Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prośba o analizę logów E46 320d 150 km.Może ktoś ma logi dla porównania.

Zawór turba nowy EGR sprawny przewody podciśnieniowe nowe, turbo zmienione bo w starym zmieliło łopatki po zimnej stronie.

Wydaje mi się że jedzie nie najgorzej od około 2000 obr czuć już że ciągnie.

 

1500 obr

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580970_1500.JPG

1800 obr

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580972_1800.JPG

2000 obr

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580974_2000.JPG

2500 ob

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580973_2500.JPG

3000 obr

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580971_3000.JPG

3500 obr

http://zmniejszacz.pl/zdjecie/265/2580975_3500.JPG

Opublikowano

Nie jestem pewny czy to na samej gorze po prawej stronie to ciśnienie w kolektorze czy ciśnienie turbo .

Ale jest zdecydowanie za wysokie w pewnym momencie .

Auto jest po jakimś programie ?

 

Być może zmielilo łopatki bo nie wytrzymało ja bym sprawdził czy masz oryginalna mapę

Opublikowano
nagraj live data bo poki co nie wiadomo czy na kazdym screenie masz but w podłodze (jesli tak to nie jest za dobrze), czy moze stała prędkość (egr działa i swoje trzeba odjąć)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Wygląda jakby zawór turbiny działał z ogromnym opóźnieniem. Nie chcę reklamować lub sugerować, ale zaworki bez podtrzymania ciśnienia działają w taki "ospały" sposób. Zaworek z podtrzymaniem ciśnienia daje natychmiastową reakcję VTG co widać po logach. Może spróbować na zaworku z E90 335i?? :think:
Opublikowano

Zawór nowy, Pierburg. Z tego co wiem to nowsze turbiny mają sterowanie siłownikiem elektrycznym.

Co ci się konkretnie nie podoba w tych logach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może spróbować na zaworku z E90 335i?? :think:

Znam kogoś kto ma taki zaworek na zbyciu? :norty:

Opublikowano

Nie chodzi mi o EU04 tylko zaktualizowany elektrozawór turbiny z modelu benzynowego E92 335i. Tutaj Kolega DEX ma na sprzedaż takie urządzenia ---> viewtopic.php?f=69&t=250697 Nie mówię, że podmiana na TEN zaworek wyeliminuje problem, ale jest szansa na poprawne i szybkie reagowanie układu zmiennej geometrii kierownic turbiny. Jak wiadomo kwestia mocy w wysokoprężnych silnikach BMW to układ naczyń połączonych, więc poszukiwania czas zacząć, a uważam, że najlepiej rozpocząć od tego elementu układanki.

 

Ciśnienie w kolektorze ssącym narasta z ogromnym opóźnieniem w stosunku do wciąganego powietrza i ciśnienia panującego w układzie paliwowym. Czy w czasie tego za autem buzują kłęby czarnego dymu?? Podejrzewam, że tak... i to bardzo TAK :roll:

Opublikowano
Dymu zbytnio nie ma.Jak jeżdżę delikatnie jakiś czas i dam gaz do oporu to puści czarnego bąka i tyle. Jak kładę cały czas to nie dymi w ogóle.Auto przyśpiesza od około 1900 obr i cięgnie do około 3500 obr. Nie mam skali porównawczej jak jedzie takie auto ale z 1500 obr ciągnąć nie będzie więc doładowania też nie ma i geometria turbiny nie jest w stanie fizycznie już się przestawić, przecież po odpaleniu gruszka wciąga ją żeby pompowała jak najwięcej z samego dołu i dopiero później jak ciśnienie przekroczy za dużą wartość to geometria się zmienia żeby pompować mniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.