Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Obys mial racje. Ona zawsze dziala ale nie kazda dobrze. Najlepiej sprawdzac ja pod obciazeniem wciskajac hamulec i patrzac jak szybko sie dociaga do 0.9. Jesli robi to wolno dzieja sie cuda.
Opublikowano
Panowie, ręce opadają, wszystkie czujniki, wężyki, juz wymienione, komputer pokazuje wszystkie wartości ze sa zgodne, nie mam juz pomysłów a brakuje 30 km, jakies pomysly?
Opublikowano
Wgrywają program wlasnie, nie było 25 km ale mogłabyc to wina braku DPFu po wjeździe na hamownie powiem co i jak jesli nic sie nie zmieni to juz nic nie dotykam bo mam dosyć 3 miesiące u mechaników i 6500 zł w błoto.
Opublikowano
Problem juz znany ale nie zażegnany, a wiec problemem jest zamykająca sie przepustnica przy 2800, a zeby tego było mało przepustnica jest dobra.:) zepsuty jest moduł który znajduje sie w komputerze.:) czyli nic innego nie pozostało jak kupić drugi komputer i zgrać wszystko z mojego do niego...
Opublikowano
Pokazuje ale nie w błędach tylko w głębszej diagionostyce w sterownikach wyskakują błędy CAN zagubienie sygnału było ich około 30
Opublikowano
Jak nie masz mocy podjedz najpierw na komputer do jakiegoś mechanika, na dobry komputer, niech sprawdzi błędy sterowników czy nie masz od strony komputera, na normalnej diagnozie pokazywało mi non stop błędy 1 i 4 świecy żarowej, a tu nagle jak wsiedliśmy w przeglądanie auta 30 błędów CAN o zagubieniu sygnału, u mnie wykres z hamowni idzie do góry do 2800, a pózniej zamyka sie i spada nagle w dół łagodnie ale spada, wymieniłem i sprawdziłem wszystkie części mechaniczne, pozmieniałem tez egr z przepustnica i nic to nie dawało, problem tkwi w komputerze, myślałem ze jescze początkowo gdzieś wiązka sie przetarła ale niestety jest cała.
Opublikowano
Dziś miałem taką sytuację. Jadąc normalnie po odpaleniu auta, ze 40km/h stanąłem na światłach, po czym delikatnie ruszyłem. Auto Zaczęło jechać bez mocy ale lepiej niż z odłączoną turbiną. Zjechałem na parking by przejrzeć sprawę. Okazało się, że wąż dolotowy DELIKATNIE -jakieś 2mm- się zsunął z przepustnicy. Docisnąłem , poprawiłem spinkę i auto wróciło do normy. Ostatnio czyściłem egr i przepustnicę i pewnie źle założyłem. Żaden check się nie zapalał, tylko autu mocy brakowało. Może u Ciebie też jest niewielka nieszczelność na drodze turbina - przepustnica.

-------------------

Artur

Opublikowano
Problem juz znany ale nie zażegnany, a wiec problemem jest zamykająca sie przepustnica przy 2800, a zeby tego było mało przepustnica jest dobra.:) zepsuty jest moduł który znajduje sie w komputerze.:) czyli nic innego nie pozostało jak kupić drugi komputer i zgrać wszystko z mojego do niego...

Kolego, trochę nie rozumiem jakby zamykała się przepustnica to przy jak to twierdzisz obrotach 2800 po prostu auto by gasło, może się przymyka a nie zamyka :? Jeżeli chcesz wiedzieć czy to problem przepustnicy to wystarczy że kupisz używany EGR bez przepustnicy ze starszych modeli BMW E46 2.0d i zamontujesz i sprawdzisz czy wszystko jest w porządku ten EGR z E46 pasuje bez problemu ostatnio kumplowi zepsuła się przepustnica i założył bez przepustnicy i pasowała p&p.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Problem juz znany ale nie zażegnany, a wiec problemem jest zamykająca sie przepustnica przy 2800, a zeby tego było mało przepustnica jest dobra.:) zepsuty jest moduł który znajduje sie w komputerze.:) czyli nic innego nie pozostało jak kupić drugi komputer i zgrać wszystko z mojego do niego...

Kolego, trochę nie rozumiem jakby zamykała się przepustnica to przy jak to twierdzisz obrotach 2800 po prostu auto by gasło, może się przymyka a nie zamyka :? Jeżeli chcesz wiedzieć czy to problem przepustnicy to wystarczy że kupisz używany EGR bez przepustnicy ze starszych modeli BMW E46 2.0d i zamontujesz i sprawdzisz czy wszystko jest w porządku ten EGR z E46 pasuje bez problemu ostatnio kumplowi zepsuła się przepustnica i założył bez przepustnicy i pasowała p&p.

Tak przymyka lecz nie zamyka do końca, moj blad przepraszam, juz tak robiłem, wywala check przez to ze kostka nie podpięta jest, chciałem tak zrobić bo to samo i u mojego znajomego było ale jemu nie wywalało checka..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.