Skocz do zawartości

F36 - 4GC - 304KM/445Nm - na sprzedaż


GMike

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Nie wytrzymałem i zmieniłem już kółka na letnie.

Zimą udało mi się wyrwać komplet nowych 19ek 442M Orbit Grey - czyli tak jak powinienem zamówić od samego początku. Błąd naprawiony :)

Jeszcze jeden błąd to hamulce M, ale na to jeszcze przyjdzie czas. Póki co jest banan, wg mnie najładniejsze OEMowe koło do tego modelu.

Prócz tego optycznie wygląda jakby niżej siedział, co mi bardzo odpowiada :)

http://guitarspot.pl/images/BMW/19-1.jpg

http://guitarspot.pl/images/BMW/19-2.jpg

http://guitarspot.pl/images/BMW/19-3.jpg

 

Po prostu przepiękne zestawienie, ten kolor i felgi, jak dla mnie arcypięknie!

Linia tego auta jest idealna, choć f30 też mi się podoba, ale nie aż tak!

Wcale Ci się nie dziwie, że zmieniłeś, wersje zimowa masz koszmarną :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szacun, zazdroszczę:) Mi wystarczyły by 442 Ferric Grey, ale te też są super. moim zdaniem do EBII felgi muszą być szare, ani srebrne ani czarne tylko właśnie szare, Ferric Grey czy Orbit Grey to już kwestia gustu i faktu czy ktoś akceptuje fele typu bi-color, sam wolę Ferric, ale Twoje też są git!
Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ciekawe, że o tym wspominasz, to było moje pierwsze spostrzeżenie.

Na razie pojeździłem w miarę spokojnie po mieście i tylko na comforcie, ale o dziwo - tak.

Wrażenie jest takie, że rozpędza się szybciej i oczywiście lepiej klei drogi, ale to chyba po prostu przez szerokość 255 kontra 225 na zimę z tyłu.

Nie sądzę, żeby wielkość obręczy miała tu znaczenie ?

Tzn. czy większe a przez to pewnie cieższe felgi nie powoduja lekkiego zamulenia. Ale z Twojej odpowiedzi wnioskuje, ze nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Z4 mam 19" z M3 F80 437M. I tez mam wrażenie, ze przyspieszanie jest odczuwalnie lepsze.

Wynika to z faktu, ze są to felgi kute. Są zdecydowanie lżejsze od zwykłych kół.

Jak jest w przypadku modelu 442M? Tez są kute?

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ciekawe, że o tym wspominasz, to było moje pierwsze spostrzeżenie.

Na razie pojeździłem w miarę spokojnie po mieście i tylko na comforcie, ale o dziwo - tak.

Wrażenie jest takie, że rozpędza się szybciej i oczywiście lepiej klei drogi, ale to chyba po prostu przez szerokość 255 kontra 225 na zimę z tyłu.

Nie sądzę, żeby wielkość obręczy miała tu znaczenie ?

Tzn. czy większe a przez to pewnie cieższe felgi nie powoduja lekkiego zamulenia. Ale z Twojej odpowiedzi wnioskuje, ze nie.

 

No jasne, że powoduje, bez przesady fizyki nie oszukasz :wink:

Waga i opory toczenia to jednak istotny element :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ja odczułem ze auto ma duzo "łatwiej" przy ruszaniu i przyspieszaniu na zimowych 18 (225) w porównaniu do 19" (255 z tylu). Oczywiście w zakrętach odwrotnie, na 19 jest 2 razy lepiej :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja odczułem ze auto ma duzo "łatwiej" przy ruszaniu i przyspieszaniu na zimowych 18 (225) w porównaniu do 19" (255 z tylu). Oczywiście w zakrętach odwrotnie, na 19 jest 2 razy lepiej :)

 

Bo masz dobrze skalibrowaną dupohamownie :mrgreen:

Dokładnie o to mi chodzi, winkle zostawiamy w spokoju, ale klasyczne przyspieszanie zwłaszcza, gdy auto jest w ruchu musi dawać przewagę mniejszej wadze i oporom toczenia. Po prostu musi :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odczułem ze auto ma duzo "łatwiej" przy ruszaniu i przyspieszaniu na zimowych 18 (225) w porównaniu do 19" (255 z tylu). Oczywiście w zakrętach odwrotnie, na 19 jest 2 razy lepiej :)

 

Bo masz dobrze skalibrowaną dupohamownie :mrgreen:

Dokładnie o to mi chodzi, winkle zostawiamy w spokoju, ale klasyczne przyspieszanie zwłaszcza, gdy auto jest w ruchu musi dawać przewagę mniejszej wadze i oporom toczenia. Po prostu musi :mrgreen:

Tak właśnie jest i tak musi być- jak pisałeś, fizyki nie oszukamy.

