Skocz do zawartości

[E39] 530d wymiana wtryskiwaczy na wydajniejsze m57d30


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem !

 

autko E39 530d

 

Szukam , szukam i znaleźć nie mogę informacji na temat wtryskiwaczy w trzylitrowym poliftowym dieslu 193KM

 

Chce podnieść moc tyle ile się da , wiem że ten silnik jest słabo podatny na tuning, wiem też że podchodzi do niego turbina z 218.

 

Ale doszły mnie słuchy że można wymienić w nim wtryski lub przynajmniej końcówki i śmiało celować w moc okolicy 250KM.

 

Pomógłby ktoś ?

Opublikowano
250 KM to na sofcie zrobisz. Możesz wsadzić wtryski z e46 wersji 204KM, to jest chyba DDE4, one sa kodowane, ty nie będziesz kodował ale na tych wtryskach troche twarda będzie praca silnika.,
Opublikowano

250KM na sofcie na tych wtryskach podobno ciężko osiągnąć, a jeśli ogarnę jakieś inne to celowałbym też pod 300.

 

Te z 204 bez problemu podchodzą tak ?

 

Twarda praca silnika tj ?

Opublikowano
Nie jestem za bardzo w temacie ale słyszałem że wkładali te wtryski, nawet z e60. A twarda praca - czyli bardziej słychać diesla, nie pracuje tak miękko.
Opublikowano

Ok rozumiem , a dopytuje dlatego bo w jednym z tematów ktoś pisał że własnie nie podchodzą te wtryski z tego powodu że to już CM2 a nie common rail 1 jak w moim silniku .

 

 

Poczekamy może akurat ktoś jeszcze coś dopowie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znajomy miał 3.0d 184km po samym programie wyszło mu bez większego problemu 233km więc u Ciebie jeśli masz zdrowy motor powinno być ok 250km.

Masz automat czy manual?

Można wiedzieć do czego Ci jest potrzebne 300km w e39?

Opublikowano

łatwiej zabić siebie lub kogoś :)

 

w dieslu nie patrzyłbym na KM, lecz na moment to on robi robotę i ogólnie na wykres by nie było skoków.

Opublikowano
Aktualnie jest to automat :) Ale silnik jest dawcą, będzie swapowany do Nissana Patrola. Będzie manual z bardzo mocnym sprzęgłem . Wiem ze niutki są ważniejsze wszystko pięknie ładnie ale tak jak wcześniej pisałem , jak już mam robić wtryski bo są teraz popsute , to zrobiłbym tak żeby miały zapas mocy ;) Jesli nie znajde odpowiedzi na moje pytanie to bede się cieszył tą mocą która wyjdzie na seryjnym osprzęcie :)
Opublikowano

Tak tak to wiem :) Aktualnie mówie e39 jeździ więc moge wsadzać wtryski a jutro mi zrobią program. Ale chodzi mi o to jakie wtryski podejdą bez problemu lub jakie końcówki :) I czy na bank wtryski z e60 podchodzą i jesli tak to jakie :)

 

 

a o reszcie wsjo wiem ;)

Opublikowano
250 KM to na sofcie zrobisz. Możesz wsadzić wtryski z e46 wersji 204KM, to jest chyba DDE4, one sa kodowane, ty nie będziesz kodował ale na tych wtryskach troche twarda będzie praca silnika.,

 

Niestety z 204KM wtryski nie pasuja to juz DDE5. Inne cisnienia wtryskow oraz sterowanie.

 

Wtryski w tym silniku to nie problem. Turbo jest wieksze niz w wersji 184KM po za tym to ten sam silnik.

 

Dobra mapa + zdrowy silnik ewentualnie deCat (pierwszy kat za turbina wystarczy), i jest duza moc i momentu.

 

To co masz w tym silniku wystarczy na 250-260km oraz 600Nm.

 

Tu masz przykladowy wykres dla tego silnika (Seryjnie 184KM 390Nm) https://jumpshare.com/v/CnmxEjRxGoW8g5ZIO5AK?b=F0EhzpCsduKg9Aui16Nw. Auto na seryjnych gratach.

Better slow than not go...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak z żywotnością silnika przy tak wysokiej mocy? Sprzęgło na 100% trzeba wrzucać mocniejsze, reszta nie zdechnie po paru k kilometrów? ;)

 

Mam uszkodzone wtryski w swojej 330d i przy okazji kombinuje żeby wymienić na coś większego i celować w 300KM/700nM.

 

Wymienić końcówki wtryskiwaczy czy od razu ładować całość od E60? Z którego silnika będą pasowały, bo z tego co wiem to u siebie mam CR1.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak patrzylem ostatnio na realoem to wtryski w 535d i 530d 235km sa takie same,

530d 218km i 235 maja ta sama turbine,

E46 330d 204km=e60 530d 218km tylko roznica jest w programie..

 

Wtryski od 218km 530d podchodza bez problemu do m57 bez N w nazwie..

 

I to z tego co wiem nie jest najslabszy punkt programu..

 

Znajomy ktory chipuje fury, mozliwe ze nawet tu opisywal swojego swapa (525tds->530d aspensilber na wnd rejestracji, nick kacperwww) twierdzi ze wtrysko od 184km sa wydajniejsze, i da sie na gt2260v spokojnie wykrecic 250km (na gt2256v 240km i bangla)

Gorzej z wtryskami od 193km, czasem wysiadaja przy 240km.. problemem jedynie jest pompa HP (wysokiego cisnienia)

 

Dzis zauwazylem szukajac gt2260v do siebie ze w e39 wystepowaly zarowno 2256v jak i 2556v..

 

Krasek z 5er, twierdzi ze glowny problem to dde 4.0.. max co da sie wykrecic to te 250km..

 

Przegladalem wds'a i jesli chcialoby sie grubiej pomodzic to trzeba dde 5.0, casa i pewnie licznik z poliftowej e53 ;))

 

Jak juz wloze 2260v i znudzi mi sie te 240-250 koni to trzeba bedzie chyba zaczac to ogarniac ;) ale cos czuje ze bez skrzyni 6biegow z e46 lub e60 sie nie obejdzie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.