Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

41AA to może być map sensor .

Ja mam AB. Ponoć przy wyciętym dpf tak jest . Ale dziwi mnie to bo na początku go nie miałem. Wymieniłem map sensor. Podciśnienia i nawet te zawory oba sterujące turbo.

Auto jedzie ok. Ale błąd cały czas jest. Musiałbym jeszcze spróbować klapę gaszącą odpiąć. I zobaczyć czy wroci

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
41AA to może być map sensor .

Ja mam AB. Ponoć przy wyciętym dpf tak jest . Ale dziwi mnie to bo na początku go nie miałem. Wymieniłem map sensor. Podciśnienia i nawet te zawory oba sterujące turbo.

Auto jedzie ok. Ale błąd cały czas jest. Musiałbym jeszcze spróbować klapę gaszącą odpiąć. I zobaczyć czy wroci

A czujesz coś niepokojącego? Spadek mocy np. ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj... prześledź moją galerię... czułem że coś nie tak przy niskich obrotach...

stoczyłem mega ciężki bój z podciśnieniami...

wczoraj wymieniłem zawory... chyba jest ok.


co do u mnie pojawia się o n przy gaszeniu silnika. zastanawia mnie czy przypadkiem po zainstalowaniu sprawnej klapy gaszącej nie zaczął się pojawiać.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
41AA to może być map sensor .

Ja mam AB. Ponoć przy wyciętym dpf tak jest . Ale dziwi mnie to bo na początku go nie miałem. Wymieniłem map sensor. Podciśnienia i nawet te zawory oba sterujące turbo.

Auto jedzie ok. Ale błąd cały czas jest. Musiałbym jeszcze spróbować klapę gaszącą odpiąć. I zobaczyć czy wroci

 


Umyłem czujnik kilka razy w "Acetonie" i wyleciało z niego trochę syfu. Błąd na razie nie powraca tak więc powinno być ok :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Elegancko.

Oby to było to

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobre dobre...

U mnie cały czas wyskakuje 41AB ale chyba tak musi zostać.

wymieniłem oba przetworniki sterujące turbo i autko ożyło na wolnych obrotach. nie ma takiego zawieszenia.

co do podmienionych podciśnień... masakra. ale zauważyłem też że jest błąd na jednym ze schematów BMW w real oem.

podpiąłem zgodnie z opisami na zaworze.


daj znać czy błąd powraca czy śmiga tip top

pozdro!

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Dobre dobre...

U mnie cały czas wyskakuje 41AB ale chyba tak musi zostać.

wymieniłem oba przetworniki sterujące turbo i autko ożyło na wolnych obrotach. nie ma takiego zawieszenia.

co do podmienionych podciśnień... masakra. ale zauważyłem też że jest błąd na jednym ze schematów BMW w real oem.

podpiąłem zgodnie z opisami na zaworze.


daj znać czy błąd powraca czy śmiga tip top

pozdro!

 

Witam, uporałeś się może z tym błędem? Bo mam ten sam błąd też przy gaszeniu obroty zarejestrowane okolo 300-400. Wymieniłem zawory sterujące turbo, podciśnienia, map sensor, czujnik temperatury w dolocie i nic to nie dało a po skasowaniu błędu na odpalonym silniku czuć różnice na niskich obrotach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cześć.

Niestety. Błąd mam. I cały czas powraca przy gaszeniu.

Nie potrafię ZNALEŹĆ przyczyny.

Również wymieniłem. Zawory sterujące turbo. Mam sensor. Czujnik w dolocie wyczyściłem.

Wydaje mi się że ma to.zwiazek.z dpf off

Auto.jezdzi bardzo dobrze. Wiec nie drążę. Jak narazie.

Teraz mam temat bicia. I obstawiam tarcze. Na tym się skupiłem.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chyba tak.

u mnie jest cały czas.

furmanka po chipie delikatnym i "utylizacji" filtra z tego co mi wiadomo

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
chyba tak.

u mnie jest cały czas.

furmanka po chipie delikatnym i "utylizacji" filtra z tego co mi wiadomo

 

Jak pozbyć się tego błędu w DDE 41AA?? ma to jakiś negatywny wpływ na osiągi? Kazałem wgrać stary soft czyli seria 231kM ale tylko z dpf wykodowanym i błąd też powraca.

Dziwna sprawa Tuner twierdzi że inni mają na tym samym sofcie czysto w sterownikach :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Błąd z końcówką AB można usunąć. I powodem jest często zasyfiony czujnik na rurze od coolera po stronie kierowcy.

Błędu AA nie udało mi się usunąć. Nie mam pomysłu na to.

Osiągi dupohamownia mówi że są. Ok ;)

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Błąd z końcówką AB można usunąć. I powodem jest często zasyfiony czujnik na rurze od coolera po stronie kierowcy.

Błędu AA nie udało mi się usunąć. Nie mam pomysłu na to.

Osiągi dupohamownia mówi że są. Ok ;)

 

Tuner mówi ze może ten błąd wyprogramować aby się nie pojawiał. Ale czy to rozwiązanie godne uwagi? Nie wiem.

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

DPF wyłączony... i wycięty...proszę o jakieś rady...nie wiem gdzie mam szukać... dodam że DPF jest wycięty, widziałem na własne oczy pustą przestrzeń przy kablach wchodzących do wydechu 10.0.0.0.1 192.168.1.254...

zastanawia mnie jedna rzecz...rurki, czyli końcówki wydechu są ładne, czyste jak łza, żadnego kopcenia...od roku..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moja to jak bąka puści po tygodniu jeżdżenia po mieście to wstyd jak cholera... ale co zrobisz. tak ma :mrgreen:
Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.