Skocz do zawartości

F36 - 4GC - 304KM/445Nm - na sprzedaż


GMike

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

W PL wiele zależy nawet od stacji tej samej marki, Aral 102 ponoć najlepiej wypada w zestawieniu, ale nie ma go w PL.

Wiele słyszałem dobrego o tym, że jedyne paliwo nie z PL u nas dostępne to Shell 100 ile w tym prawdy nie wiem.

W każdym razie jedyny problem z wystrojonym silniku na danym paliwie polega na tym, że na niższych oktanach wartości zdecydowanie odbiegają od tych uzyskanych na dedykowanym paliwie, więc jak jest wystrojone na 100 to o 95 można raczej zapomnieć.

 

Swoją drogą jeszcze lepszą opcją od 28i jest 18i :wink:

Przyrost ten sam, cena jeszcze korzystniejsza :)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na zywo jest oczywiscie duzo lepiej. Komorka niestety mocno scina bas.

Jest bardzo przyjemnie. Co do drona bo to pytanie padlo. Bez boxa byl delikatny dron ok.2800-3000 obrotow. Szczegolnie przy wysilkach, pod gorke etc.

Po boxie zniknal zupelnie, ale i tak nie byl zbyt uciazliwy.

Przy okazji rzeczywiscie zalewanie 98 pomoglo i odmulilo dodatkowo samochod.

Nowy pomiar dal 260KM, moment sie nie zmienil. Jestem wiecej niz zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawie przebiega wykres,dziwne ze jak od linijki narysowany,jak w dieslu,ale w sumie duzo zalezy od hamowni jak narysuje.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamownia byla w miare nowa i bardzo czula. Przy roznych parametrach boxa dostawalismy tez zachwiania i czkawki. M.in. podobne przebiegi jak pokazales mi od siebie.

Natomiast ten byl 'najzdrowszy' i dlatego zostal wybrany.

Na Twoim miejscu sprawdzil bym jeszcze inne parametry u Ciebie, bo wlasnie masz dosc poszarpany przebieg i chyba nie do konca powinno to tak wygladac, ze moc faluje.

Jak cos to sluze swoimi ustawieniami, mozemy przejsc z tym na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wszedłem tutaj tylko żeby obadać ten wydech, zawsze lubiłem 4 rurki, super to wygląda.

 

A tak przy okazji, o co z tym paliwem chodzi, ja tankowałem 95, 95 v-power (zero różnicy), 98 i 100 v-power nitro+ i w przyśpieszeniu jest to nieodczuwalne nawet... Na hamowni ktoś sprawdzał te paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszedłem tutaj tylko żeby obadać ten wydech, zawsze lubiłem 4 rurki, super to wygląda.

 

A tak przy okazji, o co z tym paliwem chodzi, ja tankowałem 95, 95 v-power (zero różnicy), 98 i 100 v-power nitro+ i w przyśpieszeniu jest to nieodczuwalne nawet... Na hamowni ktoś sprawdzał te paliwa?

 

Slawek jak masz pod maska stajnie rumakow to i na 95 odpycha Ci sie auto konkretnie, tos nie zauwazyl :mrgreen:

Hamowalem swoje a4 jeszcze jako serie w 4turbo i Compsport, wyniki z odchyleniem 2ps wzgledem hamowni, roznica plus 15ps na vpr100.

Zapewne smigasz do DE, zalej aral 102, najmocniejsza seria w UE :wink:

 

Najwieksze roznice powstaja gdy masz program na zalanej 100 a potem wlejesz 95.

Delikatnie mowiac silnik wariuje, jak znajde to wkleje wykres rs6 po programie na 100 i ten sam na 95, roznica kilkadziesiat ps :!:

Ciekawi mnie jak to jest w przypadku boxa?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie roznica to 10 KM do przodu na 98ce.

Hmmm... jak to jest z tym paliwem, warto jednak lać 98?

Kupując samochód sprzedawca wręcz odradzał mi 98 mówiąc, że to auto jest skalibrowane na paliwo 95 i takie faktycznie zaleca producent. W instrukcji też jest tylko mowa o 95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
silnik sam sie skalibruje jeśli 4 razy za każdym razem zalejesz bak paliwem 98okt. - 95 okt to w PL jest ryzykiem bo nie wiesz tak na prawdę ile ma paliwo okt ( oczywiście nie na wszystkich stacjach) - dlatego warto lac 98oct...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez jest w instrukcji (i na klapce wlewu tez masz ze do 98 znos- pod wielkim znakiem 95 :) ). Pomiary producenta tez sa robione na 98. Silnik adaptuje sie do paliwa w zaleznosci co lejesz. Ale na 98 wydajnosc jest lepsza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik sam sie skalibruje jeśli 4 razy za każdym razem zalejesz bak paliwem 98okt. - 95 okt to w PL jest ryzykiem bo nie wiesz tak na prawdę ile ma paliwo okt ( oczywiście nie na wszystkich stacjach) - dlatego warto lac 98oct...

