Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem posiadaczem bmw e60 150 km i nie doczytałem jak kupowałem ile mam w dowodzie kw i niestety trochę tych koni za mało chciałbym to jakos podnieść tylko nie orientuje się jak . możecie mi jakos pomoc . Bume siagnałem z belgii a tam wlasnie nie które modele miały ograniczona moc .
Opublikowano
Dziqsek mi też możesz puścić PW jakąś ofertę (gdzie co i jak). Mam E61 520d 2005r z Belgii (power reduction do 150KM) silnik M47, manual.
Opublikowano (edytowane)

Też mam bmw e60 2.0 z Belgii.Moc podnosiłem w Krakowie u kolegi GCS tuning z tego forum.

Pomiar u niego na hamowni po czipie to 200km. i 400nm.

Polecam.

Edytowane przez piotrek555
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie zastanawiaj się tylko rób. Uśmiech z gęby nie będzie Ci schodził :wink:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Polecam z czestochowy chłopaków na równoległej

autko e61 2007 z belgi 150Km zrobiony na 209

Uśmiech nie schodzi:D

Tylko jedynka mogła by być teraz dłuższa:(

Opublikowano

witam,

odpowiadając na pytanie jak podnieść moc,

jestem 500km po wgraniu wirusa w TuneUp w Gdańsku, wynik wyszedł 202km z 167km serii.

przelatane już mam 274tys i śmigam z dpf, szczerze polecam wgranie "mądrze" wirusa, może przyrost na wydruku nie jest zbyt duży a prawie 50niutków więcej przy 2tys obrotów daje odczuć że to dobrze wydany pieniądz :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dorzucę swoje 2 grosze. Przejechałem około 5000km z wirusem. Wiem i powiem to każdemu, kto się zastanawia zrobić nie zrobić, że ZROBIĆ.

Frajda z jazdy dużo lepsza, nie jest to F1, ale w 520d osiągi wychodzą takie same jak w podstawowej 530d.

U mnie akurat wyszło 205KM i 430Nm, ile było pierwotnie nie wiem, ale ma mały przebieg, silnik jest w b.dobrym stanie.

Co na milion procent zauważyłem, to spadło spalanie. Wcześniej przy jeździe "w około komina" paliła mi dyszkę, teraz jest to poniżej 9. Jazda po mieście ale dłuższe przebiegi, wcześniej 8,5, teraz poniżej 8. Trasa, w zeszły weekend zrobiłem około 800km ( Warszawa-Sopot-Warszawa), jazda 120-140km/h, naszą piękną krajową "7", 3 osoby, torby, wyszło 5,7l/100km, tu akurat mała różnica, wcześniej wychodziło mi około 6l. Wszystkie te wartości mierzone przy dystrybutorze, nie według kompa w aucie.

DPF'a nie mam i fizycznie i programowo i jakoś za nim nie tęsknie. Jedyny minus to sadza na końcówce wydechu.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wal do dziquska, jest tu na forum.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.