Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Wszystkich, piszę o pomoc w nastepującej sprawie, iż samochód mój stracił moc i męcze się z Nim drugi miesiąć, zacznijmy od początku bo troche tego jest, samochód jezdził normalnie jak na 163km, został wymieniony ICek, samochód miał przedmuchy na rurach z początku, wiec zostały naprawione, przy okazji została wymieniona przepływka na nówke bosha oraz został zlikwidowany przedmuch na kolektorze ssącym, pierwszy pomiar 155 koni i 297 NM, samochód nie miał pełnej wartosci, drugi pomiar 149 koni i 280NM :shock: dodam ze został wycięty dpf wstepnie ,,Panie leją Panu wtryski, robimy?" nie bedąc głupi pojechałem do domu wykreciłem wtryski oddalem na diagnoze i przeczyszczenie i [BAD] to nie to, przy okazji wymieniłem czujnik ciśnienia, i nadal to samo. W obieg poszła szlifierka wyciecie katalizatora (lekka poprawa tak mi sie wydawało) dobra czas na hamownie w tym razie 136 koni i 359 NM, rozbierajac poszło w obieg turbo (luz wzdłużny na wirniku) najpierw regeneracja i hamownia 130 koni i 280NM, wiec poszła winna na turbo źle zregenerowane, okey mus nie mus wyjecie turbo, turbiniarze twierdzili ze jest dobrze niby, mniejsza zakup nowej turbiny orginalnej (nie regenerowanej), jest znaczna poprawa ale to jest jeszcze nie to, wczoraj poszedł w zamianke EGR oraz Przepustnica ale tez nie to, dodam, jeździłem z odpieta przepływka (moze jakas wada fabryczna) jest tak samo no troszeke lepiej, samochód był pod kazdym kompem watrosci wszytkie pokazuje okey pompa ksiązkowo, byłem także na wgranie nowego softa z 2015 roku oraz adaptacje przepływki ze szrzynia, nic nie pomogło (jedynie szarpanie na skrzyni zniknelo), filtry powymieniane wszystkie, powietrza K&N, pomyslów mi brakuje, na kompie pokazuje bład 1 i 4 swiecy żarowej ale to nie to,dodam że nowy soft wgrywany przez konkretnego elektryka z wycietym dpfem, bynajmniej na komputerze nic a nic nie pokazuje, żadnego błedu, wszystkie wartości są okey. Nie mam już zielonego pojecia, wszyscy rozkładają ręce i nie wiedza co to moze być. Może poradzicie coś?
Opublikowano

1. Zaloguj dynamicznie turbinę i przepływkę - zobaczysz jak turbina wstaje i ile dmucha, oraz czy nie masz jakiś nieszczelności

2. Możesz zmierzyć ciśnienie na cylindrach - może zmęczona sztuka

Opublikowano
Turbo wstaje od 1800 juz, przpelywka była sprawdzana z 5 razy, podczas jazdy oraz na postoju z odpalonym motorem, wartości sa takie jak powinny byc, motr mierzony był juz 2 razy u innych mechaników, pozatym mam ori przebieg 245 tys km.. Jakby był jakiś przytkany.
Opublikowano
To może zdejmij wydech i śmignij bez rury.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
To może zdejmij wydech i śmignij bez rury.

Juz ścigałem tak..:( [BAD] blada nic nie dawało to... Może rozrząd sie przestawił o ząb?? Jest taka możliwość?

Opublikowano
Turbo wstaje od 1800

ok, ale wstaje tyle ile powinno i trzyma przez cały czas ciśnienie ? Nie ma wahnięć ?

 

Ekonomizer zamyka się na każdym biegu?

Przy wycinaniu dpf/kata wszystko poszło ok ?

