Skocz do zawartości

BMW E91, rok 2010, WBAUT31030A883253


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Co myślicie o tej sztuce? http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-1-wlasciciel-salon-polska-serwis-aso-ID4pc34k.html

 

Rozkodowany VIN:

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAUT31030A883253

Type code: UT31

Model: 318D (EUR)

E-F-R series: E91 LCI (LifeCycleImpulse)

Series: 3

Type: TOUR

Steering: LL

Doors: 5

Engine: N47T

Displacement: 2.00

Power: 105 (143 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 668 - SCHWARZ 2

Upholstery code: EBB4 - STOFF VERTEX/BEI

Prod.date: 2010-09-16

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2BW BMW LA wheel, double spoke 268

S2PA Lockable wheel bolt

S3AA DACHRELING SCHWARZ

S4AE Armrest front, retractable

S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

P7RS Package Comfort

S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT

S8SP Control unit COP

S8TL TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV

S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S321 Exterior parts in vehicle colour

S346 Chrome Line exterieur

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S663 Radio BMW Professional

S698 Area-Code 2 for DVD

S818 Battery master switch

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S877 Omission of non-combined operation

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na oko wydaje się w miarę prosta. Po tych zdjęciach nic innego nie można wywnioskować, bo jeżeli ktoś robi 4x fotki środka w tym 2x drzwi to o czym tutaj gadać? Poza tym "Language version German" ;)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre :cool2: Jeszcze chyba nikt tu się nie czepiał, że fotele są za mało zużyte :D

 

Nie ma dobrych zdjęć fotela kierowcy, który jest eksploatowany 3x bardziej niż inne. Co prawda na boku widać załamanie, ale to chyba normalna kwestia.

 

Polecam zweryfikować przebieg i poprosić właściciela o zdjęcia KS.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te fotele nawet przy 400tys po wypraniu, wyglądają naprawdę dobrze :cool2:

 

Co do samego samochodu - tak jak pisał Mariusz, na pierwszy rzut oka wydaję się być OK :cool2:

Zacznij od zdobycia nr rejestracyjnego i daty pierwszej rejestracji i sprawdź czy aby na pewno pierwszy właściciel na www.historiapojazdu.gov.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to możliwe, że w pięcioletnim aucie, przy przebiegu 150k (??) fotele są w stanie jakby auto wyjechalo z salonu dzień wcześniej?

Rozumiem, że zużyte mogą być w małym stopniu, ale w taki nie chce mi się wierzyć...

 

a zauważyłeś że to szmaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za odpowiedzi.

 

Generalnie widziałem to auto i wydaję się OK - tapicerki ładne, choć faktycznie na żywo są troche przybrudzone, także pranie dałoby dobre efekty. Nie są poprzecierane etc.

Sprawdzałem ten samochód w ASO BMW, oraz w firmie flotowej, która obsługiwała firmę (Auto, a właściwie auta, bo było ich więcej były użytkowane przez kadrę kierowniczą w jednej z Warszawskich korpo).

 

Ponadto - szyba czołowa i tylna mają inne numery seryjne niż boczne - z floty mam potwierdzenie, że faktycznie szyby wymieniane, ale dzwona nie było.

Dwumasa i wtryski wymieniane przy 100 tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, jeszcze jedno.

 

Auto na zimnym silniku po odpaleniu przez dosłownie moment zatrzęsło budą. Przy gaszeniu już ok. Ponowne kilka prób odpalenia już bez tego efektu.

Czy to znamiona czegoś poważnego czy raczej spodziewać się wymiany świec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, jeszcze jedno.

 

Auto na zimnym silniku po odpaleniu przez dosłownie moment zatrzęsło budą. Przy gaszeniu już ok. Ponowne kilka prób odpalenia już bez tego efektu.

Czy to znamiona czegoś poważnego czy raczej spodziewać się wymiany świec?

 

 

Możliwe, że poduchy silnika będą do wymiany.. Budą może rzucać z wielu powodów.. Kiedyś miałem taki przypadek to przestało dopiero po wymianie poduch i uszczelki na wale..

 

Generalnie w przebieg raczej wierzę w tym egzleplarzu, gdyż obecnie mam podobne auto, tylko, że w sedanie 177 kucy co ma najechane 117 tys. :) Oczywiście do końca serwisowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć,

 

bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Dzisiaj zakończyłem wszystkie formalizmy zw. z leasingiem i wróciłem tą 3er do domu ;)

 

Co zauważyłem, ale niestety już w domu... zamek drzwi przednich od strony pasażera nie działa... Być może w weekend pochylę się nad tematem, w każdym razie to nie jest dział, w którym należałoby takie rzeczy poruszać :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.