Tym bardziej, że w moim przypadku (mimo iż są to felgi kute) to skok wagi jest bardzo duży. Ok. 4kg na kole, czyli razem na 19tkach w stosunku do 16ek mam 16kg więcej. Pierwsze wrażenie było takie, że lepiej idzie, ale to złudzenie- bo mocniej się klei asfaltu i fajnie nabiera prędkości (ale też odruchowo daję więcej gazu, stąd wrażenie lepszego przyspieszenia). Na 16tkach mogłem sobie ruszyć z bardzo delikatnym gazem. Pojeździłem już kilka dni i kurczę ROFy znów pokazują swoje mankamenty (głośne na słabszej nawierzchni). Moje 16tki nonRof to luksus jak w Mercu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
W Z4 mam 19" z M3 F80 437M. I tez mam wrażenie, ze przyspieszanie jest odczuwalnie lepsze.

Wynika to z faktu, ze są to felgi kute. Są zdecydowanie lżejsze od zwykłych kół.

Jak jest w przypadku modelu 442M? Tez są kute?

Generalnie ciężko znaleźć dane na temat wagi felg różnych marek i różnych rozmiarów. Jak szukałem coś do swojej F20 to posiedziałem kilka ładnych godzin i wiem niewiele więcej niż wcześniej.

Randall, jak masz xDrive to po co Ci takie grubasy z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
442m z opona rof to 25kg.

18" 400m z rof 23.5 kg.

16" 391 nonRof 20.5 kg

Pomierzyłem to co mam w garażu:

styling 378 16" z ROF 205/55- 19,3 kg, sama felga wg: http://felgenkatalog.auto-treff.com/ waży 8,1 kg

Czyli na oponę wychodzi 11,2 kg, co ciekawe zważyłem same Falkeny nonRof 17" 225/45 i są lżejsze-ważą 11kg. Ciekawy jestem czy mniejszy profil ma na to wpływ czy brak wzmocnień ścianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Mike, niestety RoFy są cieżkie i sztywniejsze. Komfort jest znacznie niższy niż na non RoF. Ja w E90 w kołach na lato 17" miałem Michał Pilot Sport non RoF i było bardziej komfortowo niż na 16" RoF zima :-). Takie są uroki RoFa ale w 4ce nie narzekam. Jest OK. Na letnich (kupionych z autem ) jeszcze nie jeździłem - ba - nawet auta na nich nie widziałem chociaż na nich przyjechało. Odebrałem na zimówkach :mrgreen:

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW podczas przeglądu pomierzono mi głębokość bieżnika w zimówkach (opony mają pół roku i może 10 tys. nalotu) i z przodu mam 7.3 mm, a z tyłu 3.3 mm :shock: To normalne, że RWD tak zjada opony? Wychodzi mi na to, że opony maks na 2 sezony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW podczas przeglądu pomierzono mi głębokość bieżnika w zimówkach (opony mają pół roku i może 10 tys. nalotu) i z przodu mam 7.3 mm, a z tyłu 3.3 mm :shock: To normalne, że RWD tak zjada opony? Wychodzi mi na to, że opony maks na 2 sezony.

Ło kuźwa... toś poleciał z tematem... aż zmierzę swoje. Nawet 10 tys. nie zrobiłem na nich... :)

Ale jeśli ruszałeś ostro, lubisz przypalić gumę i zerwać sobie trakcję (jak każdy hetero :P) to niestety może tak być. Wszystko kwestia stylu jazdy i jakości opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW podczas przeglądu pomierzono mi głębokość bieżnika w zimówkach (opony mają pół roku i może 10 tys. nalotu) i z przodu mam 7.3 mm, a z tyłu 3.3 mm :shock: To normalne, że RWD tak zjada opony? Wychodzi mi na to, że opony maks na 2 sezony.

Ło kuźwa... toś poleciał z tematem... aż zmierzę swoje. Nawet 10 tys. nie zrobiłem na nich... :)

Ale jeśli ruszałeś ostro, lubisz przypalić gumę i zerwać sobie trakcję (jak każdy hetero :P) to niestety może tak być. Wszystko kwestia stylu jazdy i jakości opony.

No właśnie lubię czasem dynamiczniej pojechać, czy tez wyjść z lekkim slidem z zakrętu – ale to na prawdę tylko czasem, pewnie testowanie Launch Control też się przyłożyło do tego... No nic, w końcu po to kupiłem BMW żeby mieć fun, a nie oszczędzać opony i paliwo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.