Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dziś po trasie około 15 km po zgaszeniu samochodu usłyszałem ze chodzi mi wentylator od chłodnicy( od roku jak mam auto nigdy sie nie włączył), a tęperatura była w pionie i z ciekawości czemu podniosłem maskę i słyszę syczenie powietrza pod ciśnieniem,

ruszam wężem tym grubym który idzie od silnika do złączki przy korku wlewu płynu i znajduję dziurę wielkości 3-4 cm, odkrecam korek a w zbiorniczku ledwo na dnie wody,

ok myślę zmęczenie materiału starość więc założyłem złączkę w miejscu gdzie była dziura, zamontowałem wszystko, na swoje miejsce, zalałem zbiorniczek wyrównawczy na max, odpalam samochód i odkręcam śrubki od odpowietrzania, silnik w jakieś 4-5 minut łapie temperaturę pion,

lecz woda ani drgnęła, nie ubywa jej w zbiorniczku wyrównawczym, nie wlewa się do węza, nie grzeje ogrzewanie,

 

 

i tu jako ze znacie sie na tym lepiej na moje oko pompa wody ? gdzieś wyczytałem ze jest druga pompa wody wspomagająca ale nie wiem czy to może być tez przyczyną,

-czy nie będzie gdzieś zatkany przewód?

 

-dodam ze około 2 miesiące temu w Niemczech wymieniałem chłodnice plus termostat główny,

 

-dwa nie oświeciła mi się kontrolka od niskiego poziomu wody, podczas testu liczników kontrolka działa więc gdzie znajdę ten czujnik od poziomu,

-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.