Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sam zmieniałem :) W przeszłości zmieniałem w E87 i F25 i przyznam, że w F48 zajęło mi to najwięcej czasu :( górne i boczne zaczepy wychodzą szybko, do dolnych (najtrudniejszych w dostępie) sugeruje kupić haczyk z rękojeścią lub wykonać samodzielnie ze zużytego śrubokrętu.
  • Odpowiedzi 155
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

tzn rozumiem, że obeszło się bez zdejmowania zderzaka.

 

Wystarczyło odkręcić górne śruby trzymające zderzak ? czy coś jeszcze odkręcałeś ?

Opublikowano
Ja się przymierzam do zmiany na całe czarne M-Performance. Powiedz czy sam zmieniałes nerki ? Dużo roboty ?

 

a gdzie można nabyć w dobrej cenie takowe nereczki ?

Opublikowano
Przerabiałem temat zmiany nerek w innych generacjach BMW i w żadnym nie było różnicy w nerce do zderzaka m-pakiet czy zwykłego. Więc na 90% nerka mocowana jest tak samo i w przypadku F48.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Produkowany jest w Regensburg. Nowa X1 cieszy sie wyjatkowym powodzeniem, pracownikom wprowadzono nocne zmiany aby zwiekszyc produkcje do 1400 sztuk dziennie. Przejscie na przedni naped zdaje sie nikomu nie przeszkadzac w kupnie x1

http://www.bimmertoday.de/2016/06/28/bmw-werk-regensburg-nachtschicht-x1-produktion-nachfrage/

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Wręcz przeciwnie. Rozmawiałem z jednym z kierowników Warszawskiego salonu i powiedział mi wprost, że przedni napęd w x1 i 2 wprowadzony został między innymi po to aby zwiększyć sprzedaż. Kobiety i niektórzy "mezczyzni" poprostu boją się RWD.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie, masz rację.

Gdy moja żona kupowała auto, jedyna rzecz jaka opóźniała jej decyzję był właśnie napęd RWD w F20.

W swoim mam xDrive (i powiem szczerze - już wiem, że każde następne auto będzie z xDrive), ale raz na jakiś czas uwielbiam pojeździć jej F20-ką z napędem na tył :mrgreen:

  • 3 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Wlasnie jezdze X1 18d sdrive jako samochodem zastepczym.

Niby jezdzi fajniej niz sie spodziewalem ale :D

Od razu czuc ze to FWD z krotkim przodem. Kiedys troche jezdzilem takim minivanem Corolla Verso, generalnie prowadzi sie bardzo podobnie. Mocniej wcisne gaz Na swiatlach i przod tanczy. I to Na sucho :duh:

Jak pisal ktos z poprzednikow pokretlo iDrive zdecydowanie za nisko, zeby je znalezc trzeba oderwac wzrok od drogi.

Fotele sport wygodne, zdecydowanie lepsze niz standardowe w X1.

Miejsca w srodku wystarczajaca ilosc, 190 cm miesci sie bez problemu.

LED headlight with expanded content- myślałem, że to może takie LEDy jak w seacie ale maja spryskiwacze. Generalnie mam wrażenie, że świeca gorzej niz ksenony w 1er, aczkolwiek duzo w nocy nie jezdzilem.

Na koniec silnik, 150 koni przy wadze niecale 1500kg nawet daje rade, do tych 120-130 km/h da sie sprawnie wyprzedzic.

Podsumowujac, nie znam wogole tego segmentu samochodow bo to nie moj target, ale jak bym potrzebowal samochodu rodzinnego za 150 tys to pewnie wzialbym Superba.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak bym potrzebowal samochodu rodzinnego za 150 tys to pewnie wzialbym Superba.

Nawet ty, Brutusie...? :wink:

W każdym razie wspomniany samochód "z kurą" to nie segment X1, gabarytowo bardziej serii 5.

Gabarytowo nie oznacza klasowo :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Chodzi mi o to, ze za 150k PLN mozna kupic w innych markach samochod lepiej wyposazony a wcale nie jezdzacy gorzej. Dlaczego ludzie kupuja F30 zamiast tanszych I wiekszych Passatow itp? Bo ma RWD i silnik wzdluznie dzieki czemu lepiej skreca I daje wiecej funu z jazdy. X1 nie ma tej przewagi nad konkurentami. A jak dolozysz do xDrive I lepszego silnika to za ta kwote mozesz juz miec np. X3 z wcale nie duzo gorszym wyposazeniem. Po prostu od calej konkurencji X1 rozni sie tylko znaczkiem. Jak dla mnie to za malo.

Wracajac do wrazen, zapomnialem pochwalic ten nowy wzor kierownicy-calkiem przyjemny w obyciu. Druga sprawa 8-biegowy Aisin-dziala super, nie ma sie do czego przyczepic.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego ludzie kupuja F30 zamiast tanszych I wiekszych Passatow itp?.

Tu bardziej trafione byłoby porównanie, dlaczego ludzie kupują Audi, skoro "pod blachą" to samo co w winnych VAG'ach... :wink:

 

Swoją drogą, zaryzykowałbym twierdzenie, że zdecydowanej większości użytkowników BMW (zwłaszcza nowych, kupowanych w salonie) wszystko jedno na którą oś ma napęd - i o wyborze tej marki stanowią inne przesłanki niż RWD.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku BMW serii 1 duzo osób nawet nie wie, że ma przedni naped :D
Benzyna zamiast krwi...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W przypadku BMW serii 1 duzo osób nawet nie wie, że ma przedni naped :D

 

Póki co, seria 1 jest wciąż RWD ;)

Chyba, że koledze chodziło o sedana z rynku chinskiego :D

Opublikowano
Nie przesadzajmy, w przypadku sportowego sedana czy coupe można się kierować takimi rzeczami jak RWD, ale to nie przy małym crossoverze...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W przypadku BMW serii 1 duzo osób nawet nie wie, że ma przedni naped :D

 

Póki co, seria 1 jest wciąż RWD ;)

 

Cholerka, chodziło mi oczywiście o nowe X1 jak w temacie :duh:

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlaczego ludzie kupuja F30 zamiast tanszych I wiekszych Passatow itp?.

Tu bardziej trafione byłoby porównanie, dlaczego ludzie kupują Audi, skoro "pod blachą" to samo co w winnych VAG'ach... :wink:

 

Swoją drogą, zaryzykowałbym twierdzenie, że zdecydowanej większości użytkowników BMW (zwłaszcza nowych, kupowanych w salonie) wszystko jedno na którą oś ma napęd - i o wyborze tej marki stanowią inne przesłanki niż RWD.

 

Audi ma przewagę torsena, przynajmniej w niektórych modelach.

Dla niektórych ma to znaczenie.

Reszta Vag wyłącznie dysponuje haldex'em

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Nowe X1 jest przede wszystkim bardziej praktyczne i nadaje sie, w przeciwienstwie do poprzedniej wersji jako auto rodzinne. X3 w podobniej cenie nie bralbym pod uwage, bo by sprawnie jezdzic autem o tej masie i gabarytach pod maska powinno byc R6.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.