Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Rokodowany VIN:

Data for vehicle identification number: WBANS71070CP30197

Model description: 530d

Market: Europa

Type: NS71

E-Code: E61

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M57D30O2 - 3,00l (170kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Carbonschwarz Metallic (416)

Upholstery: Leder Dakota/rotorange (LCRK)

Production date: 05.12.2005

Assembled in: Dingolfing

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S216A Servolenkung-Servotronic HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S851A Sprachversion deutsch Language version German

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S205A Automatikgetriebe Automatic transmission

S2NPA BMW LM Rad M Doppelspeiche 135 BMW alloy wheel, M double spoke 135

S319A Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control

S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

P337A M Sportpaket M Sports package

S339A Shadow-Line Shadow-Line

S354A Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S386A Dachreling Roof railing

S402A Panoramadach elektrisch Electric panoramic roof

S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S435A Edelholzausführung Fine wood trim

S441A Raucherpaket Smoker package

S481A Sportsitz Sports seat

S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger

S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A Xenon-Licht Xenon Light

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S612A BMW Assist BMW Assist

S616A BMW Online BMW Online

S620A Spracheingabe Voice control

S633A Vorbereitung Handy Business Preparation, mobile phone, Business

S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S698A Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices BMW TeleServices

S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension

S710A M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S761A Individual Sonnenschutzverglasung Individual sunshade glazing

S775A Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

L801A Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SAA Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pomóż sobie sam;bierz papiery z komisantem jedźcie do ASO;przebieg i serwisy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co, że malowane? Szukasz tylko 100% ori lakier i jak Ci na błotniku wyjdzie 250um to koniec? Skończy się pewnie tym, że kupisz w oryginalnym lakierze ze wstawioną ćwiartką w kolor razem z przodem. Jeżeli element był lakierowany to świadczy o tym, że była obcierka czy wgniotka. Przy kolizjach elementy się wyrzuca i wstawia nowe, bo stare są tak pogięte, że nie ma sensu tego ruszać. Sprawdź sobie grubości na konstrukcji (słupki, progi, podłużnice, kielichy, podłoga). Większość tego nawet nie robi, bo grunt by błotniki czy maska było OK. Nawet ASO wychodzi z założenia, że jak lakier jest ori to dzwona nie było :norty:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i co, że malowane? Szukasz tylko 100% ori lakier i jak Ci na błotniku wyjdzie 250um to koniec? Skończy się pewnie tym, że kupisz w oryginalnym lakierze ze wstawioną ćwiartką w kolor razem z przodem. Jeżeli element był lakierowany to świadczy o tym, że była obcierka czy wgniotka. Przy kolizjach elementy się wyrzuca i wstawia nowe, bo stare są tak pogięte, że nie ma sensu tego ruszać. Sprawdź sobie grubości na konstrukcji (słupki, progi, podłużnice, kielichy, podłoga). Większość tego nawet nie robi, bo grunt by błotniki czy maska było OK. Nawet ASO wychodzi z założenia, że jak lakier jest ori to dzwona nie było :norty:

 

 

:cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.