Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Serwisowany był:

31/05/13 90543 km 03640 NobraCars bv, Helmond No

14/07/14 140519 km 03640 NobraCars bv, Helmond No

27/03/15 172520 km 03640 NobraCars bv, Helmond No

 

Ale każdy serwis olejowy przeciągnięty o kilka tysięcy, czyli nadmierną dbałością to się Holender nie wykazywał :)

Opublikowano
"zapominalski" :D wiadomo czy były jakies większe naprawy? i co ile srednio byly wymiany bo z tego co widze to pierwsza była po 90tyś ??
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
Pewnie nie tylko Kruk Ci wrzucił ostatnie. Ale widać pewnie wymianę po 50 i 30+ tyś a w tym silniku to gruba przesada. Niby serwis sam zaleca chyba 30tyś, ale wszyscy rozsądni wymieniają po max 20tyś. Musisz zweryfikować jak tam części eksploatacyjne bo przy tym przebiegu mogą być już zużyte. Zresztą właśnie dlatego na zachodzie sprzedaje się samochody z takimi przebiegiami. Na zdjęciach wygląda fajnie, ale nie uwierzę że jest "bez wkładu" :)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Moderatorzy
Opublikowano

Widzę tylko te serwisy widoczne wyżej, więcej dowiesz się w ASO

Po ostatnim serwisie widać że będą do robienia hamulce tył,płyn hamulcowy,emisja spalin i jakieś drobne.

Wszystko w czerwcu, jeśli w czasie oględzin nie będą widoczne to ktoś "przerobił" na "bez wkładu"

Opublikowano
Byc może się myle ale w 4 letnim aucie za ponad 100tyś z "topowym ;)"motorem powinna byc "igła"
(*pozdrawiam*)
Opublikowano (edytowane)

Wiesz na zachodzie jak zaczynają rosnąć koszty to auto się wymienia. Myślę, że jak było dobrze eksploatowane to jeszcze trochę pojeździsz, ale z drugiej strony bez powodu nie sprzedają z takimi przebiegiami. Po prostu coś tam trzeba będzie dołożyć. KRUK Ci już polecił kontakt z ASO czy tutaj na forum z kimś kto oferuje takie usługi. Wtedy zobaczysz co było już robione i zorientujesz się w jakim stanie są amortyzatory, hamulce itd. itp. Ponadto chyba rozsądnie jest wymienić olej w skrzyni. Producent chyba tego nie zaleca (prawda?), ale na ogół się to robi. Skoro właściciel robił serwis olejowy co 40tyś średnio to na pewno nie jest to ruszone. Oczywiście jak okaże się, że trochę jest do zrobienia to dołożysz kilka złotych, ale z drugiej strony masz już wtedy auto gotowe na kolejne kilkadziesiąt tysięcy czy więcej. Trzeba się liczyć z tym, że przy kupnie trzeba coś dołożyć, bo nikt nie sprzedaje samochodu, gdzie wszystko powymieniał. Raczej jest tak, że jak już swoje wyjeździ to sprzedaje żeby ciąć koszta.

Igła była jak w 2011r Holender dał za nią 50tyś euro ;) Teraz już na pewno nie jest taka sztywna, uszczelki nie są tak elastyczne i wszystko nie jest nowe. 90% nie widać gołym okiem, ale taka jest prawda.

Edytowane przez Mariusz040

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Moderatorzy
Opublikowano

Handlarz zrobi na igłę :)

Za 100tys. czy 10tys.

Opublikowano

To jest właśnie mentalność polaków... Ludzie samochód ma przejechane tylko 170tys.kkm, to nie jest dużo, większość tych aut na allegro ma pocofane liczniki z 250tys+ na 150 - 160tys.kkm

 

Poza tym nie chce mi się wierzyć, że ktoś w takim aucie nie wymieniłby oleju przez 50tys.km, tymbardziej, że autem jeszcze potem jeździł, to, że nie robił tego w ASO nie świdczy, że w ogóle.

