

Nie jest to duży problem a jednak trochę denerwuje poza tym nie mam pojęcia czy nie jest to coś poważniejszego. Zaznaczam że na mechanice nie znam się kompletnie i jest to moje pierwsze BMW.

Dzięki z góry!

Opublikowano
nie wiem kolego o co ci chodzi z tym bujaniem? bujać to się może jak amory wywalone :lol: podlącz do kompa i zobacz błedy czy jakieś wywala..
Opublikowano

Witaj Christiano !

Falowania obrotów na zimnym może być sporo ale między innymi możesz wziąć pod uwagę za małą wydajność ładowania alternatora do obciążenia elektrycznego, ale to się głównie objawia na biegu jałowym.

Były znane przypadki zwarcia w podgrzewaczu co powodowało nadmierne obciążenie .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Byl juz taki temat (jak znajde to wkleje). Ktos doszedl do wniosku ze wine za to ponosza uszczelki kolektora dolotowego. Nie potwierdzam bo u siebie jeszcze nie wymienialem, a objawy mam identyczne... Nie dotyczy to tylko 3 biegu, ale faktycznie w miescie przy przrepisowej jezdzie ze stala predkoscia jest to najbardziej odczuwalne na 3.
Opublikowano

Hej Panowie,

Co do amorów to tak jak wspominałem auto kupiłem jakieś 3 miesiące temu i przed zakupem sprawdzane było na stacji i nic nie wyszło, więc to wykluczam.