Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam bardzo serdecznie.

Miałem wypadek moją E46 320d 2003r. przebieg 230tyś.Fotele normalne materiałowe, klima, radio kasetowe, alufelgi r17 no name(Dałem za nią 18,300). Wpadłem w poślizg i wleciałem do rowu głębokości 2m. Ogólnie wpadając w niego samochód uderzył bokiem prostopadle do rowu uderzając kołami i trochę przodem. Wypiszę tutaj jakie są uszkodzenia. Przepraszam, że nie mam zdjęc na razie. Na wstępie zaznaczam, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o mechanike samochodową. 3 koła, 2 przednie i lewy tył wygięte dołem w strone środka samochodu. Coś z jednostką napędową bo po wrzuceniu biegu i puszczenie sprzęgła samochód zachowuje się jak na luzie. Obroty rosną a koła stoją w miejscu tak jakby były oderwane od napędu. Lekko wgniecione lewe przednie nadkole i przesunięte w stronę drzwi. Lekko wgniecione tylne lewe nadkole, Przód urwany zderzak, zbita lampa i połamany grill, lekkie zarysowania we wgniecionych miejscach. Auto pali normalnie, temperatura w normie. Teraz moje pytanie jakie mogą być koszta i czas naprawy tego wszystkiego łącznie z robocizną i czy opłaca się to robić czy bardziej opłaca się to sprzedać i kupić nowe.. jeśli miałbym sprzedać to na ile to wycenić? Co może być z tym napędem i ogólnie kołami, zawieszeniem? Z góry dziękuję za odpowiedzi, podpowiedzi.

Pozdrawiam.

Opublikowano