Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam na aucie kilka wgnieceń. Auto idzie do lakiernika ponieważ cały lewy bok od błotnika aż ku tylnej lampie jakiś uj przetarł kluczykiem/gwoździem. Do tego dochodzi klapa bagażnika również perfidnie przerysowana + zaczynają wychodzić kwiatki w okolicach podświetlenia rej. Maska być może również bowiem pies po niej przeleciał i pazurskami narobił szkód. Auto prócz tych rys ma kilka wgnieceń i tu moje pytanie: czy dać zrobić najpierw te wgniecenia i potem malowanie czy może wpierw auto pomalować i potem dać powyciągać te wgniecenia metodą PDR ?

 

Korzystając z okazji szukam opini ( dobrych i złych ) o usługodawcy w tej dziedzinie z Rybnika i okolić zwanego Grzegorz Miljon

http://www.usuwanie-wgniecen.com.pl/pl/site/start.html

 

Jakiś kolega już polecał w dziale " Polecane warsztaty " ale może ktoś jeszcze by coś mogł dopowiedzieć :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chciałbym kolego zobaczyć efekty pracy tego Twojego magika lakiernika :mrgreen:

 

Swoją drogą nie rozumiem, takiego zacięcia

nie chce grama kitu na niej

No ale cóż, your choice

Opublikowano

Nie wiem, nie znam sie kompletnie na blacharstwie dlatego pytam tutaj. Jak cos źle rozkminiam to prosze mnie oświecić.

Sądze, ze jesli coś sie wyklepie to do równego trzeba to zaszpachlować ( ? ).

Opublikowano
Nie wiem, nie znam sie kompletnie na blacharstwie dlatego pytam tutaj. Jak cos źle rozkminiam to prosze mnie oświecić.

Sądze, ze jesli coś sie wyklepie to do równego trzeba to zaszpachlować ( ? ).

 

Szpachla to nieodłączny materiał lakierowania :D

 

Pokaż zdjęcia to przynajmniej będzie wiadomo o czym mówimy.

 

A szpachla na wgnieceniu to co innego niż szpachla na klepanym dachu więc nie przesadzaj

Opublikowano

Co do wgnieceń to lepiej teraz powyciągać. Jak coś się schrzani to nie ma problemu. Zresztą po wgnieceniach trzeba polerować itd a tutaj można będzie to pominąć. Szpachli się nie bój, jak jest dobrze zrobione to nie będzie żadnych problemów.

Wszystko zależy jak głębokie masz te rysy, ale pewnie można zdjąć cały lakier lub część i pomalować. Tylko trzeba się starać robić to umiejętnie, żeby warstwy antykorozyjnej nie zdjąć za wiele.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.