Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj rano.. jak zawsze odpaliłem samochód bez żadnych problemów. Po pracy koło 18 gdy chciałem go odpalić rozrusznik nawet nie zakręcił było tylko słychać "cyk" (nie takie cykanie jak przy rozładowanym aku). W koncu ktoś mi pomógł i odpaliłem samochód na "pych". Zostawiłem samochód pod domem.. i Dzisiaj rano samochód zapalił normalnie.. od strzała więc pojechałem do pracy i znowu zdarzyła sie ta sama sytuacja przy próbie odpalenia samochodu po przejechaniu 15km rozrusznik nawet nie kręci.. słychać tylko "cyk". Rozrusznik do wymiany?

Opublikowano
Sprawdz czy rozrusznik ma "stalego" plusa, zrob to teraz gdy wystepuje tylko cyk, i wykluczysz sobie inne kwestie oprocz rozrusznika :)
Kompletuje m pakiet z przodu sedan... moze jakos pomozesz?
Opublikowano
Hahahaha przedszkole. Mialem to samo. AKUMULATOR MASZ ROZLADOWANY. Ten model bmw ma zainstalowany miernik napiecia. Jesli aku jest rozladowany to nawet nie podaje napiecia do rozrusznika bo i tak nie odpalilbys a tylko stracil energie. Kupilem sobie kiedys przenosny ''battery booster'' do auta. Jak mi padl aku (i dokladnie jak opisujesz cykal i nawet nie zakrecil rozrusznikiem) w moim bmw to podlaczylem go pod klemy, odczekalem 2 minuty i wystartowal jak nalezy. 2 tyg temu kupilem jednak nowy aku bo baba zgubila mi to cudenko za 200 zl :mad2: Nie sluchaj glupot tylko porzadnie naladuj aku albo wymien na nowy o porzadnym zapasie energii min. 5 Ah wiekszy niz zalecany.
Opublikowano
Ale on nie cyka tak jak przy rozładowanym aku.. Tylko jest jedno "cyk" (znajomy mówi, że szczotki się zapiekły) A jak samochód zostawiam na noc to odpala normalnie od strzała. Akumulator jest nowy BOSCHA jeszcze większy od poprzedniego (ori BMW).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Miesiąc temu miałem identyczną sytuację .

Odpaliłem auto normalnie wyjechałem z domu i po zgaszeniu już nie odpalił i było właśnie takie cykanie .

Wcześniej mi się to zdarzało ,ale po kilku minutach załapał i śmigałem dalej ,jednak tym razem już pomogła tylko regeneracja rozrusznika .

300zł i dwa dni bez auta mnie to kosztowało .

Jeśli chcesz być pewny czy to rozrusznik na pewno , podjedz drugim sprawnym autem i spróbuj odpalić na krótko kablami rozruchowymi czyli

- na silnik + na rozrusznik .

Jeśli nie będzie dalej kręcić to masz pewność ,że to rozrusznik .

Jest jeszcze opcja z problemem z EWS-em ,ale to już gorsza sprawa i miejmy nadzieję ,że to tylko rozrusznik .

Edytowane przez arturo e39
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki za poprawienie , śpieszyłem się jak zawsze :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.