Skocz do zawartości

nierówna praca na biegu jałowym niskie obroty m50b20


chester1722

Rekomendowane odpowiedzi

Witam walcze z problemem nierównej pracy niskich obrotów i gaśnięcia auta po przełączeniu na gaz.

wymieniłem przepływomierz czujnik temperatury świece cewki oraz Sondelambde (oryginalna) po wymianie problem znikł na tydzien czasu po tygodniu skalibrowałem gaz i zaczęły się jazdy od nowa na gazie jak i benzynie Wyskakuje błąd 200 na kompie wag nie mam już głowy co może być przyczyna dodam ze to od razu po kalibracji gazu pokazał się problem ktoś coś pomoże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak nie potrafisz ustawić tej instalacji to zaprowadz do kogoś kto potrafi i po sprawie.Wszystko w temacie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak na szybko obstawiałbym walniety wtrysk albo po prostu rozjechane mapy i silnik wariuje probujac sie ustawić raz pod lpg raz pod pb. Proponuje najpierw doprowadzic do porządku na benzynie, sprawdzić to zalewanie i dopiero wtedy jechać do dobrego gazownika na regulacje - zakladając, że masz sensowną instalacje :)
"Bmw z małym silnikiem jest jak eurofighter bez uzbrojenia" J.C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec powiem jak było od początku kupiłem e36 320i z gazem stag 300 wszystko było ok na początku zimy padł alternator po naprawie alternatora w listopadzie zaczęły się problemy z gazem wyskakiwał błąd sondy przepływki i czujnika temperatury silnika wymieniłem wszystko lecz błąd sondy po chwili wracał wiec zakupiłem orginalna sonde simensa za 750zl problem znikł wiec wybrałem się na kalibracje gazu do gazownika gazownik oczywiste zrobił kalibracje i problem wrócił wiec wybrałem się następnego dnia do typka który zajmuje się tylko gazem po podłączeniu kompa powiedział ze zalewa silnik na benzynie i dostaje bardzo duża dawkę paliwa i dlatego nierówno chodzi ustawił gaz ręcznie każdy wtryskiwacz i z gazem jest ok lecz benzyna jest cały czas problemem czuć mocno benzynę dużo pali i podczas jazdy na obrotach np 1500 i tak trzymając prze pewien czas i kolejne dodanie gazu czuć ze samochód nie przyspiesza tak jak powinien przyspiesza z mułem dzieje się to na zimnym silniku i obroty spadają na 500 i tak sa cały czas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.