Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Tam nie ma kości tylko wlutowany układ. Edytowane przez piotr520
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

a skoro mam zegary bez kości, to jak mam zwiększyć przebieg przy nowych licznikach?

po swapie z M42 na M52TU zmieniłem zegary na takie z R6 i teraz mam za mały przebieg conajmniej o 100tys km.

Opublikowano
a skoro mam zegary bez kości, to jak mam zwiększyć przebieg przy nowych licznikach?

po swapie z M42 na M52TU zmieniłem zegary na takie z R6 i teraz mam za mały przebieg conajmniej o 100tys km.

kompem można zrobić korektę przebiegu

Opublikowano
Auto zostaje u mnie na pewno dluuugi czas, nie po to swapowalem żeby sprzedać :D ale zastanawiam się czy na przeglądzie nie będzie jakiegoś problemu, ostatnio jak mi spisywał stan licznika to było 320 a rok później będzie 209... :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.