Opublikowano
Ekonomizer na każdym biegu do końca idzie dodam ze skrzynia automat, wachań nie ma w ogóle, ciśnienie trzyma, sprawdzene komputerowo przy jeździe.... Przy DPFie myśle ze wszystko poszło dobrze, najpierw tuner sie tym zajmował, a pózniej chłopaki z ASO z tym elektrykiem wygrywali softa i wyłączyli znowu DPFa...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
logi dynamiczne, ciśnienie turbiny, może dalej jest jakaś nieszczelność, lub felerne turbo.
Opublikowano
Felerne turbo na pewno nie, po wymianie na nowe z regenerowanego jest to samo, w następnym tygodniu mam oddać do mechanika ma potrzymać tydzień samochod, bo sam chyba nic juz nie zrobię...ciśnienie juz sprawdzane było i jest ok.. Nagram filmik jak to jedzie i wam pokaże
Opublikowano
Wygląda to, wg mnie, na nieszczelność na drodze filtr powietrza - silnik. Sprawdź wylot z IC (przewód, złączka, itp.) i sam IC. Kolektor dolotow w jakim stanie, klapki?

-------------------

Artur

Opublikowano
Kolektor ma nowe uszczelki oraz nowe klapki wymieniane były bo wlasnie była nieszczelność, wymieniałem przed wymiana turbo na wiekszy ICek teraz spowrotem wróciłem do seri i jest zle no wcześniej było tak samo, jutro wrzucę jescze ten wiekszy ICek i pozakładam kolanka nowe z obejmami bo ten zestaw był 100% szczelny (sprawdzany pod ciśnieniem), jedyna niesczelnosc ktora jest na 100% to rura idąca od filtra powietrzado dolotu powierza z zewnątrz , jest guma popękana i brakuje kawałków około 4 cm długości na 2 cm szerokości od dołu, ale to raczej nie miałoby wpływu takiego?? Oraz przy DPFie jest V band do wymiany taka obejma.. Reszta jest w 100% szczelna.
Opublikowano
a to kara boska jest- za eko samochód

 

Hahahaha, oj uwierz, ze kara albo urok jakiś, a mówiłem kupie sobie cos w benzynie to wszyscy sie patrzyli na mnie jak na idiotę.. Zreszta jaki tam eko samochod, pali 9.4 litra... Chętnie bym sie zamienił za benzyniaka z jakimś silnikiem większym, a wpadło M47 bo w E46 tez miałem ten silnik i miała 900 tys km przelotu, z tego co wiem do tej pory jeździ na taksówce.:)

Opublikowano
A zapchany środkowy lub końcowy wydech?? Trochę mnie dziwi ze ona w ogóle nie kopci jest czyściutko, a nie ma DPFu ani katalizatora, wydech był ściągany przed regeneracja starej turbiny i nic to nie dało ale mógł byc winny wtedy luz na turbo.
Opublikowano
Wczoraj byłem u mechanika i przy okazji wyczyścił u mnie czujnik ciśnienia w kolektorze. Może warto się tym zainteresować. Jak czujnik jest zabrudzony to komputer może mieć problem z właściwym sterowaniem motorem -turbo działa jak trzeba a motor jakby mułowaty.


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano
Wczoraj byłem u mechanika i przy okazji wyczyścił u mnie czujnik ciśnienia w kolektorze. Może warto się tym zainteresować. Jak czujnik jest zabrudzony to komputer może mieć problem z właściwym sterowaniem motorem -turbo działa jak trzeba a motor jakby mułowaty.

Wyjmę kolektor i zerkne dzisiaj.:)

Opublikowano
Wiec tak, wyjąłem ten czujnik, olej z niego wylatywał wiec lekko sprężonym powietrzem i zapchał sie do końca teraz samochod w ogóle nie jedzie, w piatek dopiero kupie drugi i zobaczymy co bedzie sie działo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ten K&N którego używasz to filtr mokry. Jeśli tak to może permanentnie uszkadzać przepływomierz. Do diesla nie powinno używać się filtra mokrego.
Opublikowano
Czy ten K&N którego używasz to filtr mokry. Jeśli tak to może permanentnie uszkadzać przepływomierz. Do diesla nie powinno używać się filtra mokrego.

 

Chwilowo obstawiony jest czujnik, przepływka jest nowa wiec nie mam sie o co bać, tak filtr mokry, jest nowy wiec nie jest przesadzone z środkami, gdy bedzie czas wymiany to wymienię na nowy bo ten nic nie daje..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.