Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam pytanie zwiazane z temp silnika. Chodzi miedzy innymi o to, ze nie mozna sprawdzic jaka ona jest, wiec wszedlem w komputer w liczniku w ukrytych opcjach.. Podczas jazdy temp silnika wynosi 110 stopni, czasami spada na 108, min 107 poczym podnosi sie do 110 i tak praktycznie utrzymuje. Czy taka ma byc temperatura silnika i czy wszystko jest Ok? Dodam ze podczas postoju, taka temperatura ciagle sie utrzymuje - 110 stopni.
Opublikowano
U mnie w tym samochodzie jest to samo tyle, że większość czasu utrzymuje się 111 C

 

u mnie tak samo, gdy juz wzroslo do 111 to automatycznie spadlo do 108. Pytanie brzmi czy te silniki tak maja miec? Czy trzeba sie martwic w jakis sposob? :|

Opublikowano
U mnie z błedami temostatu i pompy wodnej było 108-113 , po wymianie jest 90-95 , dla pewności jeszcze czujnik temperatury został wymieniony , myśle że termostat masz do wymiany . Podro
Opublikowano
U mnie z błedami temostatu i pompy wodnej było 108-113 , po wymianie jest 90-95 , dla pewności jeszcze czujnik temperatury został wymieniony , myśle że termostat masz do wymiany . Podro

 

no tak, ale Twoj motor jest 325i wiec nie co rozni sie od mojego, podlaczylem kompa temperatura wszystko jest Ok, załacza sie wentyl przy 108 stopniach. Coz, tak to wlasnie wyglada w Moim silniku 4 garowym. :) a przypomne, jest to 320i e90. pozdrawiam

Opublikowano
U mnie w 330d po wymianie termostatów w zime trasa/miasto 90 stopni w obecne upaly trasa/miasto 99-103 stopnie, wlany 8 miechów temu prestone.
Opublikowano

Witam

Czy ktoś się orientuje przy jakiej temperaturze włącza się wentylator chłodnicy. Na postoju INPA u mnie wskazywała 116 stopni przy wyłączonej klimie, a wentylator się nie włączył.

Wentylator mam na pewno sprawny, bo jak zrobię ręcznie aktywację z INPY to działa z prędkością jaką mu zadam.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

zakupupilem termostat rok temu i dopiero teraz wymienilem- wymiana okolo 30 minut, przed wymiana temperatura w granicach 89-93stopnie po wymianie 93-96 stopnie przy 97 zalancza sie elektryczny wiatrak. bede testowal po ilu kilometrach osiaga tempeerature 90 stopni wczesniej trzeba bylo przejechac z 5-10km w zaleznosci od warunkow.

sam termostat nie jest drogi, obudowa plastikowa i uszczelka zostaje stara, jedynie warto dodac troche silikonu zeby lepiej trzymalo i zakupic z 4 litry plynu, najlepiej 3 litry koncentratu bmw jasnoniebieskiego. po rozcieczeniu 2:1 bedzie 6 litrow, odpowietrznik jest przy korku wlewu plynu.

Opublikowano
Co do samej temperatury wrzenia to ta podana na płynie jest pod wpływem ciśnienia atmosferycznego. W układzie występuje nadciśnienie, które jeszcze nieznacznie ją podnosi.
Opublikowano
Tak skoro już jesteśmy w temacie, to z tego co wyczytałem przy zegarach w wersji High jest mały trik polegający na tym, że zakreskowane pole na obrotomierzu przy górnym zakresie obrotów się przesuwa zależnie od temperatury silnika. Niestety ten bajer fabrycznie działa jedynie z najmocniejszymi wersjami silnikowymi (335i oraz 335d). Ciekawi mnie, czy mając zegary High w swoim 325d jest jakaś możliwość, żeby to zakodować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mam mozliwosci zeby pokazywac temperature w BC ale jest mozliwosc zeby zmienic wskaznik ekonomizera na temperature oleju w modelach LCI

Jestesmy w trakcie szukania ale juz niedlugo pojawi sie instrukcja na forum oczywiscie z wasza pomoca bo bede potrzebowac dane z benzyniakow R6 lub R8

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Tak skoro już jesteśmy w temacie, to z tego co wyczytałem przy zegarach w wersji High jest mały trik polegający na tym, że zakreskowane pole na obrotomierzu przy górnym zakresie obrotów się przesuwa zależnie od temperatury silnika. Niestety ten bajer fabrycznie działa jedynie z najmocniejszymi wersjami silnikowymi (335i oraz 335d). Ciekawi mnie, czy mając zegary High w swoim 325d jest jakaś możliwość, żeby to zakodować.

 

 

Jestem posiadaczem 335d i nie przesuwa się nic.... :/ kreseczki zaczynają się mniej więcej od 4800 i są do 5 tys, myślałem że np na zimnym silniku będzie ich więcej i z czasem nagrzewania się będą znikać (podobnie jak w M3)

Może trzeba "TO" jakoś uruchomić?

Opublikowano
Dziwna sprawa z tymi kreseczkami. W E60 520i z 2004 tarcza przesuwała sie wraz z rosnąca tem. Po osiagnięciu optymalnej temperatury widoczne były 3 kreseczki , a w e93 tarcza tez stoi w miejscu, a widać przecież ze mogła by sie przesowac
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie chce zakładać nowego tematu, ale mam dziwne przeczucie.

Od jakiegoś czasu auto spala mi ponad 1dm3 więcej.

Wczoraj coś mnie natchnęło i włączyłem sobie wskazania temperatury.

Warunki: deszcz, 10st na zewnątrz, włączona klima i 17 na klimatroniku.

Właściwą temp. 87-88st osiągnął po przejechaniu 12km co mnie zdziwiło.

Fakt jechałem raczej eko - ok. 80km/h bo mgła była, ale nawet grzania nie miałem porządnie włączone.

Kurczaki to normalne?

Termostaty zmieniałem 3 lata temu - ok. 100kkm temu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie łapie temp 85-87 po przejechaniu około 6-7km w mieście. klimatronic w taka pogode na 23 stopnie ustawiony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.