Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

 

Witam serdecznie, na początku chciałbym się przedstawić, gdyż jestem nowy, a to mój pierwszy post na tym forum. Nazywam się Sylwester i jestem posiadaczem BMW e39 523i 1996 rok. Zamierzam wymienić w swoim aucie amortyzatory z przodu i zastanawiam się jakie będą najlepsze, ale też niekoniecznie najdroższe. Jakiś chińskich czy słabej jakości produktów nawet nie biorę pod uwagę. Myślałem nad Bilsteinami, lecz cena nie jest zbyt niska, a słyszałem również, że są dość twarde, a zależy mi, aby nie stracić na komforcie jazdy. Znalazłem takie:

 

http://allegro.pl/amortyzatory-2szt-przod-bmw-5-e39-kayaba-odb-osl-i5351077790.html

 

czy myślicie, że byłyby odpowiednie? Zarówno jakościowo, wytrzymałościowo oraz jeśli chodzi o komfort jazdy?

oraz czy powyższy zestaw zawiera wszystkie elementy potrzebne do poprawnej wymiany? Gdyż chciałbym zakupić go i zawieźć do mechanika, który miałby je wymienić i chciałbym mieć pewność, że nic więcej nie brakuje do tego :)

 

Na forum znalazłem kilka tematów o amortyzatorach do tego auta, lecz żaden z nich nie poruszał tematyki właśnie tych konkretnych.

Z góry dziękuję wszystkim za wszystkie odpowiedzi, pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W mojej byłej E39 własnie miałem przednie KYB i chwalę sobie.Dokładnie nie pamiętam czy te ale chyba,może...

Przejeździłem na nich 3 lata do sprzedaży auta i były :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sachsy u mnie wytrzymały ponad 200 000km. Po tym jeden sie wylał.

Zmieniłem znowu na sachsy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
KYB co prawda w innym aucie ale firma ta sama po 2 tyg na przeglądzie pokazywały 66%(nowy amor 85% wzkazuje) a po 2 miesiacach się wylały.2 tygodnie temu wymieniałam u siebie też przody i kupiłem Sachsy jak koledzy wyżej płaciłem 330zł za sztukę ale na firmę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na przeglądzie pokazywały 66%(nowy amor 85% wzkazuje)

 

 

Wynikami badań amorów ze SKP można się co najwyżej podetrzeć. Chcąc zbadać faktyczną sprawność należałoby je wyciągnąć i zbadać na odpowiedniej maszynie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.