Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czytalem wczoraj posty dotyczące pomp wspomagania...heh po tym co przeczytalem odrazu u czlowieka wlacza sie jakas lampka, ze jesli takie rzeczy czyta to odrazu u niego mosi tez sie cos dziac...

Tak wiec ruszylem na dwor aby popatrzec i posprawdzac co i jak. Na poczatek otworzylem pojemnik uzupelniajacy plyny do wspomagania (zimny silnik oczywiscie) i wyciagnalem koreczek z przyklejonym do niego bagnecikiem...o ile dobrze zobaczylem plynu bylo do dolnej kreski na tym bagneciku, nie wiem czy nie jest zamalo czy cos ?? Potem uruchomilem silnik i zaczalem krecic kierownica...wszystko oka jak dla mnie, ale kiedy mam mocno skrecone kola na maxa i przez chwile tak utrzymuje to doszly mnie sluchy jakies syczenia albo cos podobnego jakby pompa "chciala nabrac powietrza" i tak porobilem kilka razy w kazda strone...jak myslicie co to moze byc ?? Bo po waszych postach to mam juz strach w oczach :( Aha i czy to jest normalne ze jak trzymalem przez jakis czas na maxa skreconych kolach, kierownica probowala "sama sie odkrecie", znaczy sie odbijala po pewnym momencie...Dziekuje za jakies wskazowki i uwagi.Aha posaidam E36 316i Compact z listopada 94 roku... :mrgreen:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

Witaj.

Wszystko jest ok jak dla mnie coprawda od niedawna jestem posiadaczem BWM ale sczerze mowiac miałem nie wiele wsplnego ze wspomaganiem rozmawialem z ludzmi madrzejszymi odemnie i powiem tak.

To co sie u Ciebie dzieje jest normalne.... tzn nigdy wiecej nie porobuj dokrecac kierownicy na max i tzymac jej tak przed dlugi czas bo Ci slag trafi pompe!!!!!!!!!!!!!! Nawet bym powiedzial ze staraj sie nie dokrecac kiera do konca przy manewrowaniu na parkingach tylko lekko oddalaj kiera od konca.

Ludziska ktore mnie oswiecily a mialem taki problem jak Ty wytlumaczyli mi to w sposob nastepujacy:

Jak dokrecasz kierownica na max w jedna ze stron to pompa wspomagania pracuje na pelnych obrotach przez co bardzo ja niszczysz a dlaczego tak sie dzieje?? wspomaganie ma pomagac ci w kreceniu kierownica aby ono odbywalo sie lzej przez co nawet jak dokrecisz do konca mozlowosci auta kolami np w prawo wspomaganie dazy do przezwycezenia oporu ktury jest koncem mozliwosci technicznych auta (tego zeby kola krscily sie dalej a jest to nie mozliwe)...

Wydaje sie byc realne i logoczne to co mowili.... wiec...

Sam przemysl temat i napisz mi czy mam racje czy nie...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dziekuje za odpowiedz...duzo mi rozjasnila w glowie :roll: ale tak jak mowilem, nie znam sie natym kompletnie...hmmm a co do poziomu oleju to jak myslisz wszystko jest oka czy moze troszeczke dolac...? (on jest koloru jakiegos rdzawo czerwonego, pomaranczowego) a jesli nie to dziekuje :modlitwa: :modlitwa: za odpowiedz i pozdrawiam !!! :D

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano

Możesz dolac jak masz ten co tam jest wlany. Ale w granicach rozsadku.... Jak nie masz tego co masz wlany najlepiej kup nowy orginalny i wymien.

Jedna moja rada nie kupuj nic co rozlewaja w Polsce.

Ja kupiłem taki płyn Febi Bilstein M6162 Febi hydraulic Fluid. Do zbiorniczka po zmianie weszlo mi ak dobrze pamietam 0,65 l. Ceny nie pamietam niestety Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.