Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

prześledziłem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.

Rok temu kupiłem samochód i po 2-3 miesiącach zacząłem mieć problemy z ABS i Trakcją. Okazało się, że sterownik, raz udało się go zreanimować ale już później niestety nie. Kupiłem używany sterownik i okazało się, że do wymiany był jeszcze tylni prawy czujnik ABS, więc go wymieniłem na używany oryginalny. i od tamtej pory prawie wszystko jest ok oprócz tego, że załącza mnie się ABS przy niskich prędkościach,np. jadąc w korku przy 15km/h od razu na pedale czuć jak telepie pedałem hamulca, to samo jest na wstecznym. Pomóżcie bo mnie coś trafi z tym samochodem już :( Nie wyrzuca w INPIE żadnych błędów a prę∂kośći koło tak do okkoło 18km/h są takie same. Sprawdzę je jeszcze raz z kolegą, żeby mieć pewność, ale ręce mi już opadają a jest to strasznie uciążliwe

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano

Tak się dzieje jak któryś z czujników pokazuje inną prędkość, ale w granicach ogarnianych przez komputer.

Sprawdź koniecznie jeszcze raz w Inpie prędkości poszczególnych kół podczas jazdy do 40 km/h.

Miałem identyczny problem i to właśnie była wina czujnika.

Opublikowano
Sprwadzę to jutro. Dziś podpiąłem od kolegi drugi sterownik- u niego jeset wszystko ok, natomiast u mnie na jego sterowniku ABS jest dokładnie to samo , więc to nie sterownik. Myślę, że uszkodziłem chyba pisatkę jak rozwiercałem stary czujnik z tyłu w kole ;/

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Opublikowano
Albo czujnik albo piasta. Czujników nie kupuje się używanych bo potem sam widzisz ze nie można kolejnej rzeczy wyeliminować. U mnie czujnik jak padał były takie cycki jak u ciebie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak,uszkodziłeś w łożysku po rozwierceniu element dający sygnał czujnikowi ABS.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak,uszkodziłeś w łożysku po rozwierceniu element dający sygnał czujnikowi ABS.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak,uszkodziłeś w łożysku po rozwierceniu element dający sygnał czujnikowi ABS.

Przepraszam,pisałem z telefonu i niechcący powtórzyłem temat :wink:

Opublikowano

Albo używany czujnik już głupieje tak jak mój, który siedział od nowości auta. Kupując używki trzeba się liczyć ze mają kilkanaście lat i wtedy nie wiadomo czy wymieniać piastę czy znowu czujnik.

Dlatego ja trzymam się zasady, że mnie nie stać na używane części.

Opublikowano
Tak zachowuję się ABS gdy czujnik źle odczytuje impulsy z piasty. Może to być często spowodowane za dużą odległością między czujnikiem a piastą,zabrudzeniem bieżni,lub jej uszkodzeniem.
Opublikowano
Witam kolegòw. Obecnie jestem za Hrubieszowem na tygodniowym urlopie:) wydaje mi się, że uszkodziłem łożysko podczas rozwiercania. Przełożyłem sterownik abs od kolegi i na jego jest ten sam objaw. Koła w inpie mają te same prędkości więc zakupiłem już łożyska z faga i oddam je do wymiany po powrocie gdyż sam tego raczej nie zrobie. Kupilem dwa łożyska na oba tylne koła :) zobaczymy co dalej. Zauważyłemm też, że do wymiany mam tylne amory raczej bo bujałem bagażnikiem i wg mnie za bardzo nim buja :)

http://www.rookers.pl

Ulica to nie tor wyścigowy, tutaj nie ma znaczenia kto będzie pierwszy ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.