Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie lewar wpada z obu stron. W piątek jadę do blacharza na diagnozę bo jest tragedia. Ile za robotę zapłaciłeś ? u mnie za próg chcą od 400 do 500 za wstawienie i malowanie

 

x2 :mrgreen:

Choć z prawej jeszcze jakoś da się podnieść auto, a z lewej trzeba łapać za wózek zawieszenia :D

Chyba się jednak przełamię i zrobię oba te progi.

Miałem naprawiany już wspornik, ale dalej bida piszczy, i chrupie przy podnoszeniu. :roll:

Opublikowano

Ja kupuje nowe i porządnie je zabezpieczę od środka. Na wiosnę już jestem wstępnie umówiony u znajomego blacharza/lakiernika.

Wstawiał już u ojca kilka lat temu progi i nadal wszystko ok. Mi też auto lakierował i nigdy do niczego nie można było się przyczepić a jest to srebrny lakier.

 

Widząc po remoncie zawieszenia swoje progi nie ufał bym używanym. Moje wyglądają od zewnątrz super, a okazuje się że korniki ryją od środka i jest tam chyba mega rdza. Na razie mam wygięty prawy tył od lewarka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega Henry nas powiesi za OT, ale progi w e60 robić? :mrgreen:

Sądziłem że e60 są dość dobrze zabezpieczone przed korozją.

Ambience znalazł na allegro nowe progi w niezłej kasie, coś ok 200pln za sztukę, (choć jak ktoś ma pewne części, to chętnie przytulę linka), i pewnie z tysia trzeba by na wymianę. :cool2:

I zapewne tak będę chciał zrobić. Ogólnie z zewnątrz u mnie próg wygląda jak nowy (lepiej jak u Henrego) ale wewnątrz jest po prostu jakaś masakra.

Poprzedni właściciel powklejał jeszcze te klocki plastikowe na sylikon, także z odprowadzeniem wilgoci z wnętrza ogólnie było krucho.

Opublikowano
Kontynuując offtop - przerażacie mnie ;) Myślałem, że takie rzeczy to w jakichś starszych samochodach, w życiu by mi nie przyszło do głowy, że może podnośnik wpadać w próg czy coś. U mnie z zewnątrz jest ideał, ale jak tak piszecie, to zaczynam się zastanawiać, co jest w środku.
Opublikowano

Miałem wcześniej e39 z 96 roku tam tam ruda tylko na klapie wyskoczyła. A w 99 Touring tańczy jak szalona :lol: Już co zrobiłem to wymieniłem ramkę tylnej szyby do tego nadkola zaczynało brać. Z tyłu na klapie 2 pryszcze. Wczoraj patrze a tu pod uszczelką tylej klapy znów ruda wychodzi i na dniach wymontuje uszczelkę, wszystko przeczyszczę potraktuje cortaninem pro forma podkład i malowanie. A progi to masakra. Dobrze że przynajmniej z zewnątrz to wygląda. Ciekawe co mi powiedzą w piątek :D

 

o tych progach mowa

 

http://allegro.pl/progi-prog-bmw-5-e-39-1996-2003r-4d-nowe-germany-i5890718345.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.