Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

viewtopic.php?f=72&t=117890

 

Witam, zauważyłem iż w mojej bmw e39 - 1996r. Trzesię się silnik, dodam gazu, auto się zagrzeje, jest spoko.

Pośmigam trochę, znowu trzęsie. Objawy takie są przy benzynie, i przy gazie.

Gaz jest BRC, zakładany ok 1 miesiąca temu. Wymieniałem ostantio też drugą sondę, dziś na kompie znowu pokazało jej błąd. Fakt sonda była nie orginalna, ale przez nią nie powinny być takie problemy.

Zastanawiam się w czym jest problem. Może jest problem A, poprzez którego są cyrki z błędem sondy ?! :>

Edytowane przez theeqseqs
Opublikowano
Pytanie jak się trzęsie? Możliwe, że masz już walnięte poduszki pod silnikiem. Albo nie pali na jeden cylinder (ale wtedy to już naprawdę trzepie silnikiem).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie pamiętam dokładnie ale chyba kiedyś już podawałes jakie masz błedy i chyba pisałem ci , że to nie wina sondy ale wina składu mieszanki a raczej braku możliwości jej regulacji.

 

Podaj jeszcze raz dokładny opis błędów.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Witam, wczoraj dostałem nowego problemu, zrobiłem normalnie ok 200 KM, po czym zgasiłem silnik na 30 min, po ponownym odpaleniu, auto zaczęło strasznie flować, jak dodawałem gazu auto gasło.

po 20 próbie nagle ruszyło ( Strasznie pyrkało ) i jakoś dojechałem do domu, ok2KM,

Zastanawiam się co się dzieje z moim autkiem !!! Na pewno chce kupić jutro Orginalną Sonde lambda, ale czy to tylko przez nią takie problemy ?

 

2. Ja w moim modelu z tego co wyczytałem 523i - 1996 mam tylko dwie sondy lambda przed katem. Nie mam w ogóle sondy za katem, prawda ?

Opublikowano

Mecz tak dalej pompę paliwa to ci zgaśnie i juz nie odpali :duh:

 

Zmień na początek ta sondę i nie kupuj chinoli bo to każdy powtarza, ale dużo ludzi i tak wie lepiej.

Opublikowano
u mnie odkad kupilem auto mam blad grzania jednej sądy, i auto chodzi na lpg i na pb doskonale, natomiast u ojca w lagunie II 07r 2.0benzynka padla jedna i autem sie jechac juz nie dało, trzeba był holowac do mechnika, prykał gasł itp, mechnicy niestety nic nie widzieli chcieli pompe paliwa zmieniac, dopiero w serwisie pod lepszym kompem pokazało sonde i po zmianie auto odżyło
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bo w bmw sterownik silnika po wykryciu awarii < w tym przypadku grzałki sondy> wchodzi w tryb awaryjny i nie biorąc pod uwagę wskazań sondy steruje składem mieszanki na podstawie innych czujników i fabrycznej mapy wtrysku.

 

Dlatego te auto nawet z odłaczonym czujnikiem wałka lub wału lub przepływomierzem lub jeszcze innym jakoś odpali i jakoś działa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
u mnie odkad kupilem auto mam blad grzania jednej sądy, i auto chodzi na lpg i na pb doskonale,

 

Doskonale by było gdyby błedu nie było. Wtedy byś zobaczył jak 523i ma chodzić.

Opublikowano

Wszystko już jest ok. W następnym tygodniu będę znał dokładną przyczynę awarii.

Była to jakaś klapka, i niedociśnięty któryś przewód. Nie mam pojecia jaki, ale dam znać!

Opublikowano
to daj znac koniecznie bo jestem ciekaw co to zxa klapka
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.