 

Myślę, że nie ma z tym aż takiej tragedii. W Stanach jest gorsze paliwo i jakoś na bimmerpost nie słychać o problemach z 28i/35i.

 

Pod koniec użytkowania 328i tankowałem 98, ale nie zauważyłem różnicy w osiągach - z drugiej strony trudno zauważyć różnicę 5-10 koni przy 280 ogółem.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik sam sie skalibruje jeśli 4 razy za każdym razem zalejesz bak paliwem 98okt. - 95 okt to w PL jest ryzykiem bo nie wiesz tak na prawdę ile ma paliwo okt ( oczywiście nie na wszystkich stacjach) - dlatego warto lac 98oct...

 

Myślę, że nie ma z tym aż takiej tragedii. W Stanach jest gorsze paliwo i jakoś na bimmerpost nie słychać o problemach z 28i/35i.

 

Pod koniec użytkowania 328i tankowałem 98, ale nie zauważyłem różnicy w osiągach - z drugiej strony trudno zauważyć różnicę 5-10 koni przy 280 ogółem.

Właśnie o tym mówię, ja nigdy tego nie odczułem, może bym co najwyżej zobaczył ścigając się z bardzo podobnym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na serii nie ma przepaści, wiele też zależy czy trafimy na dobre paliwo.

Słyszałem kiedyś historię faceta, który swego czasu pracował na Shellu jeśli dobrze pamiętam przy jakiejś krajówce i opowiadał, jak to w ofercie posiadali 2 rodzaje diesla i 2 rodzaje pb, a zbiorniki tylko dwa :mrgreen:

 

W każdym razie jak auto wystrojone jest na 100 to na 95 będzie spory dramat.

 

PiotrekF36 sprzedawca się nie popisał :wink:

Zaturbione silniki powinno się zalewać przynajmniej 98, ale jak kto woli.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
OK, w takim razie od dzisiaj zalewam 98 i zobaczymy czy poczuję różnicę :)

Czy Ty poczujesz tego nie wiem, różnie możesz mieć skalibrowaną dupohamownie :mrgreen:

Ale samochód będzie na pewno w lepszej kondycji.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, fajny wątek trafiłem na niego w wakacje, gdy wybierałem swoje auto. Skonfigurowałem swoje podobnie, ale wziąłem od razu 428i, bo trochę boje się strojenia (może niesłusznie). Przegapiłem nieco wydech, bo zamówiłem od razu u dealera M Performance dedykowany do 435i. Ten Supersprint wygląda bardziej rasowo, chociaż M Performance dla mnie jest OK pod względem brzmienia i estetyki. Moim zdaniem głośniejszego nie potrzeba, bo jak wjeżdżam do garażu w trybie Sport to alarmy się włączają w innych autach :oops: Muszę tylko jeszcze zamontować dyfuzor MPerformance. Na razie włożyłem standardowy.

 

Czy ktoś chipował 428i? Ile KM/Nm można z tego wycisnąć bezpiecznie (przy sportowym automacie)? Generalnie nie czuję deficytu mocy, nawet przy przy przesiadce z S5 V8 2010, ale człowiek szybko się przyzwyczaja;)

 

Pozdrawiam, Marcin

Life's too short to drive boring cars!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GuitarMike piękny samochód :cool2:

 

Witam, fajny wątek trafiłem na niego w wakacje, gdy wybierałem swoje auto. Skonfigurowałem swoje podobnie, ale wziąłem od razu 428i, bo trochę boje się strojenia (może niesłusznie). Przegapiłem nieco wydech, bo zamówiłem od razu u dealera M Performance dedykowany do 435i. Ten Supersprint wygląda bardziej rasowo, chociaż M Performance dla mnie jest OK pod względem brzmienia i estetyki. Moim zdaniem głośniejszego nie potrzeba, bo jak wjeżdżam do garażu w trybie Sport to alarmy się włączają w innych autach :oops: Muszę tylko jeszcze zamontować dyfuzor MPerformance. Na razie włożyłem standardowy.

 

Czy ktoś chipował 428i? Ile KM/Nm można z tego wycisnąć bezpiecznie (przy sportowym automacie)? Generalnie nie czuję deficytu mocy, nawet przy przy przesiadce z S5 V8 2010, ale człowiek szybko się przyzwyczaja;)

 

Pozdrawiam, Marcin

 

Jakbyś dał chipa to byś miał jakieś 280-290 km tak przynajmniej pokazują wykresy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co więcej jak kupisz 318i to po programie również osiągniesz ten sam przyrost :mrgreen:

Ot, czary marketingowe :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.