Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

 

Chciałbym zmienić śruby mocujące koła na szpilki i nakrętki. Pojazd szykowany jest do zabawy , ale również służy mi do codziennej jazdy.

Nie mniej jednak nasuwa mi się kilka pytań:

1. czy takie rozwiązanie wchodzi w rachubę przy seryjnej piaście?

2. jeżeli tak to jaki rodzaj szpilki można zastosować - nabijaną , czy wkręcaną?

3. pytanie do osób które takie rozwiązanie stosowały : czy twardość 10,9 szpilki będzie właściwa?

4. czy jeżeli moja bawarka ma tarczo- bębny na tylnej osi można zamontować szpilki?

 

Wszystkie porady będą dla mnie bardzo istotne!

Z góry dzięki za pomoc!

 

Adam

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć, też powoli zaczynam sie tym interesowac, i szperając tu http://bmwuk.pl/index.php trafiłam na temat interesujący nas jakiś czas temu, jednak teraz nie moge go odnaleść, zapisałam link jaki tam podali do szpilek http://www.rallyshop.pl/index.php?p152026,zestaw-4-szpilek-sparco-tuning-m12x1-5-52mm plus że można się skontaktować w razie potrzeby i doradzą jakie wybrac. Z tego co pisali na forum to zalecają wkręcane.

 

A z ciekawych nakretek moge podać sklep z japoni http://www.kyoei-ind.co.jp/sangyo/all_LineUp.html jest tu 14 linków z nakretek w pierwszym dziale, reszta to inne akcesoria, trzeba po krzaczkach poklikać :)

Słyszałam że b.dużo podróbek jest nawet tych droższych, szczególnie z U.S.A , nie wspominając o ebay.

A tu wentyle http://www.kyoei-ind.co.jp/sangyo/product/Valve.html

Opublikowano

Hej,

 

Co do samych wkręcanych szpilek to polecam stronę http://www.inter-rally.pl/pol_m_Kola_Szpilki-655.html

Można kupować na sztuki jak się kiedyś przypadkowo zdarzy ukręcić :-).

 

Co do wkręcanych z tego co już się dowiedziałem to również wszyscy polecają wkręcane z zastosowaniem dodatkowo kleju do gwintów do części która wchodzi w piastę. Natomiast co do kleju to już wybór należy do każdego z Nas czy chcemy wkleić na "amen", czy tak żeby później przy odrobinie trudu wykręcić np. pękniętą szpilę.

 

Jeżeli chodzi o nakrętki to faktycznie jest to trudny temat, tak jak napisałaś, zalew podróbek jest przerażający.

Opublikowano

Mój mąż stosuje paste miedzianą do śrób w kołach, klocków i z tego co wiem to pastę srebrna do świec i nie miał problemów z odkręcaniem po dluższym czasie jak i z niepożądanym samoodkręcaniem, jak to mu prorokowali znajomi jak dowiedzieli się że wysmarował śruby do kół pastą miedzianą.

Link do szpilek zapisze bo się przyda jak będą wymierzone dystanse.

 

Co do nakretek to ja bede szukać coś w tym stylu :

http://www.kyoei-ind.co.jp/sangyo/product/R40iCONIX.html

http://www.kyoei-ind.co.jp/sangyo/product/R40_REVO.html

http://www.kyoei-ind.co.jp/sangyo/product/R40.html

Będe potrzebować przedłużonych srebrnych/stal nierdzewna główek wpadających w górnej części w niebieski jak kolorn nadwozia auta coś w ten kolorystyczny deseń http://www.google.ie/imgres?imgurl=http://www.gotuning.com/images/products/GTDesignTi_Lugs_M12x1.5_02.JPG&imgrefurl=http://www.gotuning.com/product_info.php?products_id%3D255&h=600&w=900&tbnid=tS5Lnv-MNhM2LM:&zoom=1&docid=v5MIt7dhZONlpM&ei=_8WTVYrzM4yxUaWxu_AI&tbm=isch&ved=0CFEQMygoMCg najlepiej żeby niebieski był nieregularny, coś jak stal po przegrzaniu.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.