 

Tylne hamulce, czy płyn hamulcowy to nie są jakieś wielki koszty.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
No jasne, że to nie jest dużo, ale w 90% przypadków przy autach z zachodu kupuje się z przebiegiem pod 200 lub ponad 300. Po prostu są pewna grupa elementów, które po pewnym czasie padają i trzeba wymieniać. I tutaj zależy czy firma wymienia i jeździ aż się dana partia wyjeździ czy sprzedaje od razu. Wszystko w zależności od polityki. Dla silnika, skrzyni, przeniesienia napędu to żaden przebieg, ale dla innych elementów to już sporo. Nikt nie pisał, że samochód jest jakiś trefny jak tyle przejedzie. Gdzie Ty to wyczytałeś? Jak najbardziej fajne auto, ale z wkładem trzeba się liczyć.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Dla mnie osobiscie taki przebieg nie robi zadnego wrażenia (inaczej nie interesował bym sie autkiem)ostatnie moje e46 miało 3 latka jak kupiłem i miała 180tys sprzedałem przy 250tys dzis ma około 360tys i własciciel wciąz zadowolony,wiec 174tyś jest dla mnie osobiscie czyms naturalnym i przy normalnym dbaniu spokojnie taki przebieg mozna podwoic bez wiekszych "inwestycji" Przeraza mnie troszeczke podejscie byłego własciciela do tak ważnej czynnosci jaka jest prosta zmiana oleju(osobiscie wymieniam max co 15tys)
(*pozdrawiam*)
Opublikowano (edytowane)

Zweryfikuj sobie w aso to dokładnie. Jak robił wymiany na tych przeglądach co wrzucał kruk to kiepsko, ale może wcale nie wymieniał oleju w aso tylko gdzieś indziej, bo mu szkoda było kasy. Rzadko spotykane zjawisko, ale jest taka możliwość. Poproś o skany książki serwisowej i ew. faktur i można będzie się czegoś domyślić. 15tyś to jak najbardziej rozsądny interwał, ale tak czy siak na zachodzie się go nie stosuje.

 

Ponadto dopytaj się o jego numery z Holandii i wtedy uda się więcej ustalić. Jest na forum kilka osób, które coś będą mogły wyszukać na ten temat.

Edytowane przez Mariusz040

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Moderatorzy
Opublikowano
To jest właśnie mentalność polaków... Ludzie samochód ma przejechane tylko 170tys.kkm, to nie jest dużo, większość tych aut na allegro ma pocofane liczniki z 250tys+ na 150 - 160tys.kkm

 

Poza tym nie chce mi się wierzyć, że ktoś w takim aucie nie wymieniłby oleju przez 50tys.km, tymbardziej, że autem jeszcze potem jeździł, to, że nie robił tego w ASO nie świdczy, że w ogóle.

 

Tylne hamulce, czy płyn hamulcowy to nie są jakieś wielki koszty.

 

Pzdr

 

Nikt nie czepia się auta chodzi o opis :) Nikt też nie twierdzi że nie wymieniał oleju przez 50tys tylko że o 5 tys. przeciągał serwisy.

Opublikowano

OK koledzy dziekuje za wszystkie opinie,podejde do tematu na "chłodno" i byc moze wybiore sie na ogledziny + ASO,nie ukrywam ze auto cholernie Mi sie podoba i trafiło w 100% w mój gust :D

Kruk wielkie dzięki za poswiecony czas.

(*pozdrawiam*)
  • Moderatorzy
Opublikowano
I to jest zdrowe podejście :cool2:
Opublikowano
Skombinuj car-pass albo numer rej. z NL i pogadaj z kimś na forum. Nie chciałbym nikogo Ci narzucać, ale pamiętam że Bronx umiał cosik ustalić ;) To wiele Ci już wyjaśni.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Moderatorzy
Opublikowano
Carpass nie potrzebny bo jest historia serwisowa i ta jest dość jasna.
Opublikowano
kurcze nawet nie wiem co to jest ten CAR-PASS :oops: a ma ktos z was mozliwosc rozkodowac wyposazenie tego "cuda" w jezyku polskim.......??Na zdjęciach ma rejestracje z Niemiec.....
(*pozdrawiam*)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Bo do nas nie sprowadza się innych niż niemieckie :)

Kupiony i serwisowany w Holandii.

Nie musisz przejmować się że Holenderski, to nie wada, gorzej jak trafisz Niemiecko-Turecki :duh:

Opublikowano
Jak auto z Holandii to po oryginalnym numerze rejestracyjnym może się udać, znaleźć ogłoszenie/licytacje z której było kupowane
  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie sądzę że podadzą, będą się zapierać że z DE :)
Opublikowano
Nie sądzę że podadzą, będą się zapierać że z DE :)

 

W jakiś dokumentach - fakturach (jeśli takowe są) powinien być - Holendrzy zawsze go piszą, bo dla nich jest jak VIN

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.