Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Powoli zbliza sie czas wymiany tarcz i klockow i pomyslalem, na jakie wieksze hamulce mozna by zmienic? Jakie i od czego pasuja p&p do 318d? Chodzi tez o to, zeby nie kosztowaly 1/4 wartosci samochodu.
E91 318d 2007r
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

jeszcze mozesz powiekszyc tarcz do maksymum przewidywane przez twoj zacisk (u mnie standard to 300 mm np ale mozna na tych samych zaciskac jezdzic na 330 mm)

 

Zwiekszenie tarcz nie przelozy ci sie na lepsze hamowanie w uzytkowaniu codziennym, wieksza tarcza i lepsze klocki to lepsze rozprowadzanie ciepla, unikanie fadingu itd. zysku w dystansu hamowania w szykosciach cywilnych jest znikomy.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze mozesz powiekszyc tarcz do maksymum przewidywane przez twoj zacisk (u mnie standard to 300 mm np ale mozna na tych samych zaciskac jezdzic na 330 mm)

 

na pewno przy tej pojemności i xdrive jedynie 300mm w standardzie? mówisz o tyle? u mnie z przodu jest 312,a mocy mam mniej niż Ty.

Opublikowano
jeszcze mozesz powiekszyc tarcz do maksymum przewidywane przez twoj zacisk (u mnie standard to 300 mm np ale mozna na tych samych zaciskac jezdzic na 330 mm)

 

na pewno przy tej pojemności i xdrive jedynie 300mm w standardzie? mówisz o tyle? u mnie z przodu jest 312,a mocy mam mniej niż Ty.

 

Wielkosc hamulcow nie zalezy od ilosci koni tylko od momentu a w dizlu 2 litry jest ich wiecej niz w benzynie 2.5.

standard 300 mm przod i tyl, mozna zwiekszyc do 330 mm przy 17 calach.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Jakas dziwna felga. Przy 348 wchodzi 17 w e9x przy ori zaciskach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakas dziwna felga. Przy 348 wchodzi 17 w e9x przy ori zaciskach

Styling 256 ,wlasnie jest stozkowo do wewnetrz i dlatego nie weszla doslownie 5mm

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

jak wczesniej wspomnal patryk zmiana klockow i tarcz na premium a nie podstawowe nie hamujace szybko grzejace sie z rodziny atetextarjuridwhite i pokrewni za 200 zl za klocki itd. Dobre klocki wytrzymuja spokojnie 60 tys km a wiec czy kosztuja do BMW E9x180, 450 czy 600, to koszt na kilometr jest po prostu smieszny, odpuscie gaz bedzie bestia spalac mniej bedzie was stac na hamowanie !

 

Sa naprawde dobre tarcze i dobre zaciski :

Hawk, EBC, SP performance, DBA, brembo, ferrodo itd itd i nie bierzcie tarcz standard tylko referencje srednia lub wyzsza (np ultimaxx w EBC)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.