Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=73&t=117891

 

 

Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem e60 3.0d z 2006r. jeszcze się nie nacieszyłem furą i zaczęły się problemy. Trzy dni temu zapaliły się kontrolki abs, wspomaganie, poduchy, pasy, ciśnienie w oponach, nie działa prędkościomierz, ekonomizer, nie odbija manetka od wycieraczek, to tyle co zauważyłem, silnik i skrzynia pracują normalnie. Kontrolki podczas odpalenia gasną na około 3 s i się zapalają. Pojechałem na kompa i wyszła masa błędów nie wszystkie dało się skasować, trochę skakało napięcie podczas ładowania od 13,7 do 14,2, i do tego wszystkiego była niedokręcona klema minusowa, aku było wymieniane i ponoć zaadoptowane kompem. Więc diagnoza do wymiany regulator napięcia (dobrze że wymieniłem bo szczotki były na wykończeniu) i nic dalej to samo tylko tyle że ładowanie jest na niskim ale stabilnym poziomie 14V, dzisiaj w nocy ładowałem akumulator (no name nie wiem ile ma lat na nowy nie wygląda) i żadnej zmiany, odpinałem przewód od klemy minusowej żadnej różnicy, może to klema nie wiem za co się zabrać, miał ktoś takie lub podobne objawy przy walniętej klemie lub jakieś sugestie :D

I jeszcze jedno czy można przełożyć klemę z innej fury żeby sprawdzić, czy trzeba coś adoptować.

852c2d3fdc685c61m.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak koledzy piszą ładowanie ! elektronika w BMW nie lubi spatków napięc często pada regler w alternatorze ,możesz na próbę odpiąć kabel IBS na minusowej klemie, właśnie IBS kontroluje ładowanie
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
jak koledzy piszą ładowanie ! elektronika w BMW nie lubi spatków napięc często pada regler w alternatorze
rozumiem że chodzi Ci o regulator, wymieniony
możesz na próbę odpiąć kabel IBS na minusowej klemie, właśnie IBS kontroluje ładowanie
pisałem wcześniej że nie ma żadnej różnicy spr. jeszcze raz pojawił się dodatkowo błąd zapłonu, chciałem sprawdzić ładowanie z wyłączoną klemą i nie mogłem wejść w menu jak podłącze kabelek to można to zrobić bez problemu.
852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Miałem kilka lat temu podobny problem w e60 i tak jak koledzy wyżej wadliwy był alternator, szczegółów nie podam bo nie pamiętam już, ale w tych okolicach bym szukał rozwiązania.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.