Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W E91 byl 1 czujnik na przednia oś, czy F10 jest tak samo ?

 

Jaki czujniki polecacie ?

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak.

 

Wszystko jedno co kupisz, to prosta konstrukcja. :) ATE, Febi, Bosch, TRW.. ceny podobne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Kupiłem klocki, czujnik i kilka innych dupereli, zasugerowałem sie wskazaniem kompa w samochodzie który mi powiedział "wymień klocki", ale zauważyłem jednak ze klocki sa jeszcze OK więc postanowiłem zresetować komunikat o klockach... ale niestety info brzmi "reset nieudany" czy muszę odłączyć czujnik i podłączyć ponownie czy może po prostu zmienić?
Opublikowano
Musisz po prostu zmienić klocki, to, że os zewnętrznej strony widzisz jeszcze trochę klocka nie znaczy, że z 2 jest tak samo

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Jak czujnik już się przytarł, to pomoże jedynie wymiana czujnika na nowy, a więc i samych klocków też...

Ale prawdą jest, że czujnik pokazuje z dużym wyprzedzeniem. Ja obecnie mam 0km do wymiany klocków z tyłu, a ostatnio na serwisie sprawdzaliśmy i od zew i od wew po zdjęciu kół, mam jeszcze z 3mm klocka. Dlatego jeszcze pojeżdżę trochę zanim zmienię na nowe.

W E60 te czujniki dużo dokładniej pokazywały :(

Opublikowano
No wlasnie ja tez nadal jezdze bo klocek jeszcze jest, ale pewnie niebawem wymenie komplet.
Opublikowano
A JA MAM TAKI PROBLEM - wymieniłem dziś klocki z tyłu(bez podłącznia kompa do cofnięcia zacisków), zrobiłem to metodą i poszło kompletnie bez problemu, zmieniłem czujnik zużycia i... dalej jest info że klocki do wymiany, świeci czerwona kontrolka. Gdy robię reset w menu serwisowym to wyskakuje że nie udało się zresetować. Kilka prób itp i dalej to samo. Na forach piszą że powinno dać się zresetować. Czujnik źle podpięty?
Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Opublikowano
Powinno się dać, ale czasem z czujnikiem jest coś nie halo i takie rzeczy się dzieją właśnie. Czujnik masz jakiej firmy?
Opublikowano

pagid :/

ale wyczytałem właśnie ze jak przebieg do wymiany jest przekroczony (u mnie jest przekroczony o 500km) to wtedy trzeba reset kompem zrobić. i chyba tak tu bedzie

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A ja wymienilem klocki caly komplet oraz czujniki,przejechalem 20000km i na wyswietlaczu nic sie nie zmienia,jak bylo po wymianie 80000km do nastepnej wymiany to jest tak caly czas? normalne?

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
To czyli trzeba samemu kontrolowac stan klockow??na komputer nie ma co liczyc???

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
Nie ma jakiegoś dramatu z błędnymi odczytami, ale po prostu potrafią wskazywać przez kilkadziesiąt tysięcy km ze do wymiany jest np. 40 000 km, a potem nagle spaść na 2500 km. Czujniki żyją swoim życiem, wiec najlepiej sprawdzać ograneptycznie. U mnie swieci juz na czerwono, ze jestem 1000km po wymianie, a jak sprawdziliśmy po zdjęciu kół to mam jeszcze 4mm klocka z każdej strony. Także jeżdze spokojnie dalej.
Opublikowano

Komputer oblicza w/g jakiegoś tam sobie nieznanego algorytmu, jego wskazania nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Po 25k każe wymieniać tył a zużycie fizyczne klocków to jakieś 30-40%. Ja mam teraz 77k i raz wymieniałem tył a raz przód, w przypadku przodu miałem tak, że komp wskazywał jeszcze 20k (auto przebieg ok. 50k) do wymiany a klocków było może na 3k. Czujnik to zupełnie coś innego, taki sam jak w przypadku wszystkich aut, po prostu dwa druty, jak klocek się zetrze na tyle, że w/w dwa druty się zewrą za pomocą tarczy to lampka na desce się zapala i rzeczywiście klocki są do wymiany. Nie ma potrzeby wymieniać czujnika przy wymianie klocków jeżeli lampka jeszcze się nie świeci, oczywiście jeżeli uda się bezpiecznie tzn. bez uszkodzenia wyjąć go ze starego klocka.

I nie dajcie się naciągać aso na wymianę klocków jeżeli jeszcze nie są do wymiany, tylko piękny pan za ladą wsadzi kluczyk do czytnika i skasuje Was na klocka z hakiem bez żadnej potrzeby, w przypadku aut z pełnym wykupionym pakietem klocki wymieniane są dwa razy rzadziej niż w tych w których za wymianę hamulców płaci sam użytkownik. Wiem bo sam to trenowałem.

Pozdro P.

Opublikowano
No ja mialem podobnie przed wymiana,komputer pokazywal 10000km do wymiany tyl,a klocka juz wogole nie bylo,zaczynalo smierdziec,jak sie zatrzymalem....

Bez wkladu serca i pracy,twoj lakier nie wyglada cacy ...

Wiele serc....jedno bicie..... BMW na cale zycie....

Opublikowano
pagid :/

ale wyczytałem właśnie ze jak przebieg do wymiany jest przekroczony (u mnie jest przekroczony o 500km) to wtedy trzeba reset kompem zrobić. i chyba tak tu bedzie

 

Chyba nie trzeba, ale trzeba zwolnić ręczny przy kasowaniu :mrgreen:

Opublikowano
pagid :/

ale wyczytałem właśnie ze jak przebieg do wymiany jest przekroczony (u mnie jest przekroczony o 500km) to wtedy trzeba reset kompem zrobić. i chyba tak tu bedzie

 

Chyba nie trzeba, ale trzeba zwolnić ręczny przy kasowaniu :mrgreen:

 

 

podpiąłem sie pod iste p i wywalało bląd czujnika klocków - po skasowamiu pojawiał sie spowrotem. Na opuszczonym recznym tez nie dalo sie skasować :)

Kupiłem czujnik ori w bmw, zalożyłem i bez problemu zresetowałem w liczniku.

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja ostatnio wymienialem u siebie z przodu, wszystko trw i skasowal dopiero przy otwartych drzwiach kierowcy...Same blachy byly a komputer pokazywal 8000 km do wymiany, paranoja.
Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.