Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich! Jak nic się nie zmieni to jutro odbiorę moje BMW X3 3.0d :lol: ( salon Best auto w Lublinie).Czy jest coś szczególnego na co należy zwrócić uwagę? Czy standardowo jak przy innych nowych samochodach? Przeglądam od 2 miesięcy forum ale większość z was jest zdecydowanie zadowolona ze swoich samochodów i narzekania dotyczą głównie późniejszego serwisu auta.W salonie namawiają mnie na pokrycie lakieru powłoką ochronną czy rzeczywiście jest z tym lakierem aż tak źle? dziękuję i pozdrawiam wszystkich
Opublikowano

Gratulacje

A co do lakieru to duzo zalezy od tego jak jezdzisz. U mnie po 3ch latach i ponad 110 tys mam kilka odpryskow. Ale nie wiem jak pancerny musialby to byc lakier zeby wytrzymal zderzenia z tym co wylatuje spod tirow czy szerszeniami i innymi potworami przy predkosciach autostradowych. No i dodatkowo mam bialy na ktorym te odpryski sa mocniej widoczne

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo to BMW ma b.twardy lakier - trudny do zarysowania jeśli choć trochę stosujesz się do zasad detailing.. mam tu na myśli mycie na bez dotyku i późniejsze wycieracie odpowiednimi szmatkami.. bo jeśli jeździsz na szczotki to żaden lakier i żadna powłoka nie pomoże :) ;)
Opublikowano
Tez bialy i jak nowy po 3 latach .ale nie jezdze szybko... :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co mi wiadomo to BMW ma b.twardy lakier - trudny do zarysowania jeśli choć trochę stosujesz się do zasad detailing.. mam tu na myśli mycie na bez dotyku i późniejsze wycieracie odpowiednimi szmatkami.. bo jeśli jeździsz na szczotki to żaden lakier i żadna powłoka nie pomoże

 

Niestety, lakier w BMW jak w zresztą wielu innych markach jest do słabiutki... nieważne jak będziesz uważał i co stosował, rysy i tak będę... wszytko dzięki ekoterrorystom zmuszających producentów do stosowania takich, a nie innych lakierów.

 

Detailing to (za wikipedią) optymalizowany proces kompleksowego czyszczenia, renowacji i konserwacji pojazdu samochodowego lub jego elementów, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, w celu podniesienia walorów estetycznych i użytkowych pojazdu, a także przedłużenia jego żywotności...

... a nie tylko mycie dotykowe i czyszczenie szmatkami ;).

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
Porównuje ten lakier np do Hondy , czy Nissana .. Audi i BMW ma jeden z najtwardszych.. nie docierasz go bardzo często zwykłą gąbką i DA tylko rotacją i futrem.. co do podstaw uważam że jeśli zaczyna się od początku czyli 1 szmaty nie używa się do wszystkiego.. albo brudnego auta nie wyciera mokrą szmatą która tydzień stała na regale - to idziemy w dobrą stronę.. :) ja akurat lubię pobawić się przy lakierze aby wyglądał dobrze.. :D
Opublikowano
Auto wczoraj odebrane :lol: .Rewelacja pod każdym względem.Przejechałem dopiero 160 km ale to jest to co chciałem.pozdrawiam wszystkich
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto wczoraj odebrane :lol: .Rewelacja pod każdym względem.Przejechałem dopiero 160 km ale to jest to co chciałem.pozdrawiam wszystkich

Gratulacje, oby efekt WOW utrzymał się bardzo długo!

 

U mnie mimo upływu czasu i niezbyt spektakularnej niezawodności nadal się jeszcze utrzymuje.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niezbyt spektakularnej niezawodności nadal się jeszcze utrzymuje.

No właśnie... Przed rozstaniem z E83 2.0d musiałem wymienić rozrząd i turbinę. Ostatnio rozmawiałem z posiadaczem 3 letniego F25 2.0d i okazało się, że ledwie po upływie gwarancji posypał mu się rozrząd :( Właśnie rozważam powrót do X3 po krótkim romansie z inną marką ale mam wrażenie, że główne bolączki X3 wcale nie zostały poprawione :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To prawda, rozrząd to (mam nadzieje) był problem w poprzednim silniku (N47) - zapewne dlatego wprowadzono B47... ale na razie nic nie wiadomo o jego bolączkach, za krótko jest na rynku.

 

Jak rozważasz powrót do BMW to o niezawodności musisz zapomnieć... wykup pakiet serwisowy bo inaczej pójdziesz z torbami.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano
A ja dalej jestem pełen "ochów" i "achów " .Wczoraj jeździłem po zmroku.I jestem mile zaskoczony jakością świateł i działaniem asystenta świateł.Po bardzo dobrych światłach w innych moich samochodach nie myślałem ,że może być lepiej.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak rozważasz powrót do BMW to o niezawodności musisz zapomnieć...

No toś mnie teraz zachęcił :) Trzeba to wydrukować i powiesić w każdym salonie BMW. Może wyciągną wnioski :)

Ja przez tą awaryjność wk...em się na BMW i wybrałem inną (a właściwie 2 inne) marki. Jednak ciągnie wilka do lasu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niestety to jest szara rzeczywistość z BMW... jestem po prostu rozgoryczony jakoś©ią. Reszta jest prawie świetna...

 

I co gorsza wcale nie ma żadnych przesłanek, żeby sytuacja miała ulec diametralnej zmianie po względem niezawodności.

 

A tak po za tym nie będę narzekał na moje F25... kiedyś już pisałem o liście usterek (cześć całkiem poważnych).

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

Opublikowano

Ja od środy cieszę się swoją nowiusieńką X3 20i XDrive i jestem zachwycony samochodem, a co do niezawodności, to moim zdaniem nie można uogólniać, wszystko zależy jak któś dba i jakiego ma pecha, jeden będzie jeździł 150 000km bez żadnych problemów a drugiemu po 40 000 km się coś zacznie...

 

Mam nadzieję, że ja należę do tej pierwszej grupy :).

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
A czy ktoś z was odbierając auto sprawdzał je czujnikiem? Oraz czy miał rozbieżność ze stanu zamówienia a rzeczywistym stanem mam na myśli wyposażenie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VIN po zdekodowaniu pokarze co było zamontowane w fabryce i czy jest zgodne z Twoim zamówieniem... więc na wypadek gdyby coś się nie zgadzało droga dochodzenie roszczeń jest prosta... możesz próbować weryfikować wszystko (wyposażenie) na miejscu, ale zajmie Ci to trochę czasu zwłaszcza jak masz jakieś elementy typu Servotronic czy Performance Control do znalezienia (z reguły trzeba wiedzieć gdzie szukać).

 

Co do lakieru.... hmm jak masz czas i dobry miernik to możesz zrobić wyrywkową kontrolę (fabryczny lakier powinien mieć grubość 80-100 um). Jak ma więcej to na bank go dealer malował w fabryce jest to proces zautomatyzowany i NIE ma szans na powtórki.

Będziesz Miał Wydatki


http://www.motostat.pl/user_images/40716/icon1.png

BavarianVIN: WODZIKZ68FST

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Kolejne X3 odebrane w sobote ,spalanie 28,9 l/100 km i wciaz spada :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.